جزئیات اینترنت بانک رسالت

انتشار 6 آذر 1402
مطالعه 8 دقیقه

در صورتی که قصد استفاده از اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت را دارید،از خدمات این سایت بهره مند شوید. در ادامه این مقاله، توضیحات کامل و جامعی را در خصوص ورود به سایت اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت، دریافت نام کاربری و رمز عبور آن و نحوه بهره مندی از خدمات اینترنتی این بانک ارائه شده است. با طوطیا همراه باشید.

جزئیات اینترنت بانک رسالت

معرفی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت

اینترنت بانک رسالت، خدمتی نوین از سوی بانک قرض الحسنه رسالت می باشد. بانک قرض الحسنه رسالت، در راستای آسایش بیشتر مشتریان خود، قصد دارد به عنوان اولین بانک بدون شعبه در سراسر کشور باشد که تمامی خدمات بانکداری را به صورت غیرحضوری و اینترنتی ارائه می دهد.

در همین راستا بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به ایجاد و راه اندازی اینترنت بانک خود به نشانی ibank.rqb.ir نمود تا مشتریان این بانک بتوانند با خیالی آسوده و راحت، بدون مراجعه حضوری به بانک ها، تمامی خدمات مورد نیاز خود اعم از مشاهده اطلاعات حساب خود، حواله های مختلف اینترنتی، پرداخت قبوض و ... را دریافت نمایند.

وقت ارزشمند ترین سرمایه زندگی انسان ها است. با ارائه اینترنت بانک رسالت توسط این بانک، سپرده گذاران محترم می توانند بدون هیچ نگرانی بابت رفت و آمد، انتظار در صف های شلوغ و خسته کننده بانکی، قطعی سیستم ها و ... تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان و به بهترین شکل دریافت نمایند.

بانک رسالت

راهنمای ورود به اینترنت بانک رسالت

در صورتی که قصد استفاده از اینترنت بانک رسالت را دارید، باید در ابتدا وارد سایت ibank.rqb.ir شوید و اطلاعات خواسته شده، ازجمله نام کاربری و رمز عبور را که به صورت حضوری از یکی از شعب بانک قرض الحسنه رسالت دریافت نموده اید را، در قسمت مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در ادامه، راهنمای تصویری نحوه ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ارائه شده است.

  • برای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ابتدا وارد سایت ibank.rqb.ir شده و نام کاربری و کلمه عبور را در قسمت های مربوطه وارد کنید.

بانک رسالت

  • برای ورود به اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت، به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. بدین منظور لازم است یکبار به صورت حضوری به یکی از شعب این بانک مراجعه نموده و با تکمیل فرم های لازم، نام کاربری و رمز ثابت عبور مورد نیاز برای ورود به اینترنت بانک خود را از کارشناس مربوطه دریافت نمایید.

  • نکته: نام کاربری همان شماره مشتری می باشد که به صورت عددی 7 رقمی بر روی کارت بانکی شما ثبت شده است. دقت کنید که هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت، حتما کیبورد شما انگلیسی باشد تا با خطا در ورود مواجه نشوید.

  • بعد از دریافت اطلاعات لازم از بانک و وارد کردن آن ها به صورت صحیح، با صفحه زیر مواجه خواهید شد که محیط اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت می باشد.

  • حالا می توانید از خدمات متنوع اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت اعم از دریافت رمز پویا، چک کردن سپرده ها، ثبت نام اینترنتی وام بانک رسالت و هزاران خدمت نوین دیگر بهره مند گردید.

  • در سایت پست بانک، امکانات زیادی از جمله دریافت شماره و شبا و استعلام ضمانت نامه ارائه می شود و کاربران می توانند با ورود به اینترنت بانک آن، خدماتی از قبیل انتقال وجه کارت به کارت و غیره را دریافت نمایند.

ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی

همانطور که ذکر شد، برای ورود به اینترنت بانک رسالت نیاز به نام کاربری و رمز عبور است. مشتریان این بانک یک عدد 7 رقمی به عنوان نام کاربری بر روی کارت بانکی دریافت می کنند که تنها از طریق وارد کردن این عدد می توانند به اینترنت بانک رسالت دسترسی داشته باشند. با این حال ممکن است این عدد در هنگام ورود به اینترنت بانک در دسترس و یا حافظه مشتریان نباشد و به دنبال ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی باشند.

برای همین مشتریان به دنبال این هستند که آیا ورود به اینترنت بانک رسالت با کد ملی امکان پذیر است یا خیر. لازم به ذکر است که برای ورود به اینترنت بانک رسالت نیازی به کد ملی مشتری نیست و در قسمت نام کاربری نیز نمی توان کد ملی وارد کرد. اطلاعات لازم برای ورود به اینترنت بانک، علاوه بر کد ملی رمز عبور می باشد که در صورت فراموشی رمز نیز می توان از پیشخوان مجازی بانک رسالت می توانید دریافت کنید.

اپلیکیشن مرات بانک رسالت خدمات اعتبار سنجی را به شکل غیر حضوری ارائه می دهد. هر شخصی که برای دریافت وام اقدام کند و قصد دریافت تسهیلات داشته باشد، اول باید اعتبار سنجی شود. اعتبار سنجی به این معنا است که آیا فرد توان برگرداندن وام را دارد یا خیر؟ در مقاله زیر در مورد نحوه دانلود این اپلیکیشن توضیح داده شده است.

فراموشی رمز ورود به اینترنت بانک رسالت

کاربران سامانه اینترنت بانک رسالت به نشانی ibank.rqb.ir در صورت فراموشی رمز عبور خود، می بایست به سایت پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کرده و با استفاده از این سامانه، رمز عبور خود را بازیابی کنند. در این بخش راهنمای تصویری بازیابی رمز عور از سایت پیشخوان مجازی رسالت را مشاهده می کنید.

  • پس از جستجوی سایت پیشخوان رسالت به نشانی pishkhan.rqbank.ir وارد این سایت شده و کد شناسه خود را ( کد ملی / شناسه ملی / اختصلاصی اتباع) را وارد کرده و در آخر شماره موبایل خود را وارد نمایید.

  • پس از این مرحله شما رمز عبور جدیدی را برای خود تنظیم کرده و از آن برای ورود به سامانه اینترنت بانک رسالت استفاده خواهید کرد.

بانک رسالت

فعال سازی اینترنت بانک رسالت

پیش از استفاده از اینترنت بانک رسالت نیاز است که نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید. برای این کار ابتدا می بایست به پیشخوان مجازی رسالت که به منظور مدیریت درخواست های غیرحضوری بانک رسالت راه اندازی شده است مراجعه شود و با درج کردن کد ملی و شماره موبایل وارد این سامانه شد.

پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت، از قسمت بانکداری مدرن گزینه کاربری اینترنت بانک را انتخاب کنید و سپس از قسمت درخواست صدور رمز مدرن و قسمتی با عنوان «جهت صدور رمز از منوی کشویی» اینترنت بانک را انتخاب نمایید. رمز حداکثر تا 48 ساعت به شماره تماسی که حین ثبت نام وارد کرده اید ارسال می گردد. نام کاربری را نیز در همین قسمت بانک داری مدرن می توانید مشاهده نمایید.

پس از طی مراحل فوق، فعال سازی اینترنت بانک رسالت شما فعال شده و می توانید از آن استفاده نمایید. به این منظور کافی است به آدرس ibank.rqb.ir مراجعه کرده و نام کاربری که همان شماره مشتری است و بر روی کارت بانک رسالت نیز ذکر شده است و رمز عبور را وارد نمایید و از خدمات بانکداری مدرن بانک رسالت بهره مند شوید.

امکانات ارائه شده در اینترنت بانک رسالت

امکانات بسیار متنوع و گسترده ای در اینترنت بانک رسالت ارائه می شود. نتیجه این گستردگی در ارائه خدمات بانکی به صورت اینترنتی، مراجعات حضوری به بانک بسیار کاهش یافته است. برخی از مهم ترین خدمات ارائه شده در اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت عبارتند از:

دریافت گزارش تراکنش های حساب

با استفاده از این خدمت اینترنت بانک، می توانید در هر زمان گزارشی از تمامی تراکنش های بانکی خود اعم از برداشت، انتقال و یا واریز وجه را مشاهده نمایید.

بررسی موجودی حساب و کارت های بانکی

با بهره مندی از این ویژگی اینترنت بانک می توانید هر لحظه از موجودی حساب خود به صورت دقیق آگاه شوید و براساس ان امور مالی خود را برنامه ریزی کنید.

خرید شارژ و بسته های اینترنت همراه

با استفاده از این مزیت اینترنت بانک می توانید برای هر شماره همراهی که تمایل داشته باشید، شارژ و بسته های اینترنت همراه با ویژگی های دلخواهتان را خریداری نمایید.

دریافت رمز پویا

برای درییافت رمز پویا از طریق اینترنت بانک رسالت به نشانی ibank.rqb.ir​ می بایست در قسمت بالا و سمت چپ منوی اینترنت بانک بر روی گزینه رمز پویا کلیک کرده، سپس شماره حساب خود را وارد کنید. بعد از آن روی گزینه دریافت رمز پویا کلیک نموده و به سوال طرح شده، پاسخ دهید تا رمز پویا 60 ثانیه ای، به شماره همراهی که در اینترنت بانک ثبت کرده اید، پیامک شود.

پرداخت قبوض مختلف اعم از انرژی، تلفن همراه و...

با استفاده از این ویژگی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت می توانید تمامی قبوض مربوط به آب، برق، گاز، تلفن و موبایل خود ویا هرکسی که تمایل داشته باشید را پرداخت نمایید.

درخواست تسهیلات بانکی

با بهره مندی از این خدمت می توانید از بانک قرض الحسنه رسالت درخواست تسهیلات وام نمایید. این بانک بابت پرداخت تسهیلات بانکی به مشتریان خود، سودی دریافت نمی کند و در نتیجه بابت پس اندازهای سپرده گذاران، سودی به ان ها پرداخت نمی نماید.

افتتاح حساب الکترونیک

با بهره مندی از این مزیت می توانید به صورت اینترنتی نسبت به افتتاح حساب اقام نمایید و بعد از احراز هویت حساب شما فعال خواهد شد. لازم به ذکر است که پیش نیاز افتتاح حساب به صورت الکترونیک، عضویت در شبکه توسعه اجتماعی رسالت این بانک می باشد.

انتقال حواله بانکی محدود/ سقف بالا

با استفاده از این ویژگی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت ibank.rqb.ir می توانید حواله های بانکی محدود و یا حواله های با سقف بالا را به صورت اینترنتی از طریق شبکه های ساتنا و پایا جابجا نمایید. لازم به ذکر است که اگر می خواهید حواله های بانکی با سقف بالا (بیشتر از 15 میلیون تومان) را از طریق اینترنت بانک انتقال دهید، باید این موضوع را، در هنگام مراجعه حضوری برای دریافت نام کاربری و رمز عبور، به کارشناس بانکی مربوطه اطلاع دهید تا این ویژگی را برای شما فعال نماید.

مشاهده وضعیت دسته چک ها

با استفاده از این مزیت اینترنت بانک می توانید هر زمان که خواستید، وضعیت چک هایی که صادر کرده اید اعم از تاریخ آن ها، مدت زمان باقی مانده تا وصول آن ها، چک های برگشتی و... را مشاهده فرمایید.

تامین موجودی چک برگشتی

همچنین می توانید با استفاده از اینترنت بانک، موجودی حساب خود را برای تامین مبالغ چک های برگشتی خود، افزایش دهید.

بازپرداخت اقساط

با بهره مندی از این خدمت می توانید اقساط تسهیلات بانکی خود را به وصرت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، پرداخت نمایید.

صورت حساب تسهیلات

همچنین می توانید در 24 ساعت شبانه روز، صورت حساب مربوط به تسهیلات بانکی مانند وام هایی که دریافت کرده اید را مشاهده نمایید.

غیرفعالسازی کارت

در صورت مفقودی یا سرقت کارت بانکی تان، دیگر نگران نباشید. با استفاده از این ویژگی اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت می توانید نسبت به غیرفعالسازی کارت خود اقدام نموده و خیال خودتان را راحت کنید.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه