دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار اقتصادی
اخبار ورزشی
اخبار حوادث
اخبار دانشگاهی
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
آموزش و سرگرمی / آموزش عمومی /

معرفی انواع وام های بانک دی + شرایط دریافت آن

یکشنبه، 23 مهر 1402
شرایط دریافت وام بانک دی بسته به نوع وام تعیین می شوند. ثبت نام تسهیلات بانک دی به شکل حضوری و غیر حضوری از طریق دی نت این بانک امکان پذیر می باشد. وام بدون ضامن و با گردش حساب یکی از انواع تسهیلات این بانک می باشد. پرداخت اقساط و تسهیلات بانک دی نیز، به صورت حضوری و غیر حضوری قابل پرداخت می باشد. با طوطیا همراه باشید.

اگر شخصی قصد راه‌اندازی کسب ‌و کاری را دارد، وام بانکی می ‌تواند به او در تامین سرمایه‌ ی اولیه کمک کند. با دریافت وام، افراد باید با پرداخت به موقع اقساط وام، بهبود سابقه اعتباری خود را تضمین کنند. وام بانک دی، یکی از تسهیلات بانکی است که به منظور حمایت از کسب ‌و کارهای کوچک و متوسط و ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی و ... در کشور ارائه می‌ شود.

وام بانک دی به دلیل شرایط مطلوب آن برای بسیاری از افراد و خانواده‌ ها اهمیت بسیاری دارد. این اهمیت می‌ تواند به دلیل مواردی همچون راه‌ اندازی یک کسب‌ و کار باشد. در بسیاری از موارد گرفتن وام بانک دی صرفه اقتصادی دارد. از آنجا که دریافت هر وامی با شرایط و محدودیت ‌های روبه رو است آشنایی با شرایط و نحوه ثبت نام وام بانک دی برای متقاضیان از اهمیت به سزایی برخوردار است.

به دلیل اهمیت این موضوع ، در این مقاله به شرایط دریافت وام بانک دی، مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بانک دی، نحوه ثبت نام وام بانک دی، انواع وام های بانک دی، وام بدون ضامن بانک دی، وام بانک دی برای جانبازان و ایثارگران و وام بانک دی برای بانوان پرداخته شده است.

شرایط دریافت وام بانک دی

شرایط دریافت وام بانک دی برای هر طرح متفاوت است. به عنوان مثال بعضی از طرح های وام بانک دی نیازمند ضامن می باشند و بعضی دیگر احتیاجی به ضامن ندارند. همچنین بعضی از انواع وام بانکی، مانند وام مسکن یا تعمیرات، نیاز به ارائه سند مالکیت مسکن به عنوان نامه ضمانت دارند. شرایط عمومی دریافت وام بانک دی شامل موارد زیر است:

داشتن حساب بانکی دی: برای دریافت وام بانک دی، باید شخص، یک حساب فعال در بانک دی داشته باشد. مراحل باز کردن حساب در بانک دی راحت و آسان است و فرد با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک دی در کشور می تواند حساب بانکی خود را بسازد. شرایط دریافت طرح های مختلف وام های بانک دی با یکدیگر متفاوت است. مثلا در شرایط دریافت وام در طرح تسهیلات فرزانه گردش حساب سه ماهه هست.

برای دریافت وام ازدواج، متقاضیان باید ابتدا، در سامانه وام ازدواج ثبت نام کنند. پس از انتخاب بانک، یک پیامک حاوی اطلاعات لازم برای مراجعه به شعبه بانک به آنان ارسال می ‌شود. در شعبه، با ارائه مدارک لازم (عقدنامه و مدارک شناسایی) و حداقل یک ضامن، اعتبارسنجی انجام می ‌شود و تسهیلات پرداخت می ‌شود.

ارائه مدارک با توجه به نوع وام: برای دریافت وام بانک دی، فرد باید سابقه بانکی قابل قبولی داشته باشد. وام تعمیرات مسکن بانک دی، برای افرادی با امتیاز اعتباری بالا، با سقف بالای 200 میلیون تومان، در نظر گرفته شده است. برای دریافت این وام، نیاز به ارائه سند مالکیت مسکن به عنوان ضمانت در بانک دی می باشد. لازم به ذکر است که شعب مختلف بانک دی ممکن است با توجه به شرایط مشتری، حتی سقف بیشتری را برای اعطای وام در نظر بگیرند.

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بانک دی

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بانک دی به ترتیب موارد زیر می باشند. لازم به ذکر است مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بستگی به نوع تسهیلات داشته به طوری که ممکن است یک وام نیاز به ارائه ضامن و دیگری بی نیاز از آن باشد.

استعلام از سوابق بانکی: برای دریافت وام بانک دی، باید سوابق بانکی خود را به بانک ارائه شود. سوابق بانکی به تاریخچه حساب ‌های بانکی فرد اشاره دارد. این تاریخچه شامل اطلاعاتی مانند نام بانک، نوع حساب، تاریخ افتتاح حساب، تاریخ بسته شدن حساب، میزان موجودی و تراکنش‌های انجام شده در حساب است. بانک‌ ها برای بررسی اعتبار و قابلیت اعطای وام به مشتریان، سوابق بانکی آنان را بررسی می‌ کنند. برای مثال، ممکن است بانک، درخواست بررسی کردن سوابق حساب بانکی شخص را در یک یا چند بانک دیگر بدهد تا از توانایی فرد برای پرداخت وام اطمینان حاصل کند.

مدارک مربوط به ضمانت: برای تأمین ضمانت و بازپرداخت تسهیلات، باید مدارک مربوط به ضمانت، به بانک ارائه کند. برای مثال، اگر برای دریافت وام بانک دی، ملک به عنوان ضمانت ارائه داده شود، باید مدارک مالکیت ملک خود را نیز به بانک ارسال شده باشد. باید توجه داشت که ممکن است برخی از مدارک مذکور به دلیل نوع تسهیلات و شرایط بانکی، متفاوت باشد. بنابراین قبل از هرگونه درخواست وام از بانک، بهتر است اطلاعات دقیق و کاملی در مورد مدارک موردنیاز از بانک دریافت کرد.

نحوه ثبت نام وام بانک دی

امکان ثبت نام غیر حضوری تسهیلات بانک دی وجود دارد. برای انجام ثبت نام غیر حضوری ابتدا باید وارد سایت بانک دی به نشانی day24.ir شد. سپس از قسمت بانکداری الکترونیک روی دی نت کلیک شود.

  • در مرحله بعد، صفحه جدیدی قابل مشاهده است. اگر کاربر از قبل در پلتفرم اینترنت بانک دی ثبت نام کرده باشد روی گزینه ورود کلیک کرده و اگر تا به حال ثبت نام نکرده باشد، گزینه ثبت نام را باید کلیک کند.

  • پس از کلیک بر روی بخش دی نت، متقاضی وارد صفحه ورود به پنل کاربری بانک دی خود شده و از آنجا می تواند مراحل ثبت نام تسهیلات بانک دی را انجام دهد. لازم به ذکر است که بانک دی از معدود بانک هایی می باشد که طریقه ثبت نام خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام می دهد.

  • نحوه ثبت نام وام بانک دی بسته به نوع وامی که شخص می گیرد، متفاوت است. به عنوان مثال برای ثبت نام وام قرض الحسنه بانک دی، شخص باید به یکی از شعب بانک دی مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز، درخواست وام کند.

  • بدیهی است که شرایط هر وام، بسته به نوع آن فرق می کند. نکته قابل توجه در هنگام ثبت نام برای درخواست وام از سمت بانک دی، ابتدا باید یک حساب فعال در آن وجود داشته باشد تا با توجه به میزان امتیاز فرد و گردش مالی درون حساب، نرخ وام برای شخص محاسبه شود.

انواع وام های بانک دی

وام های بانک دی تنوع بسیار زیادی دارند. در ادامه به معرفی برخی از انواع وام ‌های بانک دی پرداخته می ‌شود. لازم به ذکر است که توضیحات کاملتر در مورد شرایط و الزامات هر یک از این وام‌ ها در سایت بانک دی موجود است:

تسهیلات فرزانه

بانک دی با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان خود، طرح فرزانه را به ارمغان آورده است. با افتتاح حساب طرح فرزانه در بانک دی، مشتری گرامی می ‌تواند از تسهیلات ویژه این بانک بهره‌مند شود. در این طرح، انتخاب نرخ سود، مدت اقساط و مبلغ تسهیلات به عهده خود شخص است. به ‌طوری ‌که بتواند با توجه به شرایط خود، بهره‌مندی بهینه از این طرح را داشته باشد.

دوره گردش حساب براى بهره مندى از تسهیلات فرزانه حداقل 3 ماه می باشد و نرخ تسهیلات فرزانه، بین 4 تا 18 درصد است. مدت اقساط این نوع تسهیلات، حداقل 6 و حداکثر 60 ماه است و درصورتیکه میانگین حساب فرزانه مشترى طى یک دوره سه ماهه 1 میلیارد ریال شود و صاحب حساب متقاضى دریافت تسهیلات با نرخ 14 درصد با اقساط 24 ماهه باشد، مى تواند معادل 34 درصد میانگین حساب یعنى 340 میلیون ریال تسهیلات دریافت نماید.

وام طرح 24

در این شرایط اقتصادی نامطلوب که کسب درآمد آسان برای بسیاری از افراد مشکل شده، دریافت وام ‌های فوری جزء موضوعاتی است که بسیاری از افراد به آن توجه می ‌کنند. علاوه بر دریافت سود على الحساب در این طرح، مشتریان بانک دی می ‌توانند از تسهیلات با نرخ‌ های کمتر این نوع وام نیز بهره ‌مند شوند.

وام فرهنگیان

دولت با بانک قرض الحسنه مهر ایران قراردادی منعقد کرده است که بر اساس آن، فرهنگیان می‌توانند تا 20 میلیون تومان و زوجین نیز تا 40 میلیون تومان وام مرابحه با سود 12 درصد دریافت کنند. دریافت وام فرهنگیان، نیازمند بررسی سوابق قبلی وامی است که متقاضی دریافت آن داشته است.

وام طرح بانوان بانک دی

بانک دی، به منظور تجلیل از بانوان کشور، طرح تسهیلات ویژه‌ ای را اجرا کرده است. این طرح با هدف ارج نهادن به بانوان و بهبود وضعیت آنها طراحی شده است و به تمامی بانوان شاغل و غیرشاغل امکان افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری در بانک دی را می ‌دهد تا از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وام جانبازان

وام جانبازان، یک وام مخصوص به مشمولین با شرایط خاص است که برای ساخت یا خرید مسکن به آنها اعطا می ‌شود. این وام برای جانبازان با درصد بالای 25 و دیگر افرادی که شرایط خاص دیگری دارند، در نظر گرفته شده است. میزان وام بسته به جمعیت شهری که متقاضی در آن ساکن است و نیاز به ساخت یا خرید مسکن دارد، تعیین می ‌شود و از دویست و پنجاه میلیون تومان تا چهارصد میلیون تومان متغیر است.

قرارداد اجاره با شرط تملیک

قرارداد اجاره با شرط تملیک، در واقع یک قرارداد اجاره با وعده فروش است. در این قرارداد، موجر مال خود را به مستاجر اجاره می‌ دهد، اما در عین حال، با مستاجر شرط می ‌بندد که با پرداخت آخرین قسط اجاره، مستاجر مالک ملک مورد اجاره شود. این شرط تملیک، به معنای تبدیل قرارداد اجاره به فروش است، اما همچنان ماهیت اصلی قرارداد، اجاره است. بنابراین، قرارداد اجاره با شرط تملیک، به عنوان یک قرارداد اجاره با وعده فروش، به حساب می‌ آید.

تسهیلات سلف بانک دی

وام سلف یا "فروش آتی"، یک نوع قرارداد برای خرید و فروش کالا یا ارز در آینده است. در این نوع قرارداد، بانک دی در تاریخ مشخصی به ارباب رجوع، مبلغ مشخصی از ارز را به قیمت تعیین شده در قرارداد می دهد. با این حال، در مقابل این خدمت، ارباب رجوع موظف است که در تاریخ مشخص شده در قرارداد، مبلغ کالا یا ارز را به بانک پرداخت کند.

وام مزارعه

وام مزارعه برای حمایت از کشاورزان و باغداران ارائه می‌ شود. این وام به منظور تأمین هزینه ‌های مورد نیاز برای کشت محصولات و خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی ارائه می ‌شود. مبلغ وام مزارعه بسته به نیاز کشاورز و قوانین بانک متفاوت است و ممکن است به صورت اقساطی یا یکجا با نرخ سود ثابت یا متغیر به مدت معینی پرداخت شود.

وام استصناع

وام استصناع، یکی از انواع وام ‌های بانکی است که به صنایع تولیدی و خدماتی ارائه می‌ شود. در این نوع وام، بانک به شرطی که شخص یا شرکت متقاضی وام، تضمین ‌نامه بانکی یا سپرده نقدی به عنوان تضمین ارائه کند، مبلغ مورد نیاز برای تأمین تجهیزات، مواد اولیه و سایر هزینه ‌های لازم برای تولید کالاها یا ارائه خدمات را اعطا می‌ کند.

وام 50 میلیون تومانی

در صورتی که فرهنگیان کشور، از جمله کارکنان اداری، معلمان و نیروهای خدماتی مدارس و همچنین کارکنان وزارت آموزش و پرورش و ادارات تابعه، مشتری بانک دی باشند، می ‌توانند از وام 50 میلیونی این بانک استفاده کنند. امکان درخواست و دریافت وام 50 میلیونی به عنوان یکی از خدمات بانک دی برای این گروه ارائه شده است.

دریافت تسهیلات با ضامن رسمی برای افراد واجد شرایط الزامی است. به ازای هر 25 میلیون تومان وام، یک ضامن رسمی باید ارائه شود. نرخ سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده است و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماه می ‌باشد. از کل مبلغ وام دریافتی، 5 درصد به عنوان هزینه‌های بانک باقی خواهد ماند و بقیه مبلغ به حساب متقاضی واریز خواهد شد. با توجه به مبلغ وام، محاسبه سود وام و مدت بازپرداخت آن، میزان هر قسط برابر با 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان محاسبه می‌شود. کل سود تسهیلات نیز به ارزش 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان می‌باشد و مجموع مبلغ وام و سود آن، به ارزش 70 میلیون و 237 هزار و 499 تومان خواهد بود.

وام 100 میلیون تومانی

همچنین تسهیلات ارائه شده درباره طرح وام 100 میلیون تومانی، با توجه به رتبه اعتباری مشتریان، تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت خواهد شد و دریافت آن صرفاً با ارائه گواهی کسر از حقوق و صدور چک انجام می‌ شود. برای خانواده‌ های معظم شهدا، ایثارگران و پرسنل بنیاد شهید، نیز این تسهیلات با ارائه معرفی‌ نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین گواهی کسر از حقوق، در دسترس قرار خواهد گرفت.

وام بدون ضامن بانک دی

وام بدون ضامن بانک دی، یکی از انواع وام‌ های بانکی است که برای دریافت آن شخص و یا شرکت نیازی به ضامن ندارد و بانک تنها با توجه به شرایط مشخصی، وام را اعطا می‌ کند. بانک دی، در راستای تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات خرد و افزایش رضایتمندی مشتریان، به‌ویژه جامعه ایثارگران، طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن را جهت انواع وام مانند وام مسکن ایثارگران تا سقف یک میلیارد ریال را عملیاتی کرده است.

در این طرح، کارمندان شاغل، مستمری ‌بگیر و بازنشستگان سازمان ‌ها و دستگاه ‌های دولتی، نهاد های عمومی غیردولتی و شرکت ‌های بزرگ خصوصی که حقوق خود را در بانک دی دریافت می‌ کنند، مشمول دریافت این تسهیلات خواهند بود.

میزان پرداخت تسهیلات این طرح بر اساس رتبه اعتباری مشتریان تا سقف 100 میلیون تومان متناسب خواهد بود و پرداخت تسهیلات صرفاً در قبال گواهی کسر از حقوق و ارائه چک صورت می‌ گیرد. همچنین، خانواده ‌های معظم شهدا و ایثارگران و پرسنل بنیاد شهید با ارائه معرفی‌ نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و گواهی کسر از حقوق، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

معرفی طرح 24 بانک دی: در طرح 24 ارزش آفرین، مشتریان برای رفع نیازهای مالی خود، فرصتی را با نرخ های کمتر از سود على الحساب دریافت می ‌کنند. این طرح به مشتریان این امکان را می ‌دهد تا به سرعت و با کمترین هزینه، نیازهای مالی خود را رفع کنند.

تمامی مشتریان که شامل افراد حقیقی و حقوقی (شاغلین) و هر شخص دیگری که با بانک همکاری داشته باشد، می ‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. تسهیلات ارائه شده در این طرح، با مبلغ حداکثر تا 85% از مبلغ سپرده‌گذاری مشتریان در اختیار قرار می ‌گیرد و مدت بازپرداخت تا حداکثر 60 ماه به صورت اقساطی است. نرخ تسهیلات نیز بین 2% تا 4% متغیر است.

وام بانک دی برای جانبازان و ایثارگران

در سال 1402، گرفتن وام بانک دی برای جانبازان و ایثارگران میسر شده است. بانک دی، با تأکید بر اینکه بحث پیشرفت در زمینه خدمات بانکی، در مسیر تحول و پیشرفت است، از سال گذشته شروع به فعالیت های متعددی کرده است. این بانک با ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگری، بهره‌ مندی این افراد از خدمات بانک دی را ممکن کرده است. بانک دی قبلاً 91 شعبه در سراسر کشور داشت، اما با ارتقا به 205 باجه، خدمات خود را در سطح کشور گسترش داده است. همچنین، میز خدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز فعال است و در مجموع حدود 300 واحد بانکی در سراسر کشور خدمات حضوری ارائه می‌ دهند.

با هدف تأمین مالی و ارائه تسهیلات به جامعه ایثارگری، بانک دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران یک تفاهم ‌نامه ای منعقد کرده است. این تفاهم‌نامه از قبل هم وجود داشت اما در سال جاری بهبود یافته و توزیع آن به صورت استانی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌ شود. با آسان ‌سازی و تسهیل در این فرآیند، عزیزان ایثارگر نیاز به مراجعه حضوری در شعب بانک دی ندارند و می‌ توانند از طریق سامانه ایثار به نشانی Isaar.ir درخواست خود را ثبت کرده و پس از تأیید بنیاد، درخواست آن‌ها به بانک دی ارسال می‌ شود. این روش جدید، باعث سهولت و افزایش سرعت در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری شده است. سقف مبلغ وام برای جامعه ایثارگری تا 100 میلیون تومان، برآورد شده است.

بر اساس بخشنامه وزارت اقتصاد، ایثارگران می ‌توانند تسهیلات بدون ضامن تا سقف 100 میلیون تومان را با شرایط زیر دریافت کنند: برای مبالغ تا 50 میلیون تومان، تنها نامه کسر از حقوق کافیست، اما برای مبالغ بیشتر از 50 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان، یک نامه کسر از حقوق به همراه چک یا سفته لازم است.

همچنین، به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی، 13 مدیر بانکی دولتی موظف به اعطای تسهیلات بدون ضامن به کارکنان، بازنشستگان و عمومی و خصوصی بدون نیاز به ضامن هستند. جامعه هدف پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن شامل شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی است که حقوقشان در بانک‌ های زیر مجموعه وزرات اقتصاد پرداخت می ‌شود.

وام بانک دی برای بانوان

بانک دی از معدود بانک هایی است که وام بانوان را به عنوان یک تسهیلات ویژه در سال 1402 رونمایی کرده است. از ابتدای اسفند ماه سال جاری، بانک دی یک طرح تسهیلاتی ویژه برای تمامی بانوان شاغل و غیرشاغل در سراسر کشور راه ‌اندازی کرده است. با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری با حداقل مبلغ 20 میلیون ریال، بانوان می ‌توانند کارت اعتباری ای با حداکثر مبلغ 500 میلیون ریال، با نرخ 18 درصد و اقساط 36 ماهه دریافت کنند.

یکی از مزایای طرح وام زنان خانه دار و شاغل، امکان واگذاری امتیاز دریافت تسهیلات به همسر یا فرزندان و ارائه خدمات بیمه ‌ای مانند تخفیف در انواع بیمه‌ نامه برای افتتاح‌ کننده حساب یا همسر و فرزندان اوست. افرادی که حساب شاغل دارند می‌ توانند از مزایای این طرح استفاده کنند، در غیر اینصورت نیز امتیاز آن را به همسر و فرزندان خود منتقل کنند. این طرح با نوع سپرده قرض‌الحسنه جاری و بدون دسته‌چک ارائه می ‌شود و حداقل مبلغ مورد قبول برای دریافت تسهیلات 20 میلیون تومان است. طرح از تاریخ 01/12/1399 شروع به عمل کرده است.

نحوه بازپرداخت اقساط و تسهیلات بانک دی

نحوه بازپرداخت اقساط و تسهیلات بانک دی در سال های جاری آسان تر شده است. بانک دی با هدف ارائه خدمات بانکداری الکترونیک بهتر، سرویس پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات را از طریق وب‌ سایت خود راه‌اندازی کرده است. از این به بعد، تمامی دارندگان کارت‌ های بانک دی و یا سایر کارت ‌های عضو شتاب می ‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه و از طریق وب‌ سایت بانک به نشانی day24.ir نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی اقدام کنند.

با انتخاب گزینه «اینترنت بانک» و طی کردن مراحل ورود و در نهایت با رفتن به پنل کاربری خود، اقساط تسهیلات دریافتی از بانک دی را می ‌توان در قالب پرداخت غیر حضوری پرداخت کرد. این سرویس علاوه بر دسترسی 24 ساعته، مزایایی مانند کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و افزایش استفاده از خدمات الکترونیک را فراهم می‌ کند.

جهت بازپرداخت اقساط و تسهیلات بانک دی ابتدا باید وارد پنل اینترنت بانک شد. در صورتی که متقاضی از قبل حساب کاربری در این پلتفرم نساخته باشد، ملزم به ثبت نام در این سامانه هست.

فرد با کلیک بر روی گزینه ثبت نام، وارد صفحه جدیدی شده و باید 6 مرحله را برای ساخت اکانت اینترنت بانک خود بگذراند. پس از ساخت اکانت فرد می تواند با مراجعه به بخش پرداخت تسهیلات مراحل بازپرداخت وام را انجام دهد.

با این حال بازپرداخت اقساط و تسهیلات بانک دی، همچنان به صورت حضوری امکان پذیر است. برای بازپرداخت اقساط و تسهیلات بانک دی به صورت حضوری، ابتدا مشتری باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک دی مراجعه کند. پس از ورود به شعبه و مراجعه به پنجره پرداخت، مشتری باید اطلاعات مورد نیاز را به کارشناس پرداخت ارائه دهد. این اطلاعات شامل شماره حساب، شماره کارت، شماره تسهیلات و مبلغ قابل پرداخت می‌ باشد.

پس از ارائه اطلاعات، کارشناس پرداخت مبلغ قابل پرداخت را به مشتری اعلام می‌ کند. مشتری باید مبلغ قابل پرداخت را به کارشناس، پرداخت کند. بهتر است مشتریان پرداخت خود را با چک یا کارت بانکی انجام دهند. پس از پرداخت مبلغ، کارشناس پرداخت باید رسید پرداخت را به مشتری تحویل دهد. در نهایت، پس از انجام تمامی مراحل، مشتری می ‌تواند از شعبه خارج شده و بازپرداخت اقساط و تسهیلات خود را به پایان برساند.



سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه