دسته بندی ها

اخبار اجتماعی
اخبار اقتصادی
اخبار ورزشی
اخبار حوادث
اخبار دانشگاهی
آموزش و سرگرمی
ویدئو
عکس
آموزش و سرگرمی / آرایشگاه /

راهکارهایی که موهای شما را پر پشت نشان می دهد!

یکشنبه، 29 بهمن 1402
اگر به دنبال روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، هستید ممکن است تار موهای نازکی داشته باشید یا شاید ریزش شدید بخشی از موهای سر باعث کم حجم شدن موها شده باشد. به هرحال ترفندهایی وجود دارد که هر نوع مو بتواند حجیم‌تر از آنچه که هست به نظر برسد. اگر موهای پرپشت می‌خواهید، این توصیه‌ها را در نظر بگیرید.

داشتن موهای زیاد و پرپشت نقش مهمی در زیبایی ظاهری شما ایفا می‌کند. اما با توجه به جنس مو، نوع آن و وضعیت سلامت موها، حجم دادن به آن‌ها می‌تواند مشکل باشد.

موهایتان را کوتاه کنید

بسیاری از افرادی که موهای کم‌حجم دارند، ترجیح می‌دهند آن را بلند کنند. در واقع این افراد تلاش می‌کنند نداشتن موهای پرپشت را با بلند کردن آن جبران کنند، در حالی که موی بلند جز اینکه باعث ایجاد سنگینی و بی‌حالت شدن ریشه مو شود، هیچ فایده دیگری برای شما نخواهد داشت. یکی از روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، کوتاه کردن آن است. مدل مو کوتاه‌تر برای موهای نازک بهتر است، زیرا می‌توانید با حالت دادن و فرم دادن، خطای دیدِ پر بودن برای بیننده ایجاد کنید. موهای بلندتر باعث می‌شود تا رشته‌های نازک موهای شما بیشتر به چشم بیایند. در نظر داشته باشید که کوتاه کردن مو برای پرپشت نشان دادن آن نباید صاف و یکدست باشد، بلکه از مدل‌های لایه لایه برای کوتاهی استفاده کنید.

موهایتان را رنگ کنید

بله! موهایتان را رنگ کنید، البته نه رنگ‌های خیلی روشن یا رنگ‌های خیلی تیره، هایلایت کنید. ایجاد سایه روشن در رنگ مو به‌عنوان یکی دیگر از روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، شناخته می‌شود. توصیه می‌شود از رنگ موهای باکیفیت با مواد طبیعی استفاده کنید و زیر بار مواد شیمیایی سنگین، پودر دکلره و امثالهم نروید، زیرا تارهای نازک موهای شما ممکن است به شدت آسیب ببیند.

جهت خواب موهایتان را عوض کنید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه با یک نوع مدل مو دیده می‌شوید، توصیه می‌کنیم فرق سرتان را تغییر دهید. فرق سر شما جهت خواب موهایتان را مشخص کرده است و باعث صاف شدن و چسبیدن آن‌ها به کف سرتان می‌شود. مسیر موها را عوض کنید و با استفاده از اسپری‌های تثبیت کننده، مدل جدیدی به آن‌ها بدهید.

به موهایتان پوش بدهید

پوش دادن یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های آرایشگری است که در دهه 40 و 50 شمسی برای ساختن کاکل مقابل سر بسیار کاربرد داشت! یکی از روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، همین پوش دادن است. اگر موهای بلندی دارید پوش دادن نمی‌تواند کمک کند تا موهای پرپشت داشته باشید، اما اگر موهای نسبتا کوتاهی دارید، کافی است با یک شانه دندانه ریز چندین بار بر خلاف جهت رویش مو آن را شانه کنید. سپس اسپری تثبیت بزنید و موهایتان را حالت دهید.

موهایتان را فر کنید

فر کردن مو باعث پرحجم نشان دادن موهای شما خواهد شد. لازم نیست ساختار تمام موها را با متریال فر دائم تغییر دهید، بلکه با استفاده از اتو مو یا بابلیس می‌توانید چندین فر مقابل سر ایجاد کنید. همین فرها می‌توانند موها را پرپشت و پر حجم نشان دهند.

سشوار بکشید

یکی از روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، سشوار کشیدن بر خلاف جهت رویش مو است. با این شیوه تارهای مو از یکدیگر جدا می‌شوند، از کف سر فاصله می‌گیرند و شکل و شمایلی حجیم به خود می‌گیرند. بهتر است پس از شانه زدن، مجددا سشوار بکشید.

نرم کننده عمیق استفاده نکنید

فکرش را بکنید، شما موهای بی‌حالت و نازک دارید، حجم موهایتان حتی به یک مشت هم نمی‌رسد، آن وقت این موهای بی جان و کم حجم را صاف‌تر هم بکنید! چه اتفاقی می‌افتد؟! عمق فاجعه بیش از پیش آشکار می‌شود! بنابراین اگر مستعد موخوره هستید، نرم کننده عمیق را فقط به نوک موها بمالید و به جای نرم کننده پس از حمام از حجم دهنده‌ها و موس استفاده کنید.

شامپوی خشک را امتحان کنید

انواع شامپوهای خشک از جمله بهترین روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، محسوب می‌شوند. این شامپوها با توجه به فرمولاسیونی که دارند علاوه بر اینکه می‌توانند شادابی و براقیت را به موهای شما ببخشند، باعث پرپشت به نظر رسیدن آن می‌شوند.

از روش میکرواسکالپ استفاده کنید

میکرواسکالپ یک تکنیک پزشکی است که طی آن رنگدانه‌های طبیعی به زیر پوست تزریق می‌شوند تا بخش کم حجم کف سر را پوشش دهد. ایجاد نقطه‌های متراکم روی پوست سر باعث خطای دید می‌شود و کم پشتی مو را جبران می‌کند.

اسپری های پرپشت کننده مو بزنید

یکی از روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، استفاده از اسپری‌های پرپشت کننده مو است. این اسپری‌ها در رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند و هنگامی که قصد رفتن به مجلس یا میهمانی دارید، اما فرصت کافی برای حجم دادن به مو یا پوشاندن فضاهای خالی کف سر ندارید، بهترین گزینه است. این اسپری موادی همرنگ موهای شما را به کف سر می‌زند تا خطای دید موهای پرپشت ایجاد کند.

از اکستنشن‌های گیره‌ای استفاده کنید

وصل کردن موی اضافی به تارهای مو ممکن است به ریشه موهای نازک شما آسیب بزند. اما اکستنشن گیره‌ای یک روش عالی برای حجیم نشان دادن موهای شماست. می‌توانید موهای اضافی را به صورت دم اسبی ببندید یا با گیره به وسط سر متصل کنید.

بافت آفرو انجام دهید

یکی از روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد، انجام فر آفرو است. طی این روش، دسته‌ای موهای همرنگ یا رنگ دلخواه، همراه موهای شما بافته می‌شوند و علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به چهره شما می‌بخشند، حجم موهایتان را نیز افزایش می‌دهند.

سخن پایانی

انواع روش‌هایی که موهای شما را پرتر نشان می‌دهد و در این مقاله به برخی از آن‌ها پرداختیم، مواردی گذرا و مقطعی هستند. برای اینکه تارموهایی ضخیم، هیدراته و سالم داشته باشید، از یک برنامه غذایی متعادل همراه با مواد مغذی استفاده کنید، پیش از حمام، روغن تراپی موهایتان را فراموش نکنید، نسبت به موهای خود حساس باشید و به‌طور مکرر از وسایل برقی حرارتی و مواد شیمیایی سنگین برای موهایتان استفاده نکنید.



سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه