(فیلم) آموزش نصب و راه اندازی برنامه ایمو فارسی

انتشار 23 تیر 1402
مطالعه 14 دقیقه

در سالیان اخیر شاهد ظهور اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مختلفی بوده‌ایم که هدف اصلی آن‌ها، راحت‌تر کردن ارتباط انسان‌ها با یکدیگر بوده است. یکی از برنامه‌ها که با هدف راحت‌تر کردن مکالمه تصویری بین کاربران از سرتاسر جهان توسعه یافته، ایمو یا به انگلیسی imo نام دارد که یک نام آشنا به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با طوطیا همراه باشید.

(فیلم) آموزش نصب و راه اندازی برنامه ایمو فارسی

برخی از کاربران در دانلود نرم افزار ایمو با مشکل مواجه شده و به این پیام رسان محبوب دسترسی نخواهند داشت. نحوه نصب اپلیکیشن ایمو جزو مواردی بوده که افراد نیاز به راهنمایی در این باره خواهند داشت. ایمو فارسی همان برنامه ایمو بوده که توسط توسعه دهندگان خارجی جهت رفع این نواقص ارائه شده است. این برنامه یک پیام رسان و یک شبکه اجتماعی با امکانات متعدد از جمله تماس تصویری بوده و کاربران بسیاری نیز دارد.

ایمو فارسی از طریق منابع مختلف از جمله وب سایت های رسمی موجود در سایت گوگل قابل دانلود بوده و در دسترس کاربران قرار دارد. دیلیلت اکانت ایمو فارسی امکان پذیر بوده و افراد امکان انجام این کار را دارند. در این مقاله به معرفی imo فارسی و دانلود نسخه جدید آن پرداخته خواهد شد. در ادامه مطلب نیز در ارتباط با دانلود مستقیم ایمو فارسی و ایمو فارسی برای اندروید توضیح داده می شود.

ایمو

معرفی imo فارسی

منظور از ایمو فارسی همان نرم افزار ایمو بوده که قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را نیز دارد. پیام رسان ایمو یکی از محبوبترین برنامه ها در حوزه ایجاد تماس تصویری بوده که علاوه بر این قابلیت تماس صوتی و ارسال پیامک را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این شبکه اجتماعی از امنیت بالایی برخوردار بوده و در حفظ حریم خصوصی افراد موفق عمل کرده است.

بایستی گفت برنامه غیر رسمی ایرانی از ایمو وجود نداشته و افراد تنها امکان دسترسی به نسخه رسمی ایمو را دارند. قابلیت دسترسی به ایمو فارسی وجود نداشته و می توان گفت که منظور از ایمو فارسی قابلیت برنامه ایمو در پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.

در معرفی imo فارسی می توان گفت که این پیام رسان جزو محبوب ترین پیام رسان ها در سطح دنیا بوده که در راستای ارتباط افراد با یکدیگر ارائه شده است. اغلب هدف کاربران در استفاده از پیام رسان ایمو دسترسی به امکان تماس تصویری در این برنامه بوده تا با دوستان و همکاران خود مکالمه تصویری داشته باشند.

ایمو تنها یک سرویس اختصاصی جهت برقراری تماس تصویری و صوتی و همچنین ارسال متن نبوده و افراد از طریق این اپلیکیشن امکان ارسال محتواهای چند رسانه ای و فایل های پی دی اف را نیز خواهند داشت. از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار بایستی به ایجاد تماس تصویری گروهی اشاره کرد و همچنین ویژگی تماس صوتی گروهی نیز در این برنامه وجود دارد. وجود برچسب های رایگان، ارسال استیکر و بسیاری دیگر از خدمات مرتبط با این پیام رسان می باشد.

ایمو در سال 2005 در راستای دسترسی به پلتفرم های چت yahoo، Google Talk، Facebook Messenger و غیره توسط Page Bites ارائه شد. امروزه این پیام رسان به صورت مستقل فعالیت کرده و از موارد نام برده پشتیبانی نمی کند. با توجه به امکانات موجود در این برنامه، اغلب افراد به دنبال دانلود آن بوده و این قابلیت را داشته تا از طریق منابع مختلف به بارگیری این برنامه بپردازند. نحوه دانلود imo فارسی از جمله مواردی بوده که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

ایمو تمام آن چیزی که از یک پیام‌رسان استاندارد در ذهن دارید را به شما ارائه می‌دهد. از همان ابتدا که در ایمو یک حساب کاربری می‌سازید، این اپلیکیشن از شما اجازه می‌گیرد تا با دسترسی به مخاطبان‌تان، آن‌هایی که حساب کاربری ایمو دارند را در لیست مخاطبان شما در این اپلیکیشن قرار دهد. شما می‌توانید به راحتی با ایمو، شروع به چت کردن با مخاطبان خود کنید. این برنامه همچون واتساپ کاملا رایگان است و شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از ویژگی‌های اصلی و جذاب آن مثل چت کردن یا تماس صوتی و تصویری استفاده کنید. امکان ساخت کانال‌ها و گروه‌های مختلف نیز که از جمله ویژگی‌های محبوب پیام‌رسان‌ها به شمار می‌رود، همگی در ایمو وجود دارند.

در این زمینه نیز ایمو دست شما را کاملا باز می‌گذارد و به راحتی می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی به هنگام چت کردن استفاده نمایید. مثلا، امکان استفاده از اموجی‌ها در این اپلیکیشن میسر است و از سوی دیگر، می‌توانید به کمک ایمو پیام صوتی نیز ارسال کنید.

یکی از بزرگ‌ترین کاربردهای پیام‌رسان‌ها برای کاربران، امکان ارسال فایل‌های مختلف از قبیل عکس و ویدیو به وسیله آن‌هاست. ایمو از این نظر نیز عملکرد خوبی دارد و شما می‌توانید فایل‌های چندرسانه‌ای را به راحتی از طریق این برنامه ارسال نمایید. فایل‌های مربوط به اسناد مختلف نظیر فایل‌های PDF نیز می‌توان از طریق ایمو به اشتراک گذاشت. حتی امکان به اشتراک‌گذاری استوری نیز در پروفایل ایمو وجود دارد.

شما می‌توانید پروفایل خود در ایمو را به طور کامل شخصی‌سازی کنید. این شما هستید که نام خود در این پلتفرم را انتخاب می‌کنید و دست‌تان در زمینه انتخاب عکس پروفایل نیز کاملا باز است. در زمینه انتخاب تصویر پس‌زمینه برای چت‌ها نیز ایمو امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ هم یک سری پس‌زمینه پیش فرض وجود دارد و هم می‌توانید از تصاویر ذخیره شده در گالری خود استفاده کنید.

ویژگی‌های اصلی برنامه ایمو

  • ارائه ویژگی‌های استاندارد پیام‌رسان‌های محبوب

  • امکان برقراری تماس‌های تصویری باکیفیت

  • امکان برقراری تماس صوتی و ارسال فایل

  • امکانات مناسب برای حفظ حریم شخصی

دانلود ایمو فارسی جدید

ایمو یک پیام رسان خارجی بوده که به ارائه برخی خدمات از جمله تماس تصویری به مخاطبان خود می پردازد. ایمو قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را داشته و منظور از ایمو فارسی همین مورد است. برنامه ای غیر رسمی از ایمو به نام ایمو فارسی وجود نداشته و افراد نیز به آن دسترسی نخواهند داشت. منظور از دانلود imo فارسی نیز دانلود نسخه رسمی ایمو خواهد بود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

در ارتباط با دانلود ایمو فارسی جدید می توان گفت که نسخه جدید ایمو هر چند مدت یک بار ارائه شده و در اختیار افراد قرار می گیرد. کاربران با دانلود نسخه جدید این پیام رسان خارجی این قابلیت را داشته تا از برخی خدمات اضافه شده بهره مند گردند. همچنین با دانلود نسخه جدید، مشکلات نسخه قبل برطرف شده و عملکرد این برنامه بهبود خواهد یافت. دانلود نسخه جدید ایمو از طریق سایت گوگل پلی امکان پذیر بوده که فرد با مراجعه به این سرویس ارائه دهنده اپلیکیشن قابلیت دانلود نسخه اندروید این برنامه را خواهد داشت.

دانلود ایمو از طریق منابع داخلی از جمله برنامه بازار امکان پذیر بوده و افراد با رفتن به این سرویس ارائه دهنده اپلیکیشن های اندروید قابلیت دسترسی به ایمو را خواهند داشت. همچنین دانلود ایمو فارسی از طریق سایت های متعبر در گوگل وجود داشته که در این روش فرد وارد سایت گوگل شده و به جستجوی برنامه ایمو جهت دانلود می پردازد.

همچنین کاربر این امکان را داشته تا آخرین ورژن نسخه آیفون ایمو را دانلود کرده و بر روی گوشی خود راه اندازی نماید. جهت انجام این کار بایستی به اپ استور مراجعه نموده و فرآیند دانلود ایمو فارسی را طی نماید. روند دانلود ایمو برای آیفون جز مواردی بوده که در ادامه به آن پرداخته می شود.

دانلود مستقیم ایمو فارسی

دانلود imo فارسی و نحوه نصب مستقیم این برنامه از آن دسته ابهاماتی بوده که افراد به دنبال مطالعه در این باره می باشند. ایمو یک پیام رسان خارجی بوده که دارای نسخه غیر رسمی و نسخه فارسی نمی باشد. منظور از ایمو فارسی، قابلیت برنامه ایمو در پشتیبانی از زبان فارسی می باشد. شاخص ترین ویژگی برنامه ایمو قابلیت تماس تصویری بوده که به همین دلیل مخاطبان زیادی به دنبال دانلود این برنامه هستند.

دانلود ایمو فارسی جزو مواردی بوده که در قبل به آن پرداخته شد. در برخی مواقع افراد به منابع دانلود ایمو و سرویس های ارائه دهنده اپلیکیشن دسترسی نداشته که به عنوان مثال می توان به این مورد اشاره کرد که به دلیل فیلتر بودن گوگل پلی و اپ استور و عدم اتصال ابزارهای تغییر دهنده آی پی، کاربر به این منابع دسترسی نخواهد داشت. در این موارد فرد این قابلیت را داشته تا از دیگر روش های دانلود ایمو استفاده نماید. پس از دانلود برنامه ایمو کاربر بایستی مراحل نصب برنامه ایمو را طی کند. دانلود ایمو نیاز به اینترنت داشته و مخاطب بایستی اتصال گوشی تلفن همراه خود به اینترنت را بررسی نماید.

ایمو دارای نسخه اندروید و آی او اس بوده و قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه اندروید و آیفون را دارد. دانلود نسخه مورد نظر کاربر جهت نصب بر روی سیستم عامل های مختلف گوشی از ان دسته مواردی بوده که در ادامه در ارتباط با آن ها توضیح داده می شود.

ایمو فارسی برای اندروید

برنامه ایمو یک اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات تماس تصویری، تماس صوتی و پیام متنی بوده که در سرتاسر دنیا طرفدار دارد. ایمو قابلیت نصب بر روی انواع گوشی تلفن همراه از جمله گوشی های اندرویدی را داشته و افراد می تواند به دانلود imo فارسی نسخه اندروید بپردازند. نحوه دانلود این برنامه با لینک مستقیم و همچنین دسترسی به نسخه جدید ایمو از مورادی بوده که در قبل به آن ها اشاره شد.

دانلود ایمو فارسی برای اندروید از طریق مراجعه کاربر به منابع مختلف امکان پذیر بوده که یکی از این موراد گوگل پلی می باشد. گوگل پلی مرجع دانلود نرم افزارهای اندرویدی بوده که برنامه ایمو نیز جهت دانلود در آن قرار دارد. مخاطب با رفتن به گوگل پلی و جستجوی ایمو آن را یافته و دانلود می کند. دانلود ایمو فارسی در گوگل پلی نیاز به فیلتر شکن داشته و کاربر بایستی از ابزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده نماید.

دانلود نسخه اندروید ایمو فارسی از طریق منابع داخلی نیز امکان پذیر بوده و فرد با رفتن به برنامه بازار و برنامه مایکت امکان دانلود آن را خواهد داشت. بازار و مایکت دو سرویس ارائه دهنده اپلیکیشن های اندرویدی بوده که توسط توسعه دهندگان ایرانی ارائه شده است. برنامه ایمو یک برنامه قانونی بوده و فرد امکان دانلود آن از این منابع را خواهد داشت.

دانلود ایمو از طریق سایت های معتبر ایرانی و خارجی در گوگل امکان پذیر بوده و فرد با سرچ کردن عبارت های دانلود ایمو و download imo در مرورگر اینترنتی خود امکان دسترسی به این پیام رسان و طی کردن نحوه نصب آن را خواهد داشت.

ایمو فارسی برای آیفون

ایمو فارسی در واقع همان برنامه ایمو بوده که قابلیت پشتیابی از زبان فارسی را نیز دارد. ایمو علاوه بر نسخه اندروید دارای نسخه آیفون نیز بوده و افراد دارای گوشی آیفون این نسخه را دانلود کرده و به نحوه نصب آن می پردازند. کاربر با دانلود imo فارسی نسخه آیفون نیز از تمامی قابلیت های درون نسخه اندرویدی از جمله تماس تصویری، تماس صوتی و ارسال پیام بهره مند خواهد شد.

دانلود ایمو فارسی برای آیفون امکان پذیر بوده و فرد بایستی به مراجع دانلود این اپلیکیشن مراجعه نماید. یکی از روش های دانلود نسخه آیفون ایمو رفتن به برنامه اپ استور می باشد که در این روش فرد با جستجوی عبارت دانلود ایمو به این پیام رسان دسترسی یافته و آن را بارگیری می کند. دانلود ایمو در اپ استور نیاز به فیلتر شکن داشته و فرد بایستی از ابزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کند.

همچنین دانلود نرم افزار ایمو با قابلیت نصب بر روی گوشی های آیفون از طریق سایت های معتبر در سایت گوگل امکان پذیر بوده و فرد با جستجوی ایمو در این سایت ها به دانلود این برنامه خواهد پرداخت. برنامه ایمو از طریق سرویس های ایرانی ارائه دهنده اپلیکیشن های آیفون به مانند سیب ایرانی نیز ارائه شده و قابل دسترسی می باشد. دانلود برنامه ایمو نسخه آیفون کار راحتی بوده و منابع مختلفی در اختیار کاربر جهت انجام این کار وجود دارد. دانلود نسخه آیفون ایمو نیاز به اینترنت داشته و تنها به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.

نحوه نصب ایمو فارسی

پیام رسان ایمو فارسی همان پیام رسان ایمو بوده که به واسطه پشتیبانی از زبان فارسی به این نام نیز نزد کاربران داخلی شناخته می شود. پیام رسان ایمو از قابلیت بارز مکالمه تصویری برخوردار بوده و در برقراری ارتباط تصویری افراد با یکدیگر کارساز می باشد. علاوه بر این ایمو داری قابلیت تماس صوتی رایگان و ارسال پیام متنی نیز می باشد. پیام رسان ایمو دارای نسخه اندروید و ای او اس بوده که در قبل به این موارد پرداخته شد. کاربر پس از دانلود imo فارسی نیاز به نصب این اپلیکیشن داشته و بایستی به راه اندازی آن بر روی گوشی تلفن همراه خود بپردازد.

  • نحوه نصب ایمو فارسی بدین صورت بوده که کاربر ابتدا این برنامه را بارگیری می کند. در ادامه محتوای فایل دانلود شده را بر روی گوشی خود را اندازی خواهد کرد. پس از راه اندازی اولیه کاربر وارد این برنامه شده و نیاز به ساخت اکانت دارد. روند ساخت اکانت در ایمو فارسی بدین صورت بوده که کاربر ابتدا بایستی مطابق تصویر درج شده در زیر شماره تلفن همراه در دسترس خود را وارد نماید.

  • کاربر پس از ورود شماره تلفن همراه بر روی تیک تایید ضربه زده و به صفحه بعد منتقل می شود. در ادامه جهت تایید شماره یک پیغام نمایش داده شده که فرد بایستی مطابق تصویر درج شده در زیر بر روی گزینه Okay کلیک کند.

  • مخاطب سپس یک کد چند رقمی را از طرق پیامک تلفن همراه دریافت نموده و بایستی آن را در مرحله ورود کد تایید وارد نماید. تصویر زیر بیان گر این موضوع می باشد.

  • فرد در ادامه نحوه نصب ایمو فارسی وارد مرحله بعد شده و بایستی نام کاربری خود را که همان نام کامل بوده طبق عکس قرار گرفته در زیر وارد کند.

  • پس از ورود نام کاربری و در ادامه روند ساخت اکانت ایمو، مخاطب به مرحله بعد رفته و در این مرحله نیاز به بارگذاری عکس پروفایل خواهد داشت.

  • در آخر نیز باید بر روی تیک تایید ضربه زد و به برنامه ایمو وارد شد. افراد پس از ورود به پیام رسان ایمو قابلیت استفاده از امکانات این برنامه را داشته و می توانند از خدماتی مانند تماس تصویری بهره مند شوند. نحوه نصب ایمو فارسی به صورت اینترنتی بوده و فرد بایستی اتصال گوشی خود به اینترنت را بررسی کند. روند نصب نسخه های اندروید و آیفون برنامه ایمو به همین روال گفته شده بوده و تفاوتی وجود ندارد.

دیلیت اکانت ایمو فارسی

ایمو یک پیام رسان با قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و آی او اس بوده که در راستای برقراری ارتباط افراد با یکدیگر از طریق مختلف ارائه شده است. ایمو فارسی نیز همان ایمو بوده که با این نام در میان کاربران ایرانی شناخته شده و مورد جستجو قرار می گیرد. دانلود imo فارسی از طریق منابع مختلف امکان پذیر بوده که در قبل به آن اشاره شد. در برخی مواقع کاربر نیاز به استفاده از برنامه ایمو نداشته و به دلایل مختلف از جمله عدم احساس امنیت به دنبال حذف اکانت کاربری خود در این اپلیکیشن می باشد.

  • دیلیت اکانت ایمو فارسی امکان پذیر بوده و فرد جهت انجام این کار بایستی به این برنامه مراجعه نماید. در این روند کاربر وارد پیام رسان ایمو شده و پس از پشتیبان گیری از چت و فایل های مرتبط با این اپلیکیشن، مراحل حذف اکانت را طی می کند. پشتیبان گیری موجب شده تا اطلاعات مهم کاربر از بین نرفته و از آن ها محافظت نماید. در این روند کاربر پس از ورود به برنامه ایمو بر روی آیکون سه خط جهت ورود به تنظیمات این نرم افزار ضربه می زند.

  • در ادامه روند فرد وارد صفحه جدید شده و در این مرحه بایستی بر روی نام کاربری خود ضربه بزند. تصویر زیر نمایان گر این موضوع می باشد.

دیلیت اکانت ایمو فارسی

  • با انجام این کار مخاطب وارد بخش تنظیمات شده و آیتم های مرتبط با این بخش را مشاهده خواهد کرد. سپس بایستی تنظیمات حساب ایمو را از میان گزینه های موجود یافته و بر روی آن کلیک نماید.

  • در مرحله بعد فرد شماره تلفن همراه خود را درج نموده و سپس با حرکت مکان نما به سمت صفر، دکمه حذف را مشاهد می کند. پس از نمایش دکمه حذف بر روی حذف بر روی آن کلیک خواهد کرد.

دیلیت اکانت ایمو فارسی

  • پس از کلیک کاربر بر روی کلید حذف یک پنجره نمایش داده شده که حاوی پرسش اطمینان برای حذف حساب کاربری فرد در ایمو خواهد بود.

  • فرد بدین صورت اکانت ایمو فارسی خود را حذف کرده و دیگر امکان دسترسی به محتویات درون این برنامه را نخواهد داشت. پس از حذف اکانت ایمو، فرد قابلیت دسترسی دوباره به این اکانت را نداشته و جهت استفاده از ایمو بایستی اکانت دیگری بسازد. روند دیلیت اکانت ایمو فارسی نیاز به اینترنت داشته و به صورت آفلاین امکان پذیر نیست.

از همه‌جا به ایمو دسترسی داشته باشید!

یکی از قابلیت‌های جذاب اپلیکیشن ایمو، آن است که همه تاریخچه پیام‌ها و فایل‌های ارسالی شما در فضای ابری ذخیره می‌شود. به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید حافظه گوشی خود را خالی کنید و بدون نیاز به داشتن استرس در مورد پاک شدن محتواهایی که از طریق ایمو جابجا کرده‌اید، اپلیکیشن را پاک کنید یا کش این اپلیکیشن را خالی نمایید. همه‌چیز بعدا دوباره قابل دانلود خواهد بود.

همچنین، در نظر داشته باشید که اپلیکیشن ایمو برای هر 4 پلتفرم اصلی یعنی گوشی‌های اندرویدی، گوشی‌های آیفون، سیستم عامل ویندوز و لپ‌تاپ‌های اپل یا همان مک در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید علاوه بر گوشی اندرویدی خود، روی هر پلتفرم دیگری که خواستید ایمو را نصب کنید و با استفاده از شماره تلفنی یکسان، به لیست چت‌های خود دسترسی پیدا کنید.

نکته جالب در مورد ایمو، تطبیق‌پذیری کامل آن با تمام شبکه‌های اینترنتی است. از 2G تا 5G به هر شبکه تلفن همراه که دسترسی داشته باشید، می‌توانید از ایمو استفاده کنید و یک تماس تصویری جذاب و باکیفیت را تجربه نمایید. استفاده از وای‌فای نیز برای دسترسی به ایمو میسر است و به صورت کلی، لازم نیست استرس خاصی در مورد اینترنت مورد استفاده برای ایمو داشته باشید.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
بازدیدکننده
محمود هنجنی
10 ماه پیش
من الان چند روزه از مایکت و بازار تلاش میکنم این برنامه رو نصب کنم ولی متاسفانه این دو برنامه سلییهای امل میکنند و کاربر را به ناکجا اباد میفرستند من که ازشون راضی نیستم خدا هم ازشون راضی نباسه
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه