آرایش با رنگ موی بلوند و نکات آن!

انتشار 16 تیر 1402
مطالعه 11 دقیقه

طوطیا: بلوند، یکی از رنگ موهای دوست داشتنی برای بسیاری از خانم‌های ایرانی است. اگر شما هم جزو این دسته هستید، خوب است روش آرایش با موی بلوند را یاد بگیرید تا بتوانید زیباترین جلوه از خودتان را نشان دهید. راز جذاب به نظر رسیدن آرایش این است که آرایش تان مکمل رنگ موهایتان باشد، اگر رنگ موهایتان بلوند است در ادامه به شما می گوییم چگونه آرایش کنید.

آرایش با رنگ موی بلوند و نکات آن!

آرایش با موی بلوند

برای داشتن چهره ای زیباتر و طبیعی تر بهتر است متناسب با رنگ موهایتان آرایش کنید، اگر رنگ موهایتان بلوند است و نمیدانید چگونه آرایش کنید که متناسب با رنگ موهایتان باشد همراه ما باشید . خانم هایی که موهای بلوندی دارند باید کاملا ملایم و با رنگ های روشن آرایش کنند. موی بلوند از انواع مدل موهای زیبا و شیک است که هیچوقت از مد نمی افتد و قدیمی نمی شود و اگر شما موهایتان را بلوند کرده اید بهتر است برای داشتن ظاهری جذاب و خاص از مدل های میکاپ صورت با موی بلوند برای میکاپ صورت خود استفاده کنید. در هنگام انتخاب مدل میکاپ صورت بهتر است به فرم صورت و رنگ پوست و رنگ مو توجه کنید تا بتوانید میکاپ صورتی بی نظیر و جذاب داشته باشید و در مهمانی ها و مجالس مختلف جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

آرایش ملایم

توصیه های مهم آرایشی برای کسانی که موی بلوند دارند

چه مو‎های نقره‎ای رنگ داشته باشید و چه مو‎های کاراملی، برای انتخاب بهترین و جذاب‎ترین ماتیک‎ها، کرم‎ها و سایه‎ی چشم‌ها می‌توانید به افراد مشهور نگاه کنید. اغلب این‎طور به نظر می‎رسد که بلوندها وضعیت بهتری دارند، اما گاهی ممکن است انتخاب آرایش صحیح برای آن‎ها سخت باشد، به خصوص هنگامی که موی روشن تهدیدی برای زیبایی شما به حساب بیاید. چه مو‎های نقره‎ای رنگ داشته باشید و چه مو‎های کاراملی، برای انتخاب بهترین و جذاب‎ترین ماتیک‎ها، کرم‎ها و سایه‎ی چشم‌ها می‌توانید به افراد مشهور نگاه کنید.

  • سرخ تیره، خوب به نظر می‎رسد
    خانم‎هایی با رنگ پوست معمولی مثل اشلی بنسون (ashley benson)، در رنگ و لعاب سرخ تیره، عالی به نظر می‎رسند. اگر از این دسته هستید، به دنبال محصولاتی با رنگ‎های تمشکی غلیظ و قرمز یاقوتی باشید.

  • ابروی خیره‎ کننده
    بسیاری از افرادی که به صورت طبیعی بلوند هستند ابرو‎هایی روشن دارند که زیر نور آفتاب به چشم نمی‎آیند. اگر شما هم مانند کارا دلویگن (cara delevigne) مو‎هایی کدر یا سایه‎دار دارید، از سایه‎ی ابروی خاکستری مایل به قهوه‎ای یا قهوه‎ای استفاده کنید تا قوس ‎ها را بپوشانید و ابروهایتان را جذاب‎تر نمایید. به جای مداد معمولی، از قلم‎موی انحنا‎دار استفاده کنید زیرا این امر به شما در خلق برش‎هایی ملایم و غیر‎تند کمک می‎کند.

  • قرمز یادتون باشه!
    اگر مانند ریتا ارا (rita ora) پوستی زیتونی رنگ و مو‎هایی بلوند دارید، از ماتیک‎هایی که طیفی از آبی سرد و ارغوانی دارند استفاده نکنید زیرا با رنگ پوست شما همخوانی ندارند. به جای آن، استفاده از رنگ مناسبی مانند قرمز یا قرمز آجری سبب همخوانی با رنگ طبیعی صورت شما شده و حرارت آن را بیشتر می ‎کند.

  • بدرخشید
    برای آن‎ که مانند بلیک لیولی (blake lively) چهره‎ای طبیعی و درخشان داشته باشید، از کرم‎های برنزه کننده با ته‎رنگ طلایی استفاده کنید و از ترکیب‎هایی که نمایی از رنگ قرمز یا نارنجی دارند بپرهیزید، زیرا شما را سرخ و سفید نشان می‎دهند. به جای آن از روشن کننده‎ شرابی‎رنگ استفاده کنید تا گونه‎های خود را زیباتر کنید.

  • ماتیک گوشتی
    اگر مو‎هایی بلوند با رگه‎های تیره و پوستی تیره یا کاراملی رنگ دارید، از ماتیک‎های گوشتی استفاده کنید تا مانند یک مدل به نظر برسید. برای آن که رنگ لب‎هایتان به سایر قسمت‎ها سرایت نکند، ابتدا از خط لب استفاده کنید و سپس برای شکل دادن کمی برق لب بزنید، درست مثل کیارا (ciara).

  • مرتبشان کنید
    پوست معمولی و مو‎های بلوند مسی رنگ تیلور سوئیفت (taylor swift) اگر با خط‎‎ چشم گربه‎ای همراه نشوند ممکن است زیبایی او را زیر سوال ببرند. اگر شما هم مانند تیلور هستید، از خط چشم مشکی رنگ با ماندگاری طولانی استفاده کنید و اگر رنگ بیشتری می‎خواهید، می‎توانید از سایه‌ چشم کاملا متالیک هم استفاده کنید. فقط از سایه‎های مسی رنگ اجتناب کنید، زیرا چشمان شما را رنگ‎ و رو رفته نشان می‎دهند.

  • بانوی زیبای من
    اگر مثل اما استون (emma stone) پوستی روشن و موهایی نقره‎ای رنگ دارید، به دنبال رژ لب هایی با ته ‎رنگ صورتی ملایم باشید. رنگ‎های سرخ ملایم و صورتی‎فام به چهره‎ شما زیبایی می‎بخشند بدون آن که آن را غلیظ و زننده کنند.

  • هاله‌ی ارغوانی
    اگر مثل کیت هادسون ( kate hudson ) به صورت طبیعی برنزه و بلوند هستید، چشمان شما با سایه‎ی چشم غلیظ و سرد بیشتر خودنمایی خواهند کرد. کافیست تا مقداری سایه‎ی ارغوانی‎رنگ یا آبی سیر به چشمان تیره‎ خود اضافه کنید تا با ترکیبی از رنگ‎های زیبا مواجه شوید. توجه داشته باشید که نیازی به خط چشم نیست.

  • رگه‎ هایی از خاکستری
    اگر می‎خواهید نگاه مجذوب‎ کننده و ظریف ریس ویترسپون (reese whiterspoon) را داشته‎ باشید، به دنبال سایه‌ ‎چشم خاکستری متمایل به قهوه‎ای و خاکستری مسی باشید. وقتی پوستی معمولی و مو‎هایی بلوند و روشن داشته باشید، این طیف رنگ‎ها نور را بازتاب می‎کنند و شما را شاداب جلوه می‎دهند.

موی بلوند

بهترین آرایش صورت با موی بلوند

موی بلوند از جمله رنگ هایی می باشد که همیشه روی مد بوده و مخصوصا کسانی که تارهای سفید بسیاری در موهایشان ‏دارند بسیار از این رنگ استفاده می کنند. اصولا به کسانی که پوست روشن دارند توصیه می شود از رنگ بلوند استفاده ‏ننمایند چرا که چهره شان را رنگ پریده تر نشان می دهد اما اگر شما پوست روشنی دارید و مایلید موهایتان را بلوند نمایید ‏اصلا نگران نباشید با کمی آرایش می توان حالت رنگ پریده خود را مخفی نمایید فقط کافی است یک سری اصول را رعایت ‏نمایید.‏

  • چشم

    اگر می خواهید چشمانتان براق و نورانی به نطر بیاید از سایه چشم های ،سفید ، بژ ، صورتی ،سبز ،آبی ،بنفش و …استفاده کنید. و اگر می خواهید آرایشی سنگین و مجلسی داشته باشید به اضافه استفاده از سایه ، از خط چشم های مشکی و قهوه ای استفاده کنید . قابل ذکر است که استفاده ار خط چشم زیبایی و جذابیت به خصوصی به چشم ها می دهد . اگر میخواهید چشم هایتان نگاهی طبیعی داشته باشد ، میتوانید در آرایش چشم هایتان از رنگ قهوه ای استفاده کنید. ابتدا سایه قهوه ای را از گوشه بیرونی چشم هایتان به سمت داخل بکشید و سپس با استفاده از ریمل و خط چشم جذابیتی فراتر به آن بیفزایید.

  • ابرو

    کسانی که بلوند طبیعی هستند ، بهتر است از مداد ابرو قهوه ای چند درجه تیره تر از رنگ موهایشان استفاده کنند . و با اعمال چند ضربه با مداد به داخل ابروهایشان باعث شوند ابروهایی پرتر و زیبا تر داشته باشند .

  • رنگ رژلب برای موی بلوند

    خانم هایی با موهای بلوند باید از یک سری رژلب های خاص استفاده کنند مثل رژلب های قرمز، صورتی، هلویی و گلبهی زیرا این رژلب ها باعث میشوند تا چهره ایده آلی داشته باشند.

رنگ موی بلوند

نکات تکمیلی آرایش برای کسانی که موی بلوند دارند

پوست قهوه ای محبوبیت بسیاری داشته و از زمانی که کوکو ‏chanel‏ به طور تصادفی در سال 1923 کرم مخصوص آفتاب ‏گرفتن را اختراع کرد این محبوبیت دوچندان شد.در کنار تمام آسیب ها و ضررهایی که نور خورشید برای پوست می تواند ‏داشته باشد اما باز خانم ها به دنبال تیره کردن پوست خود می باشند چرا که آرایش پوست های روشن با موهای روشن را بلد ‏نیستند.‏ خانم های مشهور بسیاری با پوست های روشن می باشند که در خصوص نارنجی و یا تیره کردن پوست خود هیچ احساس ‏نیازی نمی کنند و زیبایی خود را با پوست روشنی که دارند برروی فرش قرمز به نمایش می گذارند. کسانی مانند دیتا ون ‏تیز، اما استون، رونی مارا، خواهران فانینگ، کیت بلانشت و ... .‏ طبق گفته یکی از آرایشگران معروف میامی، ویویان واسکز برای خنثی نمودن پوست های روشن و داشتن آرایش روشنم ‏توصیه می شود از رنگ های صورتی و هلویی استفاده شود. ‏

استفاده از برنزر؛ یک انتخاب هوشمندانه

موهای روشن ناخودآگاه باعث سفیدتر دیده شدن پوست شما در حالت عادی می‌شوند. بنابراین اگر برای آرایش با موی بلوند سراغ انواع کرم پودر، پنکک یا حتی یک ب.ب کرم روشن بروید، چهره‌تان بی‌روح و بی‌انرژی خواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم همیشه در کیف لوازم آرایش‌تان یک پودر برنزر داشته باشید. با توجه به فرم صورت‌تان این پودر را روی قسمت‌های مختلفی مثل روی پیشانی، بینی یا چانه با استفاده از براش مخصوص برنزر یا یک براش با فرچه بزرگ پخش کنید؛ طوری که انگار کمی آفتاب‌سوخته شده‌اید. خواهید دید که این کار به جذابیت شما اضافه کرده و یک میکاپ بسیار شیک را برایتان به دنبال خواهد داشت.

کانسیلر یا کالر کورکتور

روشن کردن موها باعث می‌شود توجه افراد به سمت چشم‌های شما جلب شود و از آنجایی که سیاهی زیر چشم هم در همین ناحیه واقع شده، اگر نتوانید زیر چشم‌تان را خوب بپوشانید، احتمالا دیگران خیلی زود متوجه آن خواهند شد و چهره‌ای خسته و بی‌انرژی را برایشان تداعی می‌کنید. برای جلوگیری از این مسئله شما نیاز به یک پوشاننده دارید. پوشاننده‌های زیر چشم هم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول شامل انواع کانسیلر هاست که اغلب مردم با آن‌ها آشنا هستند؛ اما دسته دوم که کمتر کسی از مزایای آن‌ها خبر دارد، کانسیلرهای رنگی یا کالر کورکتورها Color Correctors هستند. کانسیلرهای رنگی در رنگ‌هایی مثل قرمز، سبز، هلویی و حتی بنفش تولید می‌شوند و هر کدام از این رنگ‌ها برای پوشاندن یک نوع تیرگی مناسب هستند؛ یکی می‌تواند زردی را بپوشاند و دیگری می‌تواند کبودی و سیاهی زیر چشم را خنثی کند. بنابراین اگر به دنبال بهترین آرایش با موی بلوند هستید، بهتر است به جز کانسیلر معمولی، یک کانسیلر رنگی هم داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن سیاهی زیر چشم‌ها را برطرف کند.

انتخاب سایه، یک انتخاب پر ریسک

برای داشتن بهترین آرایش با موی بلوند سایه نیز نقش مهمی را برای شما ایفا خواهد کرد. همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، زمانی که موهایتان روشن باشد، توجه افراد به سمت چشم‌ها جلب می‌شود؛ بنابراین انتخاب یک سایه مناسب اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد ما استفاده از سایه‌هایی با رنگ‌های غیر فانتزی است؛ برای مثال یک سایه چشم مسی می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای آرایش با موی بلوند شما باشد. در کنار مسی، سبز نیز معمولا نتیجه بسیار زیبایی در آرایش خانم‌هایی دارد که موهایشان را بلوند کرده‌اند. نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید این است که اگر سایه شما مقداری براق باشد، نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت. این سبک سایه‌ها حالتی رویایی به چشم‌ها می‌دهند که در کنار موی بلوند جذابیت زیادی به دنبال خواهد داشت.

خرید رژ لب بر اساس تناژ پوست

در آرایش با موی بلوند، انتخاب رژ لب نیز اهمیت بسیار زیادی دارد؛ درست است که بسیاری از افراد تیره کردن ابروها را به همراه استفاده از رژ قرمز گیلاسی برای موهای بلوند مناسب می‌دانند؛ اما قرمز تنها رنگی نیست که می‌توانید سراغ آن بروید. برای انتخاب رژ لب مناسب بهتر است به تناژ پوست‌تان دقت داشته باشید. برای مثال افرادی که موهای بلوند و پوست روشن دارند، بهتر است از رژ لب‌هایی با تناژ رنگ هلویی استفاده کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.کسانی که تناژ پوست‌شان مدیوم یا متوسط است و نه خیلی روشن یا تیره هستند، می‌توانند با خیال راحت از رنگ‌هایی مثل صورتی و قرمز برای آرایش لب‌ها استفاده کنند. در نهایت افرادی که پوست تیره یا برنزه دارند، بهترین نتیجه را از انواع رژ لب با تناژ نارنجی خواهند گرفت. همین نکات به ظاهر ساده می‌تواند آرایش شما را از یک آرایش نادرست به آرایشی جذاب، گیرا و درست تبدیل کند.

رنگ ابرو، راز جذابیت شما

دقت داشته باشید که آرایش با موی بلوند، شامل ابروهای شما هم می‌شود. اگر رنگ ابروهایتان خیلی تیره است، مثلا مشکی است و فکر می‌کنید که نیازی به تغییر رنگ ندارند، بهتر است بیشتر فکر کنید! بین رنگ موها و رنگ ابروها باید تناسب وجود داشته باشد تا زیبایی شما بیشتر شود. به همین دلیل هم این دو نکته را با دقت مد نظر داشته باشید:

  • اگر رنگ موهای خودتان بلوند است و ابروهایی روشن دارید، با استفاده از سایه و مداد ابرو یا حتی رنگ ابرو، ابروهایتان را مقداری تیره کنید. معمولا خوب است که ابروها دو درجه از موها تیره‌تر باشند.

  • اگر رنگ موهای خودتان مشکی یا تیره است، باید با استفاده از رنگ ابرو، ابروها را روشن کنید تا با رنگ موهایتان هماهنگی داشته باشد. قرار نیست ابروها دقیقا بلوند شوند؛ بلکه اگر در همان تناژ باشند اما دو درجه تیره‌تر، بهترین نتیجه برای شما به دست خواهد آمد.

رژ گونه، یک زیبا کننده فوری

برای اینکه انرژی را به صورت‌تان هدیه دهید، به یک رژگونه متناسب با تناژ پوست و رنگ موهایتان نیاز دارید. در انتخاب رژگونه مناسب برای آرایش با موی بلوند موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • خانم‌هایی که رنگ پوست‌شان گندمی، تیره یا برنزه است و موهایشان را بلوند کرده‌اند، بهتر است از انواع رژ گونه‌هایی استفاده کنند که تناژ نارنجی دارند. برای مثال رژ گونه آجری می‌تواند انتخاب خوبی برای آن‌ها باشد.

  • خانم‌هایی با رنگ پوست متوسط که نمی‌توان تشخیص داد کاملا روشن است یا کاملا تیره، می‌توانند با خیال راحت از رژ گونه صورتی استفاده کنند. از آنجایی که بهتر است بین رنگ رژ گونه و رژ لب تطابق وجود داشته باشد، بهتر است رژگونه صورتی را با رژ لب قرمز ترکیب نکنید.

  • با رژ گونه متوسط همچنین می‌توانید از رژ گونه با تناژ قرمز هم استفاده کنید. اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید، می‌توانید به جای خرید جداگانه رژ لب و رژ گونه، از یک تینت استفاده کنید و به گونه‌هایتان هاله‌ای از رنگ مورد نظر خود را ببخشید.

  • در نهایت خانم‌هایی با موهای بلوند و رنگ پوست روشن، بهتر است از انواع رژگونه با تناژ هلویی استفاده کنند. این رنگ می‌تواند حالتی بسیار طبیعی به چهره شما داده و نتیجه بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

پر کردن مژه‌ها برای داشتن نگاهی گیرا

با استفاده از مژه مصنوعی برای موقعیت‌های خاص و ریمل‌های پر کننده و بلند کننده برای استفاده روزمره، نگاهی جذاب را به خودتان هدیه کنید. همچنین استفاده از فر مژه را فراموش نکنید تا چشم‌ها حالتی شاداب پیدا کنند. با استفاده از این روش، داشتن سایه مناسب و یک کانسیلر عالی می‌توانید بهترین آرایش ممکن را تجربه کنید و در هر جمعی بدرخشید.

noj fh آرایش لایت

سخن پایانی

برای مجالس عروسی بهتر است از سایه چشم خاکستری و نقره ای استفاده کنید تا چشم هایی جذاب تر از همیشه داشته باشید، رژگونه و رژلب تان اگر مرجانی باشد چهره بینظیری به شما میبخشد. اگر موهای بلوند دارید و پوست تان سبزه است بهتر است در آرایش تان از رنگ های خاکی استفاده کنید و اگر پوست تان سفید است باید رنگ های تیره تر را وارد آرایش تان کنید.


پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه