بیوگرافی آنتونی استوکس + عکس و فیلم‌های جذاب و جنجالی

انتشار 8 آبان 1402
مطالعه 8 دقیقه

طوطیا: آنتونی استوکس (Anthony Stokes؛ زادهٔ 25 ژوئیهٔ 1988) بازیکن سابق فوتبال اهل جمهوری ایرلند است که در پست مهاجم بازی می‌کرد. برای مشاهده بیوگرافی این ورزشکار به همراه فیلم و عکس های جذاب از او تا انتهای متن همراه ما باشید.

بیوگرافی آنتونی استوکس + عکس و فیلم‌های جذاب و جنجالی

فهرست مطالب

بیوگرافی کلی

زندگی شخصی

زندگی ورزشی

اینستاگرام

آلبوم تصاویر

فیلم

آنتونی استوکس

بیوگرافی کلی آنتونی استوکس


نام : آنتونی

نام خانوادگی : استوکس

تاریخ تولد : 25 ژوئیهٔ 1388 مصادف با 1367

محل تولد : دوبلین، جمهوری ایرلند

رشته ورزشی : بسکتبال

زندگی شخصی آنتونی استوکس


نام او در ابتدا آنتونی بِرن (Anthony Byrne) بود، اما او توسط عمه و شوهر عمهٔ خود، به نام‌های جوان و جان استوکس در 18 ماهگی به فرزندی گرفته شد. والدین جدید او هزینه‌های لازم را برای درس خواندن در یک مدرسهٔ غیرانتفاعی کاتولیک پرداخت کردند. استوکس با حمایت آنها در کالج ترنور، که قدیمی ترین کالج شهر دوبلین با قدمتی بیش از یک قرن است به تحصیل پرداخت و دوران تحصیلی بعدی اش را در مدرسه رومن کاتولیک شهر دوبلین پشت سر گذاشت. او علی رغم اینکه پیش از 2 سالگی از داشتن پدر و مادر واقعی اش محروم شده بود اما با حمایت عمه و عمویش توانست همانند تمامی کودکان شهر زندگی خوب و تحصیل راحتی را تجربه کند.آنتونی استوکس متولد 25 ژوئیهٔ 1388 مصادف با 1367 در دوبلین، جمهوری ایرلند به دنیا امده و قد 1٫85 متر و در پست مهاجم توپ میزند.ا

آنتونی استوکس

آنتونی استوکس

ازدواج آنتونی استوکس


آنتونی استوکس مهاجم 34 ساله ایرلندی که به چهار سال عدم تماس با همسر سابقش محکوم شده بود، پیش‌تر اعتراف کرد که این حکم را نقض کرده و به همسرش پیام‌ها و ایمیل‌های آزاردهنده ارسال کرده است.

همین موضوع منجر به تشکیل دادگاهی جدید برای این مهاجم سابق شاغل در لیگ ایران شد تا پرونده او را بررسی کند اما ماه گذشته به دلیل ابتلای استوکس به بیماری لغو شد و حالا یک وبسایت ایرلندی خبر از برگزاری دادگاه داده است.

به نوشته thejournal ایرلند، آنتونی استوکس بار دیگر در این دادگاه حضور نیافت اما در غیاب او دادگاه حکم به بازداشت مهاجم پیشین ساندرلند داد تا ماجرای این فوتبالیست پرحاشیه سروشکل عجیبی به خود بگیرد.

نکته جالب اینکه تاریخ مربوط به آزار و اذیت همسر این بازیکن، مربوط به چند ماه پیش از انتقال او به پرسپولیس است که البته استوکس در این دوره، اقدامات خود را مخفی کرده بود.

با این حال به زودی استوکس راهی بازداشتگاه خواهد شد و احتمالا دوره فوتبال این مهاجم پرحاشیه نیز با همین اتفاق به پایان خواهد رسید.

زندگی ورزشی آنتونی استوکس


آنتونی استوکس، از دوران کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و پس از اینکه دوران کودکی و نوجوانی اش را در مدارس فوتبال کشورش پشت سر گذاشت، در حالی که تنها 15 سال داشت به تیم زیر 18 ساله های آرسنال انگلستان ملحق شد. او در دورانی به تیم آرسنال پیوست که این تیم با داشتن ستاره هایی چون تیری آنری، روبرت پیرس، فردریک لیونگبرگ، سول کمپل و ینس لمان در فوتبال اروپا یکه تازی می کرد. چند ماه بعد و در جولای سال 2006 او با مبلغ 100 هزار یورو به تیم رزرو آرسنال ملحق شد.

چند ماه بعد آرسنال این بازیکن را با همان مبلغ 100 هزار یورو به تیم فالکریک در لیگ برتر اسکاتلند قرض داد. حضور در لیگ برتر اسکاتلند در سن 18 سالگی، یک تجربه بزرگ برای استکوس بود. او به مدت 4 ماه در فالکریک توپ زد. حاصل حضور وی در فالکریک، رویایی بود. او در 16 بازی 14 گل برای تیمش به ثمر رساند. چنین عملکرد قابل توجهی باعث شد تا یکی از بزرگترین اتفاقات دوران فوتبالی استوکس در بازگشت به آرسنال برایش رقم بخورد.

آنتونی استوکس

سوابق ورزشی آنتونی استوکس


  • آرسنال

استوکس تنها وقتی 15 سال داشت، وارد تیم دوم آرسنال شد. اولین بازی حرفه ای خود را به عنوان یار تعویضی در جام اتحادیه برای آرسنال، در مقابل ساندرلند به تاریخ 25 اکتبر 2005 انجام داد، که به جای آرتور لوپولی در دقیقه 88 بعد از برد 3–0 وارد زمین شد. در جولای 2006، وی به عنوان اینکه بتواند حداقل به صورت قرضی در باشگاه ساندرلند بازی کند، در تمرینات این تیم شرکت کرد اما مدیر باشگاه ساندرلند به خاطر تعدد بازیکنان و همچنین نبود تیم دوم، مانع از بستن قرارداد با وی شد.

  • فالکیرک

آرسنال با انتقال قرضی وی به فالکیرک در لیگ برتر فوتبال اسکاتلند تا آخر سال 2006 موافقت کرد. استوکس اولین گل خود را برای فالکریک در بازی که در نهایت 1–0 برنده شدند مقابل اینورنس کالدنیون تیسل در تاریخ 19 سپتامبر 2006 به ثمر رساند. در ادامه روند گلزنی خود را در 21 اکتبر با دو گل دیگر در مقابل اینورنس پیش برد.

در 28 اکتبر، یکی از هتریک های دوران حرفه ای خود را در یک برد 5–1 در مقابل داندی یونایتد به ثمر رساند. استوکس از هتریک بعدی خود در مسابقه مقابل دانفرمیلن اتلتیک رونمایی کرد، که بدان معنا بود که او تنها در 4 مسابقه، 9 گل به ثمر رسانده است. تبدیل شدن به اولین بازیکنی که در مسابقات پشت سر هم در لیگ برتر فوتبال اسکاتلند انجام داده ، استوکس در ادامه سومین هتریک خود را در مسابقه ای که آخرین مسابقه اش برای فالکریک بود، در یک برد 3–1 در مقابل اینورنس در 30 دسامبر به ثمر رساند.

  • ساندرلند

استوکس توسط باشگاه آرسنال او را با ارزش 2 میلیون یورو به باشگاه ساندرلند منتقل کرد. سلتیک و چارلتون اتلتیک به این بازیکن علاقمند بودند، اما استوکس نشان داد که در قبال تصمیم گیری اش، تحت تاثیر قرار گرفتن زیاد در مورد سرمربی ساندرلند و مدیر اسبق آیریش اینترنشنال، روی کین قرار گرفته بوده است. استوکس در ابتدا با شماره 26 در ساندرلند وارد شد، اما با انتقال جاون استد به شفیلد یونایتد شماره 9 به او رسید. استوکس اولین بازی رسمی خود برای ساندرلند را در چند روز بعد انجام داد، و یک سانتر برای دیوید کانولی فرستاد تا بازی را 1–0 در مقابل ایپسویچ تاون ببرند.

استوکس اولین گلش برای ساندرلند را در 10 فوریه 2007 در مقابل پلایموث آگریل به ثمر رساند، که از فاصله 20 یاردی به عنوان یک تعویضی اینکار را انجام داد.[7] استوکس از ورود به کلوپ شبانه "شیشه عنکبوتی" واقع در شهر ساندرلند به خاطر دلخوری روی کین از اینکه اینکار بر روی تمرینات استوکس تاثیر گذاشته، منع شد.

مدیر کلوپ پیشنهاد لغو محرومیت استوکس برای حضور در کلوپ را بعد از فصل 08–2007 را با تعارف یک بطری شامپاین داد. پس از آن، استوکس اولین گل لیگ برتر انگیس را به ثمر رساند؛ گل دقیقه آخری در مقابل دربی کانتی که ساندرلند را از مرز تیم های سقوط کرده خارج کرد. قبل از شروع فصل 09–2008 استوکس شماره 9 را از دست داد و به عنوان شماره 44 حاضر شد. در 23 سپتامبر 2008، استوکس دو گل دیرهنگام را در جام حذفی در مقابل نورث‌همپتون تاون به ثمر رساند.

  • شفیلد یونایتد

در 17 اکتبر 2008، استوکس برای قرارداد قرضی 3 ماهه، با امکان افزایش قرارداد تا آخر فصل، به شفیلد یونایتد منتقل شد. استوکس دوباره پیراهنی که جاون استد پوشیده بود را از آن خود کرد، که اینبار شماره 8 بود. استوکس اولین مسابقه خود را برای شفیلد در یک دربی محلی در مقابل شفیلد ونزدی انجام داد، که به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد. استوکس دوران حضور در شفید را در ورزشگاه برامال لین در ترکیب اصلی گذراند اما دوباره نیمکت نشین شد و در بازگشت قرضی خود به ساندرلند، تنها 12 بازی و بدون گل زده را ثبت کرد.

  • کریستال پالاس

در مارس 2009، استوکس به صورت قرضی به به کریستال پالاس پیوست.

  • هیبرنین

استوکس با قرارداد نامعلوم به هیبرنین پیوست، که به ادعای یک رسانه در اگوست 2009، رقمی نزدیک به 500 هزار یورو منتشر شد. این بدان معنا بود که دوباره با جان هاگز، که سرمربی او در زمان قرار داد قرضی به فالکیرک بود، همراه شده بود. استوکس اولین مسابقه رسمی خود را در مقابل باشگاه پیشین خود فالکیرک انجام داد، که تنها به اعتبار هاگز که دلیل اصلی او بود به هیبرنین پیوسته بود.

او اولین گل خود را در یک بازی خانگی در مقابل اس تی جاناستون در 19 سپتامبر که در نهایت 3–0 تمام شد، به ثمر رساند. در همان موقع، استوکس در تیتر روزنامه ها مبنی بر دعوا در یک کلوپ شبانه قرار گرفت، که از جان هاگز خواسته شد که به او انضباط را گوشزد کند و به او "آرام باش" بگوید. در ماه دسامبر، او پنج گل در 3 بازی به ثمر رساند، که به نوار عدم شکست هیبرنین کمک کرد تا 12 بازی همچنان بازنده نباشند. در 27 دسامبر 2009، استوکس سریع ترین گل تاریخ لیگ اسکاتلند را به ثمر رساند، تنها 12٫4 ثانیه پس از سوت بازی در مقابل رنجرز.

این گل او رکورد قبلی 17 ثانیه ی سالیوس میکولیوناس را در مسابقه بین هارتز و سنت میرن در 2 دسامبر 2006 را شکست.گل استوکس تنها نقطه قوت او برای هیبرنین بود، چرا که آن بازی را در نهایت 4–1 واگذار کردند. آمادگی او جایزه بازیکن برتر ماه لیگ اسکاتلند را در دسامبر 2009 به همراه داشت. استوکس گلزنی های متعدد خود را در فصل 10–2009 نیز ادامه داد. او در نوامبر 2009 جایزه گل فصل، دقیقا همان گلی که در مقابل رنجرز به ثمر رسانده بود را دریافت کرد.

در شروع فصل بعدی، استوکس عملکرد خود را تصدیق کرد و از جنبه های بیشتر برای پیشرفت خود، سخن گفت. در ادامه به سلتیک منتقل شد، انتقالی که سرمربی سلتیک، نیل لنون گفته بود که "استوکس بازیکن مورد علاقه ماست". رسانه اسکاتمن گزارش داد که در ابتدا هیبرنین با این انتقال مخالفت کرده، اما در ادامه آنها پیشنهاد دوم سلتیک را در روزهای بعدی قبول کردند.

  • سلتیک

استوکس در سلتیک، نوامبر 2010

در 31 آگوست 2010، استوکس قراردادی چهارساله با باشگاه سلتیک امضا کرد. اولین بازی رسمی خود را در 11 سپتامبر 2010، در مقابل هارتز با برد 3–0 انجام داد. اولین گل خود را در دومین بازی خود در 19 سپتامبر، در مقابل گیلمارنوک در یک برد 2–1 به ثمر رساند. استوکس دو گل در مسابقه در مقابل اینورنس در جام حذفی لیگ اسکاتلند به ثمر رساند، بازی که در انتها، 6–0 به سود سلتیک پایان یافت و یک دبل دیگر در مقابل سنت جانستون در یک چهارم نهایی همان جام در یک برد 3–2 به ثبت رساند.


آنتونی استوکس

پیج اینستاگرام آنتونی استوکس


آنتونی استوکس از طریق صفحه اینستاگرام با آدرس anthonystokes.official با مخاطبان خود در ارتباط است.

عکس هایی از زندگی شخصی و ورزشی آنتونی استوکس


آنتونی استوکس

آنتونی استوکس

آنتونی استوکس

آنتونی استوکس

آنتونی استوکس

آنتونی استوکس

گلچین بهترین گل‌های آنتونی استوکس


پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه