بهترین بازی های اکشن اندروید که حتما باید تجربه کنید!

انتشار 4 آبان 1402
مطالعه 10 دقیقه

طوطیا:‏‏‏‏ بازی اکشن از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در میان بازی‌های ویدیویی بوده و زیرشاخه‌های زیادی نیز دارد. از بازی‌های شوتر اول‌شخص گرفته تا بازی‌های ماجرایی، نقش‌آفرینی، مخفی‌کاری و… ما در این مقاله تعدادی از بهترین بازی‌های اکشن با بالاترین گرافیک را که تا به امروز منتشر شده‌اند، معرفی می کنیم. با طوطیا همراه باشید.

بهترین بازی های اکشن اندروید که حتما باید تجربه کنید!

بهترین بازی های اکشن

به سختی می‌توان جایگاه و محبوبیت بالای سری بازی های اکشن را با دیگر سبک‌ها مقایسه کرد. این محبوبیت، به پلتفرم خاصی اختصاص ندارد و همان‌طور که می‌دانید سری بازی هایی که در سبک اکشن ساخته شده و ساخته می‌شوند، از وسعت بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر بخواهیم چند مورد از بازی های اکشن را معرفی کنیم که به‌صورت چند نفره قابل انجام است، می‌توانیم به دو بازی پابجی موبایل و فورتنایت اشاره کنیم که هم‌اکنون محبوبیت زیادی در بین بازی‌کنان موبایل دارند. اما کم نیستند کسانی که علاقه‌ای به رقابت‌های آنلاین ندارند و به‌دنبال بازی های اکشن بدون نیاز به اینترنت می‌گردند.

1.بازی Garena Free Fire MAX

  • سبک: اکشن، بتل رویال

  • استودیو: GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED

  • مناسب برای بزرگسالان

  • قیمت: رایگان

همان‌طور که می‌دانید، مدتی است که سبک بتل رویال به واسطه‌ی بازی‌هایی همچون Call of Duty: Mobile، پابجی موبایل و فورتنایت، در دستگاه‌های اندرویدی حسابی محبوب شده است. دراین‌میان علاوه‌بر نام‌های ذکر شده که احتمالا شناخت کاملی از آن‌ها دارید، آثاری وجود دارند که با وجود محبوبیت بالا و کیفیت خوب آن‌ها، کمتر نامی از آن‌ها شنیده می‌شود. Garena Free Fire می‌تواند مثال کاملا روشنی از این دست بازی‌ها باشد. با اینکه بازی چندان تفاوت بنیادی با دیگر بازی‌های مشهور ندارد، اما در بسیاری از جزئیات، هویت مختص به خود را دارا است و حال و هوای متفاوتی را به بازیکن منتقل می‌کند.

به‌طور کلی Garena Free Fire دارای دو نسخه‌ی محدود و کامل (MAX) است. در نسخه‌ی محدود، بازی گرافیک پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی MAX دارد و تعداد بازیکنان کمتری را در هر دور شامل می‌شود. همین مسئله باعث شده است تا بازی عمکلرد بهینه‌ای در موبایل‌های ضعیف‌تر داشته باشد. در همین راستا بازیکنانی که قادر به اجرای آثار سنگین بتل رویال نیستند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ تجربه‌ی Garena Free Fire بروند. اما نسخه‌ی Garena Free Fire MAX یک بازی کامل و پُرجزئیات از مسابقات بتل رویال را ارائه می‌کند و چندان محدودیتی در مقایسه با آثار استاندارد و ربته اول این سبک ندارد. در هرحال باید گفت که هر دو نسخه‌ی Garena Free Fire از محوبیت بالایی در میان بازی‌های بتل رویال برخوردار هستند و تاکنون بسیار مورد پسند بازیکنان واقع شده‌اند؛ Garena Free Fire در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه‌ی یک بازی بتل رویال در اندروید است. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی نسخه Garena Free Fire- World Series را ازطریق پلی‌استور دریافت کنید.

2.بازی Assassin's Creed Rebellion

  • سبک: اکشن، نقش آفرینی

  • استودیو: Ubisoft Entertainment‏

  • مناسب برای نوجوانان

  • قیمت: رایگان

مجموعه بازی Assassin's Creed در طی سال‌ها و در اکثر موارد با ارائه‌ی داستان‌ها وشخصیت پردازی‌های خوب خود، باعث خلق کاراکترهای شده است که به سختی می‌توان آن‌ها را فراموش کرد. حال اگر از طرفداران این مجموعه هستید یا حداقل نسخه‌هایی از آن‌را تجربه کرده‌اید، Assassin's Creed Rebellion می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. زیرا تمامی کاراکتر‌های اصلی، از الطائر و اتزیو گرفته تا هر دو کاراکتر مرد و زن Eivor در بازی حضور دارند و می‌توان از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد هر یک از آن‌ها استفاده کرد. البته علاوه‌بر شخصیت‌های اصلی، بازی تمامی کاراکتر‌های فرعی و تأثیرگذار این مجموعه مانند Yusuf ،Darius و Mario را نیز در خود جای داده است.

همچنین باید اشاره کرد که Assassin's Creed Rebellion با وجود تمامی شباهت و ارجاعات، از نظر گرافیک و گیم‌پلی کیلو‌متر‌ها با نسخه‌های اصلی فاصله دارد. گرافیک بازی و فضای کلی محیط‌‌ها، همگی به‌صورت انیمیشنی و مشابه با مدل‌های عروسکی طراحی شده‌اند. گیم‌پلی بازی نیز بیشتر روی انتخاب‌ها و مدیریت نیرو‌ها تمرکز دارد. به‌گونه‌ای که بازیکن باید در هر مرحله سه کاراکتر را انتخاب کند و با استفاده از قابلیت‌های آن‌ها، مأموریت‌های خود را به‌اتمام برساند. مراحل بازی نیز تشکیل شده از مکان‌هایی که توسط تله‌ها و سربازان تمپلار‌ها محافطت می‌شوند. اما طرز انجام مبارزات یا حتی نحوه‌ی عبور از مکان‌ها و اتاق‌ها، همگی به انتخاب‌های بازیکن بستگی دارد. باتوجه‌به مهارت‌های هر کاراکتر‌، باید دقت کنید که چه شخصیتی‌هایی را برای چه مرحله‌ای انتخاب می‌کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. درنهایت باید گفت که اگر به سری بازی‌های Assassin's Creed علاقه دارید، نباید در تجربه Assassin's Creed Rebellion تردید کنید.

3.بازی Brawlhalla

  • سبک: اکشن

  • استودیو: یوبی‌سافت

  • مناسب برای نوجوانان

  • قیمت: رایگان

بازهم در فهرست بهترین بازی‌های اکشن اندروید، شاهد یک اثر متفاوت و جذاب دیگر از شرکت یوبیسافت هستیم. در این روز‌های فعلی که بازی‌های آنلاین بیشتر با رقابت‌های بتل رویال و عناوینی که به مکرر از آن‌ها آثار تکراری دیده‌ایم، شناخته می‌شوند، Brawlhalla می‌تواند بسیار کمک کننده و مفید واقع شود. البته باید گفت که Brawlhalla نیز تا حدی از بازی Super Smash Bros الهام گرفته است. اما بازی قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارا است و می‌تواند رقابت‌های جذاب و البته متفاوتی را برای بازیکنان رقم بزند.

Brawlhalla دارای رویداد‌های متنوعی است که هرکدام بازیکنان را وارد شرایط تازه‌ای می‌کنند. بازیکن در هر دور از بازی، باید یک شخصیت و در برخی از حالت‌های دیگر سه کاراکتر را انتخاب کند و به مبارزه‌ با دیگر بازیکنان بپردازد. در ادامه هر یک از بازیکنان باید سعی کنند تا با بهره‌گیری از سلاح‌های مختلف، رقبای خود را از سکو‌ها به بیرون پرتاب کنند. Brawlhalla در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است. البته برای درک بهتر تمامی پتانسیل‌های بازی، بهتر است که آن را به‌صورت انلاین و چندنفره تجربه کنید. همچنین Brawlhalla می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای انواع دورهمی‌ها باشد و شور و شوق فراوانی را به جمع‌های دوستانه یا خانوادگی شما تزریق کند.

 بازی Brawlhalla

4.بازی Modern Combat (series)

  • معرفی بازی موبایل Modern Combat Versus

  • سبک: اکشن، اول شخص

  • استودیو: گیم لافت

  • مناسب برای بزرگسالان

  • قیمت: رایگان

سری بازی های موبایل Modern Combat توسط استودیو محبوب گیم لافت ساخته شده و از آن دست بازی های خوش ساخت و جذابی است که ممکن است نام آن‌را زیاد شنیده باشید. مجموعه بازی های Modern Combat علاوه‌بر حالت چند نفره، یک بخش کمپین را نیز شامل می‌شوند. در بخش چند نفره، می٬توانید مأموریت‌های مختلفی را همراه‌با دوستان و دیگر بازیکنان به اتمام برسانید یا به‌صورت PVP با بازیکنان دیگر وارد نبرد شوید. همچنین Modern Combat دارای کاراکتر‌ها و سلاح‌های بسیاری است که هرکدام تجربه‌ای متفاوتی به شما منتقل می‌کنند.

سری بازی Modern Combat بدون شک، یکی از بهترین بازی های اکشن موبایل محسوب می‌شوند که هم در بخش کمپین و هم در بخش آنلاین می‌توانند به خوبی شما را سرگرم کنند. هم‌اکنون نسخه‌ی Versus بازی موبایل Modern Combat در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است. لازم به ذکر است که این نسخه، یعنی بازی Modern Combat Versus فاقد بخش داستانی است.

5.بازی Guns of Boom

  • معرفی بازی موبایل Guns of Boom

  • سبک: اکشن، اول شخص

  • استودیو: Game Insight

  • مناسب برای بزرگسالان

  • قیمت: رایگان

اگر به‌دنبال یک بازی اکشن چند نفره می‌گردید تا با شرکت در رقابت‌های آنلاین، مهارت خود را به اثبات برسانید ، بازی Guns of Boom ساخته‌ی استودیو Game Insight همان اثری است که می‌تواند شما را هدفتان برساند. یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود بازی موبایل Guns of Boom در فهرست بهترین بازی های اکشن قرار بگیرید، گیم‌پلی به‌شدت جذاب و ساده‌ی بازی است. علاوه‌بر این بازی موبایل Guns of Boom از گرافیک سه‌بعدی چشم نوازی بهره می‌برد که نسبت به حجم بازی، بسیار عالی طراحی شده است.روند بازی به‌صورت PVP است و بازیکنان باید در قالب دو تیم، مقابل یکدیگر قرار بگیرند. بازی Guns of Boom یکی از محبوب‌ترین بازی های اکشن اندروید شمرده می‌شود و هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

بازی Guns of Boom

6.بازی Hide Online

  • معرفی بازی موبایل Hide Online

  • سبک: اکشن

  • استودیو: HitRock Games

  • مناسب نوجوانان

  • قیمت: رایگان

بازی موبایل Hide Online یک اثر به‌شدت هیجان‌انگیز و اعتیادآور است که گاهی این هیجان آنقدر زیاد می‌شود که جای خود را به ترس می‌دهد. اگر بتوانید با گرافیک پایین بازی کنار بیایید، دیگر نمی‌توانید دست از بازی کردن بردارید. بازی به‌صورت PVP است و بازیکنان به دو گروه مساوی تقسیم می‌شوند؛ یک گروه باید با تبدیل شدن به اشیاء، طوری در محیط پنهان شوند که گروه مقابل نتواند آن‌ها را پیدا کنند.

همچنین سر زمان مشخصی، یک موسیقی پخش می‌شود که جای بازیکنانی که مخفی شده‌اند را مشخص می‌کند و بازیکنان گروه مقابل باید باتوجه‌به صدای آن‌ها؛ گروه دیگر را پیدا کنند. بازی موبایل Hide Online یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید شمرده می‌شود و می‌تواند لحظات به‌شدت هیجان‌انگیزی برای شما رقم بزند. بازی هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

7.بازی World of Tanks Blitz

  • سبک: اکشن

  • استودیو: Wargaming Group

  • مناسب نوجوانان

  • قیمت: رایگان

World of Tanks Blitz از آثاری است که به‌راحتی می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین PvP یاد کرد. حتی اگر بگوییم این بازی می‌تواند با خیلی از آثار آنلاین و محبوب کنسولی نیز رقابت کند، چندان بی راه نگفته‌ایم. بازی World of Tanks Blitz در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و طی آن بازیکنان باید با کنترل تانک‌های مختلف در قالب دو گروه برابر، به رقابت با یکدیگر بپردازند. با اینکه سال‌ها از زمان انتشار بازی می‌گذرد، اما همچنان World of Tanks Blitz از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو بازی‌های پرطرفدار موبایل شمرده می‌شود. گرافیک کنسولی و بهینه‌ی بازی، درکنار انواع و اقسام تانک‌ها از کشور‌های مختلف مانند آلمان و آمریکا، تنها تعداد کمی از ویژگی‌های بازی World of Tanks Blitz را تشکیل می‌دهند. بازی World of Tanks Blitz به‌صورت رایگان عرضه شده است و به‌راحتی می‌توانید آن را از پلی استور دریافت کنید.

بازی World of Tanks Blitz

8.بازی Afterpulse: action tps war game

  • سبک: اکشن، سوم شخص

  • استودیو: DIGITAL LEGENDS ENTERTAINMENT SL

  • مناسب نوجوانان

  • قیمت: رایگان

Afterpulse: action tps war game از جهات زیادی به بازی Call of Duty: Mobile شباهت دارد. بازی دارای حالت‌هایی مانند Team deathmatch است و شما را وارد نبرد‌های آنلاین می‌کند. اما مسئله‌ای که بازی Afterpulse: action tps war game را از دیگر آثار مشابه متمایز می‌کند، گرافیک خیره کننده‌ی آن است که شاید نظیر آن را در موبایل کمتر دیده باشید و همچنین در مقابل، بازی موبایل نسبتا قدرتمندی هم نیاز دارد. هرچند که گرافیک خوب به‌تنهایی نمی‌تواند عامل موفقیت یک بازی باشد و Afterpulse: action tps war game از حیث گیم‌پلی و تنوع سلاح‌ها نیز در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد. شاید گرافیک بالا و نیاز به موبایل قدرتمند، باعث محدود شدن تعداد بازیکنان Afterpulse: action tps war game شده است، اما نمی‌تواند مانع جای گیری نام آن درکنار بهترین بازی‌های اکشن اندروید شود. بازی در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

9.Tacticool - 5v5 shooter

  • سبک: اکشن

  • استودیو: Panzerdog

  • مناسب نوجوانان

  • قیمت: رایگان

Tacticool یک بازی آنلاین با زوایه دید از بالا به پایین است که شما را وارد رقابت‌های هیجان انگیزی از رویداد‌های 5v5 می‌کند. ویژگی که Tacticool را کمی با دیگر بازی‌های اکشن چند نفره متمایز می‌کند، اهمیت همکاری تیمی در آن است؛ طوری که می‌توانید با انجام بازی با دوستان خود، لذت آن را دوچندان کنید.Tacticool - 5v5 shooter سلاح‌های متنوعی از جمله انواع اسنایپر، مسلسل و بسیاری از مدل‌های مختلف سلاح‌های سنگین و سبک دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد. هر سلاح شرایط بازی را برای شما متفاوت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا دست شما برای به کار گیری انواع استراتژی‌ها باز باشد. Tacticool توسط استودیو Panzerdog ساخته شده موفق به دریافت باز خورد خوبی از سوی بازیکنان شده است و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بازی‌های محبوب سبک اکشن نیز یاد کرد. بازی Tacticool - 5v5 shooter یک بازی آنلاین و چند نفره است که به‌صورت رایگان در پلی‌استور منتشر شده است.

10.بازی MARVEL Future Fight

  • سبک: اکشن، نقش آفرینی

  • استودیو: Netmarble

  • مناسب نوجوانان

  • قیمت: رایگان

بازی MARVEL Future Fight همان‌طور که از نامش پیدا است، در دنیای سینمایی و سری کمیک مارول جریان دارد. MARVEL Future Fight درواقع یک بازی آنلاین است که به‌صورت رقابت‌های اپیزودی با هوش مصنوعی، و چند نفره با دیگر کاربران دنبال می‌شود. روند بازی به‌گونه‌ای است که باید با انتخاب چند قهرمان و استفاده از قدرت‌های منحصر‌به‌فرد هر یک، به نبرد با سایر بازیکنان بپردازید یا خط داستانی بازی را دنبال کنید. MARVEL Future Fight درصد قابل توجهی از کاراکتر‌های دنیای مارول را در خود جای داده است؛ یا به بیانی بهتر می‌توان گفت که تمامی قهرمانان مهم مارول در آن حضور دارند.

همچنین تقریبا با اکران هر فیلم سینمایی از دنیای مارول، کاراکتر‌ها لباس و پوسته‌ای تازه‌ای برای خرید دریافت می‌کنند و به‌نوعی دست شما را برای استفاده از نسخه‌های مختلفی هر کاراکتر باز می‌گذارند؛ البته برای خرید هر قهرمانان یا پوسته‌های مختلف، باید از پول‌هایی که در بازی کسب می‌کنید استفاده یا به خرید‌های درون برنامه مراجعه کنید. MARVEL Future Fight یک بازی سرگرم کننده است و می‌تواند برای علاقه‌مندان به کمیک‌ها یا فیلم‌های مارول بسیار جذاب باشد. بازی MARVEL Future Fight به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

بازی MARVEL Future Fight

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه