دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار اقتصادی
اخبار ورزشی
اخبار حوادث
اخبار دانشگاهی
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
آموزش و سرگرمی / آموزش عمومی /

معرفی جامع سامانه ستاپ بانک پارسیان

پنجشنبه، 27 مهر 1402
بانک پارسیان در راستای تسهیل امور مشتریان و ارائه خدمات الکترونیک اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی ستاپ کرده که در طول شبانه روز به ارائه خدمات به کاربران می پردازد. برخی افراد با نحوه ورود به سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان آشنا نبوده و نیاز به کسب اطلاع در این خصوص دارند. با طوطیا همراه باشید.

مشتریان بانک پارسیان با ورود نشانی account.parsian-bank.ir در مرورگر اینترنتی تلفن همراه یا سیستم رایانه مورد استفاده قابلیت مراجعه به صفحه اصلی این سایت را خواهند داشت.از امکانات سامانه ستاپ می توان به درخواست کارت اعتباری به صورت غیرحضوری، بارگذاری مدارک توسط مشتری، اخذ استعلام ها و موارد دیگر اشاره کرد. در این مقاله به معرفی سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir و راهنمای ورود به این بستر اینترنتی پرداخته خواهد شد. در ادامه مطلب نیز در ارتباط با شیوه نام نویسی در سایت ستاپ بانک پارسیان و نحوه بازیابی گذرواژه این سامانه توضیح داده می شود.

معرفی سامانه ستاپ بانک پارسیان

بانک پارسیان دومین بانک خصوصی ایران بوده که دارای بیش از 300 شعبه در کشور می باشد. این بانک در راستای ارائه تسهیلات الکترونیک اقدام به راه اندازی سایت ستاپ کرده و آن را در اختیار مشتریان قرار داده است. برخی از کاربران با این بستر اینترنتی آشنا نبوده و نیاز به مطالعه در این باره خواهند داشت که بر همین اساس در زیر به این موضوع پرداخته شده است.

در معرفی سامانه ستاپ بانک پارسیان به نشانی account.parsian-bank.ir می توان گفت که این سایت در جهت ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان ارائه شده است. افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری به این بستر اینترنتی رفته و از خدمات ارائه شده بهره مند می شوند. نحوه ورود به این سایت بدین صورت بوده که فرد با درج نشانی ذکر شده در مرورگر سایت گوگل به صفحه اصلی آن منتقل خواهد شد.

به بیان دیگر سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir یک بستر اینترنتی فعال در میحط وب بوده که به ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان این بانک می پردازد. از مزیت های راه اندازی این سامانه بایستی به عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد، جلوگیری از تردد مشتریان، تسهیل امور و تسریع در انجام عملیات اشاره کرد.

تمرکز این سامانه در جهت صدور کارت اعتباری به مشتریان حقیقی به صورت غیرحضوری می باشد. افراد با مراجعه به این سایت و پس از تایید درخواست نیاز به این داشته تا به یکی از شعب بانک پارسیان جهت احراز هویت مراجعه نمایند. بدین صورت کارت اعتباری را دریافت کرده و قابلیت استفاده از آن را خواهند داشت.

از قابلیت های موجود در سایت ستاپ بانک پارسیان می بایست به امکان بارگذاری مدارک توسط مشتری، دریافت استعلام های خودکار، حذف پرونده فیزیکی و بایگانی مستندات موجود، رهگیری وضعیت درخواست شده توسط فرد، اطلاع از شرایط مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات و موارد دیگر اشاره کرد. از موضوعات مهم نحوه ورود به سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان و شیوه ثبت نام بوده که در ادامه مطلب در ارتباط با هر یک صحبت می شود.

راهنمای ورود به سایت ستاپ بانک پارسیان

مشتریان بانک پارسیان جهت انجام برخی استعلام ها و رهگیری هر یک این امکان را داشته تا علاوه بر روش حضوری، به صورت غیر حضوری نیز به انجام این کار بپردازند. این افراد با مراجعه به سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir قابلیت دسترسی به خدمات مختلف و بهره مندی از هر یک را خواهند داشت. کاربر جهت برخورداری از امکانات نیاز به این داشته تا فرآیند ورود به سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان را طی نماید که بر همین اساس در زیر در ارتباط با این موضوع توضیح داده شده است.

نحوه ورود به سایت تسهیلات اینترنتی بانک پارسیان بدین صورت بوده که فرد با توجه به راهنمای ورود به سایت ستاپ بانک پارسیان به انجام این کار خواهد پرداخت. در این رویه فرد قابلیت این را داشته تا در روش اول با مراجعه به سایت بانک پارسیان به نشانی parsian-bank.ir به این بخش دسترسی یابد. در این روش فرد بایستی پس از درج نشانی در مرورگر اینترنتی بمطابق تصویر زیر بر روی گزینه سامانه تسهیلات آنلاین پارسیان در بالای صفحه کلیک کند.

مشتری در روش دیگر می بایست آدرس سامانه ستاپ بانک پارسیان به نشانی account.parsian-bank.ir را در مرورگر تلفن همراه خود یا سیستم رایانه وارد نموده تا به صورت مستقیم به این بستر آنلاین وارد شود. تصویر قرار داده شده در زیر مرتبط با این موضوع بوده که قابل مشاهده می باشد.

فرد در ادامه راه به صفحه مرتبط با ورود منتقل شده و در این صفحه بایستی نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نماید. سپس بر روی دکمه ورود طبق عکس زیر کلیک کند.

مشتری با طی تمامی مراحل گفته شده در بالا فرآیند ورود به سامانه تسهیلات آنلاین را طی کرده و موفق به انجام این کار خواهد شد. ورود صحیح نام کاربری و رمز عبور از موارد مهم جهت طی این رویه به طور صحیح بوده که بایستی مورد توجه قرار گیرد. فرآیند ورود به سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir نیاز به اینترنت داشته و انجام آن تنها به صورت آنلاین امکان پذیر خواهد بود. یک از موضوعات مهم نحوه نام نویسی در این بستر اینترنتی بوده که در ادامه به آن پرداخته می شود.

نحوه ثبت نام در سامانه ستاپ بانک پارسیان

بهره مندی از خدمات سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir مستلزم این بوده تا فرد فرآیند ورود به سامانه تسهیلات آنلاین را طی نمایند. افرادی که برای بار اول به این سایت اینترنتی مراجعه کرده جهت برخورداری از امکانات نیاز به این داشته تا به عملیات ثبت نام بپردازند. انجام فرآیند نام نویسی برای برخی کاربران مبهم بوده که به همین دلیل در زیر به شرح این موضوع پرداخته شده است.

  • نحوه ثبت نام در سامانه ستاپ بانک پارسیان بدین صورت بوده که فرد در گام اول بایستی به این بستر آنلاین مراجعه نماید. فرد جهت انجام این کار نشانی ذکر شده در بالا را در مرورگر تلفن همراه یا سیستم رایانه خود وارد کرده تا به این سایت منتقل شود. تصویر قرار گرفته در زیر مرتبط با این موضوع بوده که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

  • شخص در ادامه راه نیاز به این داشته تا در صفحه ورود جهت طی فرآیند نام نویسی بر روی گزینه ثبت نام در کنار گزینه ورود به سامانه کلیک کند. سپس بر روی گزینه انتقال به سامانه خدمات الکترونیک نوین و هوشمند پارسیان ضربه زده و به صفحه بعد منتقل خواهد شد.

  • فرد به صفحه بعد رفته و در این مرحله نیاز به این داشته تا پس از درج کد ملی، عبارت امنیتی را وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کند.

  • شخص پس از ورود کد ملی به ترتیب مراحل تایید شماره تلفن همراه، ورود مشخصات کارت، تایید تلفن ثابت به صورت اختیاری، و تایید توافق نامه را طی خواهد کرد. انتخاب خدمات و مدیریت خدمات نیز جز عملیات آخر محسوب می شوند. کاربر با طی مراحل گفته شده در بالا فرآیند نام نویسی در سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir و موفق به انجام این کار خواهد شد. انجام این رویه نیاز به اینترنت داشته و فرد باید اتصال اینترنت به تلفن همراه یا سیستم کامپیوتر مورد استفاده خود را بررسی نماید.

فراموشی گذرواژه سایت ستاپ بانک پارسیان

بانک پارسیان در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان خود از جمله تهیه کارت اعتباری و موارد دیگر اقدام به راه اندازی سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir کرده است. افراد جهت برخورداری از خدمات این سایت نیاز به این داشته تا فرآیند ورود به سامانه تسهیلات بانک پارسیان را طی نمایند. ورود به این سایت مستلزم درج نام کاربری و رمز عبور بوده که فرد در برخی مواقع گذرواژه خود را فراموش می کند. در زیر در ارتباط با نحوه رفع این مشکل صحبت شده که بایستی مورد توجه کاربران قرار گیرد.

  • فرد در هنگام فراموشی گذرواژه ستاپ بانک پارسیان نیاز به این داشته تا عملیات بازیابی را طی نماید. جهت انجام این کار آدرس سامانه ستاپ بانک پارسیان به نشانی account.parsian-bank.ir را در مرورگر گوگل دستگاه مورد استفاده خود وارد می کند.

  • مخاطب در ادامه راه به صفحه اصلی این بستر آنلاین رفته و نیاز به این داشته تا بر روی لینک "گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟" کلیک نماید. قابل ذکر بوده که مشاهده این لینک تنها در صفحه ورود امکان پذیر می باشد.

  • فرد در ادامه راه به صفحه بازیابی رمز عبور منتقل شده و در این مرحله بایستی در ابتدا شماره تلفن همراه ثبت نامی خود را درج کرده و بد از ردیافت کد امنیتی ان را وارد نماید. سپس رمز عبور جدید خود را مشخص کرده و آن را تعیین می کند. طی این عملیات نیاز به اینترنت داشته و انجام آن به صورت آنلاین امکان پذیر نخواهد بود. در ادامه در ارتباط دسترسی کاربر به خدمات مختلف سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir پس از ورود به سامانه تسهیلات آنلاین اشاره شده که بایستی مورد مطالعه قرار گیرد

امکانات سامانه ستاپ بانک پارسیان

سامانه ستاپ بانک پارسیان یک بستر اینترنتی در میحط وب بوده که به نشانی account.parsian-bank.ir در اختیار مشتریان این بانک قرار دارد. این سایت در راستای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری ارائه شده و فعالیت می کند. افراد با مراجعه به این بستر اینترنتی، دیگر برای انجام برخی امور نیاز به مراجعه به شعب بانک پارسیان نداشته و به صورت غیر حضوری از قابلیت های آن بهره مند خواهند شد. بر همین اساس در زیر در ارتباط با امکانات این سرویس آنلاین توضیح داده شده که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

از امکانات سامانه ستاپ بانک پارسیان می توان به ثبت درخواست جهت دریافت کارت اعتباری این بانک اشاره کرد. صدور کارت اعتباری در این سامانه تنها برای مشتریان حقیقی بوده و این افراد جهت احراز هویت و دریافت کارت بایستی به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه نمایند. ارائه کارت اعتباری از بزرگترین قابلیت های این بستر اینترنتی می باشد. همچنین، برخورداری از این امکان در سامانه ستاپ بانک پارسیان account.parsian-bank.ir تنها پس از طی فرآیند ورود به سامانه تسهیلات آنلاین بانک پارسیان امکان پذیر خواهد بود.

بارگذاری مدارک توسط مشتری در این سامانه انجام شده و فرد در این راه نیاز به این داشته تا به اسکن مدارک مورد نیاز بپردازد. آپلود مدارک یک فرآیند اینترنتی بوده که در آن مشتری بایستی اتصال اینترنت به گوشی موبایل یا دستگاه رایانه مورد استفاده خود را بررسی نماید. فراخوانی اطلاعات مشتری در فرم مربوطه و تکمیلی سیستمی فرم ها نیز از ویژگی های سایت ستاپ خواهد بود.

دریافت استعلام ها به صورت خودکار و مشاهده این استعلام ها توسط مشتریان، حذف پرونده های فیزیکی و ذخیره مستندات به صورت اتوماتیک، قابلیت رهگیری از وضعیت درخواست جهت اطلاع از آن توسط فرد، تجهیز به سیستم پیام رسانی جهت اطلاع دهی به مشتری و موارد دیگر از ویژگی های این درگاه آنلاین می باشد.



سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه