معرفی سایت ایرانیان موتور+نحوه ثبت نام و اخذ گواهینامه موتور

انتشار 9 بهمن 1402
مطالعه 11 دقیقه

سایت ایرانیان موتور شرایط لازم برای ثبت نام در طرح اخذ گواهینامه یک روزه موتور را برای متقاضیان ایجاد کرده است. بنابراین آن دسته از موتورسواران که تا کنون نسبت به دریافت گواهینامه اقدام نکرده اند، می توانند در این سامانه نام نویسی کنند. موتورسیکلت این روزها به یک وسیله کاربردی و پربازده تبدیل شده است. با طوطیا همراه باشید.

معرفی سایت ایرانیان موتور+نحوه ثبت نام و اخذ گواهینامه موتور

استفاده از موتور به ویژه در شهرهای با ترافیک بالا مانند تهران و سایر کلان شهرهای بزرگ، اهمیت بیش تری هم دارد. چرا که زمان معطلی در ترافیک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اما توجه داشته باشید که استفاده از موتور سیکلت مستلزم داشتن گواهینامه مخصوص آن است. آموزشگاه اینترنتی موتورسیکلت ایرانیان شرایط لازم برای ثبت نام در طرح های دریافت فوری گواهینامه موتور را برای متقاضیان فراهم می کند. افراد واجد شرایط می توانند در کم ترین زمان ممکن گواهینامه موتورسیکلت خود را دریافت نموده و با خاطری آسوده در خیابان های شهر رانندگی کنند. بنابراین آشنایی با این سایت و استفاده از خدمات آن اهمیت زیادی دارد.

البته دقت داشته باشید که ثبت نام در سایت مذکور نیاز به یک سری شرایط داشته و تنها افراد واجد شرایط امکان نام نویسی را خواهند داشت. از جمله مهم ترین شرایط مورد نیاز جهت نام نویسی در سایت ایرانیان موتور می توان به داشتن موتورسیکلت، سن 18 سال تمام و احراز هویت با کارت ملی اشاره کرد. افرادی که هر یک از این شرایط را نداشته باشند، امکان ثبت نام در سامانه ایرانیان موتور و شرکت در طرح فوری دریافت گواهینامه موتورسیکلت را هم نخواهند داشت. بنابراین قبل از نام نویسی در این سامانه و پرداخت هزینه، ابتدا باید از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل نمایید. از آن جایی که به دلیل مزایای فراوان موتورسیکلت افراد زیادی نسبت به خریدرای این نوع وسیله نقلیه اقدام کرده اند، در این مقاله نحوه ورود به آموزشگاه اینترنتی موتورسیکلت ایرانیان و ثبت نام در این سامانه را برای تان توضیح می دهیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این رابطه به دست آورید.

سایت ایرانیان موتور

معرفی سایت ایرانیان موتور

کلیه افراد دارای موتورسیکلت باید گواهینامه این وسیله نقلیه را دریافت نموده تا بدون مشکل نسبت به رانندگی در داخل و خارج از شهر اقدام کنند. رانندگی با موتورسیکلت بدون گواهینامه تخلف محسوب شده و فرد را با مشکلات متعددی مواجه می کند. بنابراین اشخاص دارای موتورسیکلت باید نسبت به اخذ گواهینامه این وسیله نقلیه اقدام نمایند. روش های مختلفی برای دریافت گواهینامه رانندگی با موتورسیکلت وجود داشته و افراد باید نسبت به بررسی نحوه دریافت گواهینامه موتورسیکلت از راه های مختلف آشنا شوند.

رانندگی با موتورسیکلت ساده تر از رانندگی با خودرو می باشد. به همین دلیل افراد بدون داشتن گواهینامه از این وسیله نقلیه برای جا به جایی های داخل و بیرون شهر استفاده نموده و باعث بالارفتن آمار تصادفات رانندگی می شوند. به همین دلیل دولت برای دسترسی سریع اشخاص به گواهینامه رانندگی موتورسیکلت، طرح دریافت گواهینامه یک روزه موتورسیکلت را در برخی از نقاط کشور اجرایی نموده است. سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir یکی از وبسایت های ارائه دهنده طرح دریافت گواهینامه موتورسیکلت یک روزه بوده و افراد دارای موتورسیکلت می توانند از طرح وبسایت ایرانیان موتور بهره برده و به سادگی گواهینامه این وسیله نقلیه را دریافت کنند.

اشخاصی که موتورسیکلت به نام خود را داشته و از شرایط دریافت گواهینامه موتورسیکلت برخوردار باشند، می توانند با مراجعه به سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این سایت ثبت نام کنند. از دیگر شرایط دریافت گواهینامه از سامانه ثبت نام ایرانیان موتور می توان به برخورداری از سن 18 سال تمام و همراه داشتن کارت ملی می باشد.

راهنمای ورود به سایت ایرانیان موتور

سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir قابلیت دریافت یک روزه گواهینامه یک روزه موتورسیکلت را به افراد ارائه داده است. بنابراین کلیه دارندگان موتورسیکلت که از شرایط لازم برای دریافت گواهینامه این وسیله نقلیه برخوردار باشند، می توانند برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت از این سایت اقدام کنند.

افراد برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت از سامانه ثبت نام ایرانیان موتور باید نسبت به ورود به این سایت اقدام کنند. اشخاصی که پیش از این برای ثبت نام سامانه ایرانیان موتور اقدام نموده اند، می توانند با ارائه اطلاعات مورد نیاز، برای ورود به این سایت اقدام کنند.

  • راهنمای ورود به سایت ایرانیان موتور بدین صورت بوده که کاربران باید عبارت سایت ایرانیان موتور را از طریق نوار ابزار جستجوی سایت گوگل وارد نموده و بر روی اولین لینک مشاهده شده کلیک کنند.

  • افراد در ادامه می بایست بر روی دکمه ثبت نام کنید کلیک نمایند.

آموزشگاه ایرانیان

  • اشخاص در این بخش باید کد ملی و کد امنیتی را در بخش مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه ارسال گذرواژه از طریق پیامک کلیک کنند.

آموزشگاه ایرانیان

  • کاربران باید مطابق با تصویر زیر، رمز یکبار مصرف پیامک شده را پیش از اتمام زمان مقرر وارد کرده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایند.

  • افراد بدین ترتیب می توانند مراحل ورود به سایت ایرانیان موتور را تکمیل کنند. اشخاص با ورود به سایت مذکور می توانند برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت از این سایت اقدام نموده و بدون مشکل، در داخل و خارج از شهر با موتورسیکلت جا به جا شوند.

نحوه ثبت نام در سایت ایرانیان موتور

تمامی افرادی که قصد استفاده از امکانات سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir را داشته، باید نسبت به عضویت در سایت مذکور اقدام نمایند. سامانه ثبت نام ایرانیان موتور امکان دریافت گواهینامه یک روزه موتورسیکلت را به دارندگان این وسیله نقلیه فراهم نموده و اشخاصی که شرایط دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته، باید برای ثبت نام در این سایت اقدام کنند.

  • نحوه ثبت نام در سایت ایرانیان موتور روند چندان پیچیده ای نداشته و افراد باید ابتدا عبارت سایت ایرانیان موتور را از طریق سایت گوگل جستجو نموده و بر روی اولین لینک مشاهده شده کلیک کنند.

  • کاربران در ادامه باید بر روی گزینه ثبت نام کنید کلیک نمایند.

  • اشخاص در این بخش باید بر روی دکمه عضویت کلیک نموده تا به بخش ثبت نام سایت منتقل شوند.

  • افراد در ادامه باید اطلاعات فردی خود را در بخش های مشخص شده وارد کرده و بر روی دکمه مرحله بعد کلیک کنند.

ثبت نام در سایت ایرانیان موتور

  • کاربران می بایست اطلاعات مربوط به موتورسیکلت خود را به طور صحیح وارد نموده و گزینه ثبت اطلاعات موتور را انتخاب کنند.

  • اشخاص باید در این بخش باید اطلاعات تکمیلی خود را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایند.

  • کاربران بدین ترتیب می توانند برای ثبت نام در سایت ایرانیان موتور اقدام نمایند. پس از عضویت در این سایت، افراد باید مراحل ورود به سایت مذکور را انجام داده و درخواست گواهینامه موتورسیکلت خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که اشخاص باید اطلاعات موتورسیکلت به نام خود را ثبت نموده تا امکان دریافت گواهینامه موتورسیکلت از طریق این سایت را داشته باشند.

احراز هویت سامانه ایرانیان موتور

کلیه افرادی که قصد دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته، باید نسبت به احراز هویت سامانه ثبت نام ایرانیان موتور اقدام نمایند. احراز هویت سامانه ایرانیان موتور در سه مرحله تایید آدرس از طریق سامانه سخا، تایید شماره همراه به نام آنان و تطابق اطلاعات موتورسیکلت به نام فرد انجام می گیرد.

  • یکی از مراحل احراز هویت سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir تطبیق اطلاعات ثبت نام کننده با اطلاعات مربوط به موتورسیکلت بوده که در ادامه ارائه شده است.

احراز هویت سامانه ایرانیان موتور

  • افرادی که اطلاعات موتورسیکلت به نام خود را در این بخش وارد نکنند، امکان تکمیل مراحل ثبت نام سایت ایرانیان موتور را نخواهند داشت. بنابراین کاربران باید به طور صحیح اطلاعات خود را وارد نموده تا مراحل احراز هویت سایت ایرانیان موتور را تکمیل نمایند.

  • اشخاص همچنین باید نسبت به ارائه شماره همراه به نام خود در سامانه ایرانیان موتور اقدام کرده تا امکان دریافت پیامک کد تایید را داشته باشند. چنانچه شماره همراه به نام آنان نباشند، کد تایید پیامک نشده و افراد قادر به ورود به سایت ایرانیان موتور و ارائه درخواست گواهینامه موتورسیکلت را نخواهند داشت.

احراز هویت سامانه ایرانیان موتور

  • یکی از مراحل احراز هویت سایت ایرانیان موتور، مربوطه به تایید آدرس از طریق سامانه سخا می باشد. کلیه افرادی که قصد دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته باشند، باید پیش از اقدام برای دریافت گواهینامه خود نسبت به تایید آدرس خود از طریق سامانه سخا اقدام نموده تا بتوانند بدون مشکل برای عضویت در سامانه ایرانیان موتور اقدام نمایند. در صورت عدم تایید آدرس از طریق سامانه سخا، ثبت نام افراد در سایت ایرانیان موتور با خطا مواجه شده و اشخاص باید ابتدا برای تکمیل اطلاعات خود در سامانه سخا پلیس اقدام کرده و سپس ادامه مراحل ثبت نام سایت ایرانیان موتور را انجام دهند.

اخذ گواهینامه موتور از سایت ایرانیان موتور

همانطور که در بخش های قبلی مقاله اشاره شد، افراد دارای موتورسیکلت برای جا به جایی های داخل و خارج از شهر خود باید گواهینامه موتور سیکلت را همراه داشته باشند. سامانه ثبت نام ایرانیان موتور امکان اخذ گواهینامه این وسیله نقلیه را فراهم نموده است. بنابراین مراحل اخذ گواهینامه موتور از سایت ایرانیان موتور در ادامه معرفی شده است.

  • تایید آدرس در سامانه سخا و ارسال گواهینامه موتورسیکلت به آدرس تایید شده

  • عضویت در سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir در صورت برخورداری از شرایط دریافت گواهینامه موتورسیکلت

  • انجام مراحل ورود به سامانه ایرانیان موتور با وارد کردن کد ملی و کد امنیتی

  • تکمیل مراحل مربوط به ثبت نام گواهینامه موتورسیکلت

  • مراجعه به آموزشگاه متناسب با نوبت دهی انجام شده

  • انجام معاینه بدنی توسط پزشک در محل آموزشگاه

  • شرکت در مرحله آزمون آیین نامه موتورسیکلت بدون پرداخت هزینه برای بار اول

  • شرکت در آزمون عملی شهری بدون پرداخت هزینه برای بار اول

  • ارسال گواهینامه به آدرس تایید شده توسط سامانه سخا

  • افراد بدین ترتیب می توانند ابتدا برای دریافت نوبت مراجعه به آموزشگاه رانندگی ایرانیان از طریق سایت این آموزشگاه اقدام کرده و همه مراحل معاینه و آزمون آیین نامه و شهری خود را در یک روز انجام دهند. افراد برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت باید در آموزشگاه ایرانیان موتور با آمادگی کامل حاضر شده تا امکان قبولی در مراحل مختلف دریافت گواهینامه را داشته باشند.

  • لازم به ذکر است که اشخاص باید در ارائه آدرس صحیح در سامانه سخا اقدام نمایند. چرا که گواهینامه آنان به آدرس تایید شده توسط این سامانه ارسال می گردد. لازم به ذکر است که در صورت مردودی اشخاص در هریک از مراحل آزمون آیین نامه و شهری، افراد باید هزینه مشخص شده را برای آزمون مجدد پرداخت نمایند.

ثبت نام گواهینامه یک روزه ایرانیان موتور

همانطور که اشاره شد، افراد برای ثبت نام گواهینامه یک روزه ایرانیان موتور باید نسبت به ثبت نام و ورود به سایت مذکور اقدام نمایند. بنابراین پس از تکمیل مراحل ورود به سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir، کاربران با پیغام کاربرگرامی، به سامانه آموزشگاه رانندگی ایرانیان خوش آمدید مواجه شده و باید بر روی دکمه شروع فرآیند اخذ گواهینامه موتور کلیک کنند.

ثبت نام گواهینامه یک روزه ایرانیان موتور

  • افراد در ادامه باید گزینه تایید قوانین و مقررات و همچنین تعهد نامه مربوطه را تایید کرده و سپس برای ثبت اطلاعات موتور سیکلت مطابق با تصویر زیر اقدام کنند.

ثبت نام گواهینامه یک روزه ایرانیان موتور

  • اشخاص پس از تایید اطلاعات موتورسیکلت خود باید بر روی دکمه گام بعدی کلیک کنند.

ثبت نام گواهینامه یک روزه ایرانیان موتور

  • کاربران در این بخش باید برای انتخاب آموزشگاه مورد نظر خود برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت اقدام کنند. بنابراین اشخاص باید آموزشگاه اینترنتی موتورسیکلت ایرانیان را انتخاب کرده تا وارد مرحله بعدی شوند.

ثبت نام گواهینامه یک روزه ایرانیان موتور

  • افراد در این قسمت باید تاریخ مورد نظر خود برای دریافت گواهینامه یک روزه آموزشگاه موتورسیکلت ایرانیان را مشخص نمایند.

  • اشخاص در ادامه باید نوع درگاه پرداخت را انتخاب کرده و شرایط را پذیرفته و در نهایت بر روی گزینه پرداخت و رزرو نوبت اقدام کنند.

  • کاربران در ادامه باید از طریق یکی از کارت های عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت هزینه رزرو نوبت خود اقدام نمایند. پس از تکمیل رزرو نوبت، پیامکی حاوی زمان مراجعه به آموزشگاه برای اشخاص ارسال شده که به منزله تکمیل ثبت نام گواهینامه یک روزه ایرانیان موتور می باشد.

سایر امکانات سایت ایرانیان موتور

  • یکی از قابلیت های سایت ایرانیان موتور iranianmotorco.ir، بخش دیدگاه کاربران بوده و افراد پیش از اقدام برای ثبت نام گواهینامه موتورسیکلت از این سامانه ثبت نام، می توانند نظرات کاربران این سایت را بررسی نموده و در صورت لزوم برای درخواست گواهینامه موتورسیکلت از این آموزشگاه اقدام کنند. همچنین اشخاص برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های سامانه ایرانیان موتور می توانند به بخش آخرین اخبار وبسایت مذکور مراجعه نموده و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمایند.

  • کاربرانی که قصد تماس با پشتیبانان سایت ایرانیان موتور را داشته، می توانند از بخش تماس با ما این سایت استفاده کرده و نام خود، ایمیل شخصی، موضوع، وبسایت و پیام خود را وارد کرده و بر روی دکمه ارسال کلیک نمایند. کارشناسان پشتیبانی سامانه ایرانیان موتور در زمان کوتاهی به پیام های افراد پاسخ می دهند. از امکانات سایت ایرانیان موتور، بخش آمار سایت می باشد. کاربران رد این بخش می توانند تعداد کاربران حاضر، بازدید های امروز، بازدید های دیروز، بازدید های هفتگی و کل بازدید های سامانه مذکور را مشاهده نمایند.

  • از سایر امکانات سایت ایرانیان موتور می توان به پی دی اف راهنمای سایت این آموزشگاه اشاره کرد. کاربران با بررسی این پی دی اف می توانند کلیه مراحل ثبت نام و ورود به سایت ایرانیان موتور را مشاهده نمایند. افراد همچنین می توانند نحوه دریافت نوبت گواهینامه موتورسیکلت را به صورت تصویری در این پی دی اف مشاهده نمایند.

نتیجه گیری

افزایش ترافیک شهری در اکثر شهرهای پرجمعیت کشور، استفاده از موتورسیکلت را با استقبال گسترده ای مواجه کرده است. در همین راستا، افراد زیادی نسبت به خریداری این نوع وسیله نقلیه اقدام کرده اند. نکته قابل توجه در این رابطه، دریافت گواهینامه و رانندگی قانونی است. سامانه ایرانیان موتور شرایط لازم برای شرکت در طرح دریافت فوری موتورسیکلت را فراهم می کند. بنابراین متقاضیان با ورود به آموزشگاه اینترنتی موتورسیکلت ایرانیان، می توانند نام نویسی شان را انجام داده و در این طرح ثبت نام کنند. در این جا نحوه ورود به سایت مذکور و ثبت نام آن را توضیح دادیم.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه