10 بازی فوق‌ العاده سرگرم کننده برای iOS

انتشار 4 آبان 1402
مطالعه 9 دقیقه

طوطیا: هر ساله بازی‌های زیادی برای گوشی‌های آیفون و پلتفرم iOS منتشر می‌شوند که برخی از آن‌های موفق و برخی دیگر نیز به موفقیت خاصی نمی‌رسند. تنوع زیاد بازی‌ها باعث شده است تا انتخاب از میان گزینه‌های موجود سخت شود و به اصطلاح نتوانیم بهترین بازی آیفون یا iOS مورد نظر خودمان را پیدا کنید. با طوطیا همراه باشید.

10 بازی فوق‌ العاده سرگرم کننده برای iOS

بهترین بازی های ایفون

بازی های Marvel Snap، بازی Ending، بازی Dead Cells و بازی های دیگر مانند Genshin Impact، بازی پابجی نیو استیت و Boxville جزو از بهترین بازی های ایفون به حساب می‌آیند. در این مقاله سعی شده تا بازی‌هایی از سبک‌های معمایی، اکشن، استراتژی، داستان محور یا ماجراجویی برای سلیقه‌های مختلف معرفی شود؛ بازی‌های که گاهی تنها به اکشن‌های گروهی خلاصه می‌شوند و گاهی نیز روایتی عجیب را برای مخاطب تعریف می‌کنند. با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین بازی های آیفون بیندازیم که در سال 2021 منتشر شده‌اند یا به‌روزرسانی جدید برای آن‌ها در دسترس قرار گرفته است.

1. بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge

لاک‌ پشت‌های نینجا نیاز به معرفی خاصی ندارند و در چندین دهه با مجموعه‌‌های مختلف انیمیشنی برای مردم خاطره ساخته‌اند. همچنین این موضوع با بازی‌های مختلفی که براساس این شخصیت‌ها ساخته شد ادامه پیدا کرد. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge جدیدترین بازی ساخته شده براساس این مجموع است که با طراحی beat em up خود توانسته بازیکنان بسیاری به سمت خود جذب کند. این بازی داستان شرورهای معروف این مجموعه مانند شردر را تعریف می‌کند که قصد دارند با کارهای مختلف قدرت را به‌دست بگیرند که در این لحظه لاک پشت‌های نینجا و تمام دوستان آن‌ها برای جلوگیری از این کار وارد میدان می‌شوند. در طول بازی می‌‌توانید علاوه‌بر چهار شخصیت اصلی کنترل شخصیت‌های اسپلینتر و اپریل و حتی کیسی جونز را در دست بگیرد. بازی به این صورت است که باید در نقشه بازی وارد نقاط مختلف شوید که هریک از آن‌ها حکم یک مرحله از بازی را دارند. در پایان مراحل بازی باید با یک باس‌فایت مبارزه کنید که اگر بتوانید به درستی از قدرت‌های خود استفاده کنید کار چندان دشواری را نخواهید داشت. در کل اگر از طرفدران قدیمی این مجوعه هستید بدون تردید می‌توانید به سراغ بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge بروید.

2.بازی MARVEL SNAP

اگر می‌خواهید تجربه یک بازی کارتی جذاب و پراز شخصیت‌های مختلف را داشته باشید، Marvel Snap گزینه مناسبی است. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، فضاسازی آن در دنیای مارول جریان دارد. دنیایی که پرشده از شخصیت‌های مثبت ومنفی که بیشتر آن در بازی وجود دارند و قابل بازی هستند. بازی به این صورت است که بازیکنان باید در نبرد‌های یک به یک، دو منطقه از سه منطقه موجود را به‌دست بیاورند و البته که با قابلیتی‌هایی که وجود دارد هرگز این احساس را به شما نمی‌دهد که به‌طور قطعی بازنده یا برنده بازی خواهید بود. در ابتدای هر بازی هر بازیکن دو کارت را در اختیار دارد که باید یکی از آن‌ها را در یکی از سه منطقه روبه‌روی خود قرار دهد و سپس دکمه پایان کار خود را بزند و در ادامه منتظر حرکت حریف خود باشد. هریک از کارت‌های بازی شامل دو عدد است که عدد نارنجی به منظور قدرت و عدد آبی نیز مربوط‌به میزان انرژی بازیکن می‌شود که اگر انرژی کافی را داشته باشد می‌تواند از کارت‌های بیشتری در نوبت خود استفاده کند. این روند تا چند نوبت ادامه پیدا می‌کند و در آخر کسی که حداقل دو منطقه را تصاحب کرده باشد برنده بازی می‌شود.

3.بازی Boxville

درکنار بازی‌هایی که به هرنحوی مانند اکشن زیاد، استفاده از سبک‌های محبوب مانند بتل رویال یا هرچیزی دیگری می‌خواهند بازیکنان را به سمت آثار خود جذب کنند، گاهی آثاری منتشر می‌شود که بدون هیچ یک از این موارد و صرفا با فضا‌سازی منحصربه‌فرد بازیکنان را جذب خود می‌کند که بازی Boxville یکی از موارد است. بازی در یک مرکز قوطی‌های بلااستفاده جریان دارد و Blue Can نام شخصیتی است که بازیکنان کنترل آن را برعهده دارند. داستان بازی حول این شخصیت است که بهترین دوست خود را در جریان یک زلزله گم می‌کند و حالا باید ان را پیدا کند. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و باید در هرمرحله با حل معما‌های مختلف داستان بازی را پیش ببرید. فضا‌سازی بازی به‌شدت یادآور آثار استودیوی Amanita Design است که به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. اگر می‌خواهید یک بازی داستان محور جذاب را که حتی یکم کلمه دیالوگ ندارد، تجربه ساخته استودیوی Triomatica Games پیشنهاد ویژه است.

4. بازی Terra Nil

تا به امروز بازی‌های زیادی با موضوع ساخت و مدیریت شهر ساخته شده است که اکثر آن‌ها نیز تا حد زیادی راهی مشابه یکدیگر را می‌روند؛ اما این موضوع در بازی Terra Nil کاملا متفاوت است. در این بازی به‌جای آن که در یک منطقه خوش آب‌و‌هوا مشغول ساخته خانه‌ها شوید باید در یک منطقه آلوده منطقه را در مرحله اول از آلودگی پاک کنید و کم‌کم آن را توسعه دهید. درواقع در طول این بازی استراتژیک، باید با کمک ابزارآلات مختلفی که در طول به‌دست می‌آورید اکوسیستم حاکم برآن منطقه را تغییر دهید. البته بازی به همین سادگی نخواهد بود که صرفا با چند کلیک ساده این کار را انجام دهید. در طول بازی باید به‌طور پیوسته حواستان به تمام مناطق باشد و حساب شده استراتژی بچینید. به‌طور خلاصه بازیکنان باید با اقدمات مختلفی مانند پاکسازی آلودگی رودخانه‌ها، پرورش گیاهان، مدیریت حیات وحش و موارد دیگر را انجام دهند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژی مدیریتی هستید بدون تردید ساخته استودیوی Free Lives تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود.

بازی Terra Nil

5.بازی Endling

Endling بازیکنان را به دل یک ماجراجویی احساسی در یک جنگل بزرگ می‌برد. داستان بازی در رابطه با یک روباه مادر است که طی یک اتفاف بچه‌های خود را گم می‌کند و حالا باید به نحوی آن‌ها را پیدا کند. در طول بازی با چالش‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد؛ چالش‌هایی مانند مراقب از بچه‌ها، مدیریت غذا، یافتن غذا، فرار از شکارچی‌ها و موارد دیگر که همگی به نحوی کار بازیکنان را دشوار می‌کنند. گاهی باید در ساختمان‌های متروکه به‌دنبال غذا باشد و گاهی نیز باید حیوان بی‌چاره دیگری را شکار کنید. بازی مملو از محیط‌های مختل است و هرباز بازیکنان وارد محیط جدید می‌کنند.فضاسازی محیط جنگل، صداگذاری و افکت‌های مختلف همگی به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند و به‌راحتی مخاطب را محو دنیای خود می‌کند.

6.بازی Dead Cells

Dead Cells یک بازی روگ لایک از استودیوی Motion Twin است. در این بازی روایت داستان به‌شکل سرراست صورت نمی‌گیرد باید برای پی‌بردن به داستان به نوشته‌های گوشه و کنار بازی دقت کنید. یکی از سخت‌ترین قسمت‌های بازی زنده ماندن در آن است و این موضوع را طرفداران سرسخت سری بازی دارک‌سولز به خوبی درک می‌کنند. درواقع اگر در قسمتی از بازی کشته شوید به نقطه اول برگرداننده می‌شوید، اما نکته که وجود دارد ایجاد تغییراتی در مسیر بازی است که تجربه متفاوت‌‌تری را نسبت به قبل به شما می‌دهد. با پیشروی در بازی و کسب امتیاز می‌توانید آیتم‌های مختلفی را به‌دست بیاورید و همچنین توانایی‌های شخصیت بازی را ارتقا دهید. گیم‌پلی بازی بسیار جذاب و پرهیجان است و در مبارزه با باس‌فایت‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، هیجان بازی را چندبرابر می‌کند. Dead Cells از طراحی پیکسلی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که برای طرفداران این سبک گرافیکی بسیار جذاب است. در مجموع بازی Dead Cells یک تجربه‌ کم‌نظیر موبایلی است که اگر می‌خواهید خود را در یک بازی نقش‌ آفرینی به چالش بکشید قطعا ساخته استودیوی Motion Twin می‌تواند گزینه جذابی است.

بازی Dead Cells

7.بازی Telling Lies

در بازی Telling Lies شما باید با به کارگیری قدرت تفکر و حس کنجکاوی سرنخ‌های مختلفی را برای کشف حقیقت پیدا کنید. در ساخته تکنفره Sam Barlow، شما باید با تماشای ویدیوی‌های مختلف و دقت به صحبت بازیگران، اطلاعاتی مهمی را به‌دست بیاورید و با کنارهم قرار دادن همه آن‌ها به اصل داستان پی‌ ببرید. درواقع کنترل یک سیستم‌عامل را برعهده دارید که باید در نوار جست‌وجوی آن با نوشتن کلمات کلیدی ویدیو‌های مختلفی را پیدا کنید. تمام ویدیوهای بازی به‌صورت واقعی و با بازیگران مانند لوگان مارشال ساخته شده است که همین موضوع تجربه بازی را به‌شدت جذاب می‌کند. همچنین بازی شامل چندین پایان مختلف است که با انتخاب‌هایی که در طول بازی انجام می‌دهید با پایان‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. در مجموع اگر می‌خواهید یک تجربه کاراگاهی جذاب را داشته باشید، بازی Telling Lies را هم‌اکنون نصب کنید.

8.بازی PUBG: New State

بازی PUBG: New State را می‌توان یک به‌روزرسانی بزرگ برای PUBG: Mobile عنوان کرد که با اضافه کردن ویژگی‌های مختلف سعی در جذب بازیکنان بیشتری را دارد. در ابتدای بازی مانند نسخه اصلی باید شخصیت خود را طراحی کنید که در این نسخه آزادی عمل بیشتری را دارید به‌عنوان مثال می‌توانید از همان ابتدا لباسی را برای شخصیت خود انتخاب کنید. علاوه‌بر نقشه‌های قبلی، بازی دو نقشه جدید به نام‌های Troi برای حالت اصلی بازی و دیگری با نام Station برای Team Deatmach را دارد. اگر در گذشته PUBG: Mobile را تجربه کرده‌ باشید در New State شاهد گیم‌پلی متفاوتی نخواهید بود و همه چیز همانند قبل است. در PUBG: New State می‌توانید از صندوق عقب اتومبیل‌ها برای حمل‌و‌نقل ابزاری که شاید در ادامه به کار شما بیایند، استفاده کنید. در نقشه جدید بازی با نام Troi که در ابتدای معرفی بازی به آن اشاره شد، فضای جذاب‌تری را نسبت به سایر نقشه‌های بازی ارائه می‌کند که به‌عنوان مثال می‌توان به وجود اتومبیل‌های برقی در آن اشاره کرد.

 بازی PUBG: New State

9.بازی Linn: Path of Orchards

Linn: Path of the Orchestra یک بازی ساخت ایران جذاب و با گرافیک هنری چشم‌نواز است که با گیم‌پلی خوش ساخت خود سعی در سرگرم کردن مخاطب دارد. ساخته استودیوی Crescent Moon Games داستان خاص ندارد و تمام تمرکز آن روی گیم‌پلی بازی است. در این بازی شما باید در هرمرحله شخصیت بازی را به سمت دروازه‌هایی که مشخص شده‌اند، حرکت دهید. در مراحل ابتدایی بازی این کار ساده است اما با پیشرفت در بازی با چالش‌های بسیار سختی در هر مرحله روبه‌رو می‌شوید. در طول هرمرحله یک سری آیتم وجود دارند که با به چالش‌ انداختن خود می‌توانید آن‌ها را جمع آوری کنید. بازی Linn: Path of the Orchestra یا به عبارتی بهتر، آن سوی باران یک تجربه دلنشین و جذاب است که به‌راحتی می‌تواند هرنوع مخاطبی را سرگرم کند.

10. بازی Night in the Woods

بازی Night in the Woods ساخته استودیوی Infinite Fall شما را وارد دنیای عجیب و غریب حیوانات می‌کند که شما کنترل گربه‌ای به نام «می» را برعهده دارید. داستان بازی حول همین شخصیت است که پس از پذیرفته شدن در یک دانشگاه، خیلی زود آن را ترک می‌کند و وارد یک ماجراجویی عجیب و گاهی بحث برانگیز می‌شود. بازی گیم‌پلی خاصی ندارد و خلاصه به حرکت در محیط دو بعدی و صحبت با دیگر شخصیت‌های بازی و گاهی چند مینی‌گیم ساده می‌شود. طراحی هنری بازی بسیار جذاب و پرجزییات است که تمام موارد آن متناسب با جو هرقسمت از بازی است. همچنین موسیقی Night in the Woods کار خودش را به بهترین شکل ممکن در هرقسمت از به گوش مخاطب می‌رساند. اگر می‌خواهید یک تجربه داستانی جذاب و البته تأمل برانگیز را تجربه کنید، بازی Night in the Woods می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

بازی Night in the Woods

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه