دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار اقتصادی
اخبار ورزشی
اخبار حوادث
اخبار دانشگاهی
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
آموزش و سرگرمی / بیوگرافی /

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف + عکس و فیلم‌های جذاب و دیدنی

دوشنبه، 30 بهمن 1402
طوطیا: جلال‌الدین ماشاریپوف (ازبکی: زادهٔ 1 سپتامبر 1993) بازیکن فوتبال اهل کشور ازبکستان است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند.برای مشاهده بیوگرافی این ورزشکار به همراه فیلم و عکس های جذاب از او تا انتهای متن همراه ما باشید.

فهرست مطالب

بیوگرافی کلی جلال الدین ماشاریپوف


نام : جلال الدین

نام خانوادگی : ماشاریپوف

تاریخ تولد : 1 سپتامبر 1993

محل تولد : ازبکستان

رشته ورزشی : فوتبال

زندگی شخصی جلال الدین ماشاریپوف


جلال الدین ماشاریپوف متولد 1 سپتامبر 1993 در ازبکستان، فوتبالیست است.فوتبال حرفه ای را از 16 سالگی با آکادمی پاختاکور آغاز کرد و در 20 سالگی به تیم اصلی راه پیدا کرد و بعد از آن نیز پیراهن تیم های، لوکوموتیو، النصر عربستان و استقلال تهران را بر تن کرد.با 178 سانتی متر قد و 70 کیلوگرم وزن، در پست هافبک بازی می کند و معتقد به دین اسلام است.

زادگاه


جلال الدین کادامبویویچ ماشاریپوف (Jaloliddin Masharipov) روز 11 مهر 1372 در شهر گرگانج استان خوارزم ازبکستان به دنیا آمده است.

پایبند به خانواده


به شدت پایبند خانواده‌ اش است، اما در عین حال ارتباط نزدیک با پدر و مادرش را هم حفظ کرده است.او با پدر و مادرش به سفر حج مشرف شده است و در این سال‌ ها نشان داده است یک شخصیت با اخلاق و دوست‌ داشتنی دارد.

ازدواج جلال الدین ماشاریپوف


جلال الدین ماشاریپوف ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد و دارای دو فرزند پسر می باشد.

سبک زندگی


سبک زندگی مجللی دارد و ساکن یک خانه لوکس بوده و دارای خودروی کادیلاک می باشد.

زندگی ورزشی جلال الدین ماشاریپوف


فوتبال حرفه ای خود را سال 2009 از 16 سالگی با بازی در آکادمی پاختاکور تاشکند شروع کرد و سال 2013 به تیم اصلی راه پیدا کرد و تا دسامبر 2020 برای این تیم‌ توپ زد.وی با تیم پاختاکور ازبکستان هم 4 قهرمانی سوپر لیگ، 1 قهرمانی جام‌ لیگ و 1 قهرمانی جام ازبکستان را به دست آورده است.فصل 2020 هم با درخشش در ترکیب پاختاکور به عنوان بهترین بازیکن و برترین پاسور سوپر لیگ ازبکستان انتخاب شد. سال 2017 مدیران تیم پاختاکور او را به مدت 1 سال به تیم لوکوموتیو تاشکند قرض دادند و طی سال یک سال حضور در این تیم 1 قهرمانی سوپرلیگ و 1 قهرمانی جام لیگ‌ ازبکستان را همراه این تیم دشت کرد.

پیوستن به النصر عربستان


دسامبر 2020 به تیم النصر عربستان پیوست و تا سال 2023 برای این‌ تیم به میدان رفت. یک ماه پس‌ از امضای قرارداد با تیم النصر، مدیران این تیم تصمیم گرفتند وی را به مدت 6 ماه به تیم شباب الاهلی قرض بدهند.وی با تیم‌ شباب الاهلی ‌1 قهرمانی جام لیگ‌ و 1 قهرمانی جام رئیس جمهور امارات را کسب کرد.

تیم پانسرایکوس یونان


سال 2023 با قراردادی 1 ساله به عضویت تیم پانسرایکوس یونان درآمد ولی تنها پس از یک نیم فصل به دلیل نیمکت‌ نشینی تصمیم به جدایی گرفت.

انتقال به استقلال


فوریه 2024 در 30 سالگی پس از درخشش در جام‌ ملت های آسیا با قراردادی 1.5 ساله به تیم‌ استقلال تهران ملحق شد و هم‌ اکنون در این تیم مشغول بازی است.او پیش از این یک بار در زمان سرمربیگری علی رضا منصوریان در استقلال و یک بار هم در ابتدای فصل 1403_1402 برای پیوستن به استقلال نزدیک شده بود.

بازی ملی


اولین بار سال 2013 در 20 سالگی به تیم ملی زیر 20 ساله های ازبکستان دعوت شد و از سال 2016 هم در اردوی تیم ملی بزرگسالان ازبکستان حضور دارد.او هم‌ اکنون به عنوان کاپیتان اول در این تیم حضور دارد.

سبک بازی


ماشاریپوف بازیکنی چابک‌ و باهوش بوده و تکنیک خوب، حفظ توپ‌ مناسب، دقت در ارسال سانتر و توانایی بازیسازی از خصوصیات بارز وی می باشد.

رد پرسپولیس


ماشاریپف پیش از پیوستن به استقلال تهران از گزینه های مدنظر باشگاه پرسپولیس نیز بود اما این بازیکن در نهایت مقصد آبی پوشان را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

باخت مقابل ایران


ماشاریپوف تا امروز 5 بار با پیراهن تیم ملی ازبکستان مقابل ایران به میدان است اما نه توانسته گلی به ایران بزند و نه تجربه پیروزی برابر ایران را دارد.5 باخت و یک تساوی حاصل بازی‌ های وی در مقابل تیم ملی ایران بوده است.

بخشیدن شماره 7 به رونالدو


این بازیکن که از سال 2021 تا سال 2023 بازیکن تیم النصر عربستان بود، پس از پیوستنش به این تیم شماره 7 را می‌ پوشید.اما بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به تیم النصر، پیراهن شماره 7 را به فوق ستاره پرتغالی داد و خودش پیراهن شماره 77 را برتن کرد.

محبوب در ازبکستان


بدون هیچ تردیدی می‌ توان ادعا کرد که جلال‌ الدین ماشاریپوف محبوب‌ ترین فوتبالیست کشور ازبکستان در حال حاضر است.حتی از دست دادن پنالتی در بازی حساس مقابل قطر در جام ملت های آسیا 2024 هم خدشه‌ ای بر این محبوبیت وارد نکرد و هواداران تیم ملی ازبکستان پس از این اتفاق سعی کردند به او دلداری بدهند و یکی از هواداران برای او نوشت: «تو شاه شاهان هستی جلال‌الدین، ما در کنارت هستیم»

بزرگ‌ ترین استعدادهای فوتبال ازبکستان


ماشاریپوف یکی از بزرگ‌ ترین استعدادهای فوتبال ازبکستان بود و درخشش وی در لوکوموتیو و پاختاکور این امیدواری را نزد ازبک‌ ها به وجود آورد که قرار است یک ستاره دیگر در حد سرور جباروف ظهور کند.اما به نظر می‌ رسد او به سطحی که لایقش بود نرسید. برخی معتقدند یکی دو انتقال اشتباه مثل رفتن به النصر و پس از آن به پانسرایکوس مانع رشد وی شد.

رد استقلال به خاطر آمانوف


ماشاریپوف در اول فصل 1403-1402 نیز گزینه مدنظر باشگاه استقلال تهران بود اما گویا رفتار باشگاه استقلال با عزیزبک آمانوف، بازیکن ازبک سابق استقلال موجب شد تا جلال الدین ماشاریپوف به پیشنهاد استقلال نه بگوید و راهی تیم یونانی شود.هم چنین مطلع شده بود که استقلال به دلیل نزدیک شدن به سقف قرارداد نمی‌ تواند قرارداد بازیکنان خارجی را ثبت کند.او خوب می‌ دانست اگر قرار باشد در استقلال هم بازی نکند، در آستانه جام ملت‌ ها پیراهن تیم ملی ازبکستان را هم از دست می‌ دهد و در نهایت تصمیم گرفت راهی یک تیم یونانی شود.

بازی در النصر


جلال‌الدین ماشاریپوف در 26 دسامبر 2020، او برای باشگاه عربستان سعودی النصر قرارداد امضا کرد. ماه بعد، مشاریپوف به صورت قرضی به باشگاه اماراتی شباب الاهلی فرستاده شد.او پس از بازگشت از دوران قرضی خود، پیراهن شماره 7 النصر را بر تن کرد. در ژانویه 2023، زمانی که کریستیانو رونالدو برای باشگاه سعودی قرارداد امضا کرد، ماشاریپوف به شماره 77 تغییر کرد و به ستاره پرتغالی اجازه داد تا شماره 7 را بپوشد.در 17 اوت 2023، النصر اعلام کرد که قرارداد مشاریپوف با توافق دوجانبه فسخ شده است.در 27 سپتامبر 2023، ماشاریپوف قراردادی یک ساله با باشگاه پانسرایکوس سوپر لیگ یونان امضا کرد. در 31 ژانویه 2024، پانسرایکوس خروج ماشاریپوف را اعلام کرد. ماشاریپوف همراه تیم ملی ازبکستان در جام ملت‌های آسیا در قطر حضور داشت و در ضربات پنالتی دیدار مقابل میزبان رقابت‌ها در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پنالتی از دست داد.

افتخارات جلال الدین ماشاریپوف


  1. لیگ برتر فوتبال ازبکستان: 2014، 2015، 2019، 2020

  • جام حذفی فوتبال ازبکستان 2019، 2020

  • جام لیگ ازبکستان: 2019

  • لوکوموتیو تاشکند

  • لیگ برتر فوتبال ازبکستان : 2017

  • جام حذفی فوتبال ازبکستان : 2017

  • شباب الاهلی

  • جام اتصالات امارات : 21–2020

  • جام رئیس دولت امارات: 21–2020

  1. فردی

  • آقای پاس گل لیگ برتر ازبکستان: 2020

  • بهترین بازیکن سال فدراسیون فوتبال ازبکستان : 2020

  • بهترین بازیکن زمین لیگ کاپ امارات : 21–2020

  • بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا (غرب) در اوپتا اسپورتس :

پیج اینستاگرام جلال الدین ماشاریپوف


جلال الدین ماشاریپوف از طریق صفحه اینستاگرام با آدرس jaloliddin-masharipov@ با مخاطبان خود در ارتباط است.

عکس هایی از زندگی شخصی و ورزشی جلال الدین ماشاریپوف


️ دو پاس گل جلال الدین ماشاریپوف در جام ملت های آسیا 2023



سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه