راهنمای سایت بانک اقتصاد نوین

انتشار 6 آذر 1402
مطالعه 8 دقیقه

این بانک چندین سال است که وب ‌سایتی اینترنتی ایجاد کرده است که از طریق این سامانه، مشتریان می ‌توانند بسیاری از کار های بانکی خود را به ‌راحتی و از منزل انجام دهند. مشتریانی که دارای یک حساب بانکی در شعب بانک اقتصاد نوین هستند، می ‌توانند از خدمات سامانه آنلاین این بانک نیز استفاده کنند. با ما همراه باشید.

راهنمای سایت بانک اقتصاد نوین

معرفی سایت بانک اقتصاد نوین

پس ‌از فراگیری خدمات اینترنتی، بانک اقتصاد نوین سامانه ‌ای آنلاین را طراحی کرده ‌است که در این سامانه بسیاری از خدمات بانکی ‌اش را به ‌صورت غیر حضوری به مشتریانش ارائه می ‌کند. مشتریان این بانک با استفاده از خدمات آنلاین و غیر حضوری، می ‌توانند به ‌راحتی از خانه و تنها به وسیله اینترنت بسیاری از امور بانکی شان را انجام دهند و دیگر نیاز نباشد که زمان زیادی را به انجام این امور اختصاص دهند.

بانک اقتصاد نوین سایتی را با نشانی اینترنتی www.enbank.ir طراحی کرده است که بسیاری از خدمات اش از طریق سامانه قابل ‌دسترس هستند. مشتریانی که می ‌خواهند از خدمات آنلاین این بانک استفاده کنند، حتماً باید دارای یک حساب در این بانک باشند. مشتریان می ‌توانند برای افتتاح حساب به تمامی شعب معتبر بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور مراجعه کنند.

پس ‌از افتتاح حساب در شعب این بانک، مشتریان کد هایی را دریافت می ‌کنند که به وسیله این کد ها می ‌توانند به سایت بانک اقتصاد نوین وارد شوند و از تمامی خدمات آنلاین بانک استفاده کنند. اینترنت بانک اقتصاد نوین دارای خدماتی چون مدیریت حساب، انتقال وجه، مدیریت کارت ‌های بانکی، مدیریت چک ‌ها و مواردی از این قبیل است که با ورود به این سامانه، مشتریان این بانک می ‌توانند از تمامی خدمات آن استفاده کنند.

بانک اقتصاد نوین

راهنمای ورود به سایت بانک اقتصاد نوین

کاربرانی که قصد دارند از خدمات آنلاین بانک اقتصاد نوین استفاده کنند و کار های بانکی شان را به ‌صورت غیرحضوری انجام دهند، باید به آدرس اینترنتی www.enbank.ir مراجعه کنند. کاربران پس ‌از ورود به این آدرس اینترنتی باید با استفاده از کد هایی که از بانک اقتصاد نوین در هنگام افتتاح حساب دریافت کرده ‌اند، وارد شوند. پس ‌از ورود کاربران دسترسی آن ‌ها به امکانات این سامانه بانکی مجاز می ‌شود و کاربران می ‌توانند امور بانکی خود را مدیریت کنند. در ادامه‌ مقاله شیوه ورود به این سایت به‌ صورت کامل شرح ‌داده ‌شده است.

  • برای ورود به سایت بانک اقتصاد نوین، ابتدا به آدرس اینترنتی enbank.ir مراجعه کنید. پس ‌از ورود به این وب ‌سایت از نوار بالای صفحه باید گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

  • پس ‌از انتخاب قسمت مورد نظرتان، باید برای ورود به سامانه، رمز عبور و شناسه کاربری که از بانک دریافت کرده ‌اید را وارد کنید. پس ‌از ورود به سامانه مورد نظرتان می‌ توانید از خدمات بانکی مختلف این سامانه بهره‌ مند شوید.

معرفی اینترنت بانک و همراه بانک اقتصاد نوین

اینترنت بانک خدمتی جدید از بانک اقتصاد نوین است. این بانک به ‌تازگی سامانه اینترنت بانک را با نشانی اینترنتی modern.enbank.ir ایجاد کرده است. این سامانه به صورت تخصصی برای انجام امور مالی چون انتقال وجه، مدیریت حساب ‌ها، مدیریت سپرده ها و مواردی از این ‌دست طراحی شده است. کاربرانی که قصد انجام امور مالی مختلف را دارند، باید از سامانه اینترنت بانک اقتصاد نوین استفاده کنند.

در وب ‌سایت اصلی بانک اقتصاد نوین نیز قسمتی برای ورود به اینترنت بانک طراحی ‌شده است. کاربران با ورود به صفحه اصلی این سایت، می‌ توانند از قسمت چپ صفحه دکمه مربوط به اینترنت بانک را که به رنگ قرمز مشخص‌ شده است انتخاب کنند. پس ‌از ورود به اینترنت بانک، کاربران باید با استفاده از کد هایی که در روز افتتاح حساب در بانک دریافت کرد اند، وارد اینترنت بانک شوند.

امروز اپلیکیشن های موبایلی در بین کاربران بسیار محبوب شده اند و کاربران کار های مختلف خود را با استفاده از اپلیکیشن های مختلف انجام می‌دهند. بانک‌ ها نیز امروزه اپلیکیشن ‌هایی را ارائه کرده اند، که مشتریان بتوانند بسیاری از امور بانکی خود را به وسیله آن ها انجام دهند. بانک اقتصاد نوین نیز در زمره بانک ‌هایی است که یک اپلیکیشن موبایلی برای ارائه خدمات مختلف به مشتریانش طراحی کرده است.

این بانک علاوه بر وب سایت اینترنتی www.enbank.ir، اپلیکیشن موبایلی همراه بانک نوین را نیز ایجاد کرده است. مشتریان می‌ توانند با نصب همراه بانک نوین، کار های بانکی خود را به ‌راحتی انجام دهند. این اپلیکیشن به ‌راحتی بر روی تلفن ‌های همراه هوشمند اندرویدی و آی ‌او اس قابل نصب و اجرا است. مشتریان بانک اقتصاد نوین باید این اپلیکیشن را از لینک www.enbank.ir دانلود کنند و سپس بر روی سیستم خود نصب کنند.

این مشتریان می‌ توانند پس ‌از نصب این اپلیکیشن، با استفاده از کد هایی که در هنگام افتتاح حساب از بانک اقتصاد نوین دریافت کرده ‌اند، وارد اینترنت بانک همراه نوین شوند و از خدمات آن بهره‌ مند شوند. همراه بانک نوین تمامی خدماتی که بر روی سامانه اینترنتی enbank.ir وجود دارد را ارائه می ‌کنند و مشتریان این بانک با استفاده از این اپلیکیشن می ‌توانند از بسیاری از خدمات بانکی بهره‌ مند شوند.

شعب بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین یکی از بانک‌ های فعال در کشور است. این بانک در سر تا سر کشور دارای شعب مختلفی است و خدمات بانکی متعددی را به مشتریان این بانک ارائه می ‌کنند. علی ‌رغم گسترش استفاده از خدمات اینترنتی و استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی برای انجام امور بانکی، هنوز بسیاری از خدمات بانکی تنها از طریق مراجعه حضوری به بانک‌ ها قابل ‌انجام است و به‌ همین دلیل است که بسیاری از مردم برای انجام امور بانکی به بانک مراجعه می ‌کنند.

بسیاری از مشتریان بانک اقتصاد نوین نیز برای انجام امور مالی شان نیاز دارند که به ‌صورت حضوری به این بانک مراجعه کنند. این بانک در تهران و سایر استان‌ های کشور دارای شعبه‌ های متعددی است که مشتریان می ‌توانند به‌ صورت حضوری به این شعب مراجعه کند. ممکن است که مشتریان این بانک نیاز داشته باشند به ‌صورت حضوری به یکی از شعبه های این بانک مراجعه کنند اما این مشکل را داشته باشند که از آدرس شعبه های این بانک خبر نداشته باشند.

وب‌ سایت اینترنتی بانک اقتصاد نوین امکانی را فراهم کرده ‌است که مشتریان می ‌توانند در این وب ‌سایت لیست تمامی شعب این بانک را مشاهده کنند. مشتریان می‌ توانند در ابتدا به آدرس اینترنتی enbank.ir مراجعه کنند و سپس از پایین صفحه گزینه جستجوی شعب را انتخاب کنند.

بانک اقتصاد نوین

  • در این قسمت لیست تمامی شعب فعال این بانک نمایش داده می ‌شود و علاوه ‌بر آدرس شعب، کد پستی و تلفن آن نیز در این صفحه نمایش ‌داده ‌شده است. در قسمت بالایی این صفحه گزینه ‌ای وجود دارد که مشتریان می ‌توانند آدرس شعبه مورد نظرشان را با استفاده از آن جستجو کنند.

دریافت شماره شبا بانک اقتصاد نوین

یکی از امکاناتی که مشتریان می‌ توانند با استفاده از سامانه اینترنتی www.enbank.ir از آن استفاده کنند، دریافت شماره شبا است. شماره شبا و یا شماره حساب‌ بانکی، عددی است که به وسیله آن مبادلات بانکی به ‌صورت راحت ‌تر و امن ‌تری انجام می‌شود. بسیاری از اوقات مشتریان برای انجام برخی از امور مالی نیاز به دانستن شماره شبا سپرده‌ بانکی خود دارند.

این مشتریان می ‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک اقتصاد نوین شماره شبا خود را دریافت کنند. دریافت شماره شبا به این صورت است که مشتریان باید شماره سپرده خود را داشته باشند تا بتوانند شماره شبا شان را دریافت کنند. همچنین امکان دیگری که این بانک در اختیار مشتریانش قرار داده است، تبدیل شماره شبا به شماره‌ سپرده است که مشتریان می‌توانند متناسب با نیازشان از این امکانات بهره‌ مند شوند. در ادامه شیوه دریافت شماره شبا از وب ‌سایت بانک اقتصاد نوین به ‌صورت کامل شرح داده شده ‌است.

  • برای دریافت شماره شبای حساب بانکی، در ابتدا باید به آدرس اینترنتی enbank.ir مراجعه کنید. پس ‌از ورود به صفحه بانک اقتصاد نوین، از قسمت بالای صفحه باید گزینه بانک ‌داری الکترونیک را انتخاب کنید. پس ‌از باز شدن این گزینه، لیست خدمات مربوط به بانکداری الکترونیک به شما نشان داده می ‌شود که از این قسمت باید دریافت شماره شبا را انتخاب کنید.

  • پس ‌از انتخاب این قسمت، شما می ‌توانید با وارد کردن شماره سپرده تان شماره شبا خود را دریافت کنید.

سایر امکانات بانک اقتصاد نوین

  • بانک اقتصاد نوین به ‌غیر از خدماتی که در قسمت ‌های قبلی مقاله به آن اشاره شد، خدمات متعدد دیگری را نیز به مشتریانش ارائه می‌کند. خدماتی که در این بانک اینترنتی ارائه می‌شود، تا حد زیادی مشتریان را از مراجعه حضوری به بانک بی ‌نیاز می‌ کند. در ادامه بسیاری از خدمات اینترنت بانک معرفی ‌شده است.

  • می کارت یکی از خدماتی است که بانک اقتصاد نوین به مشتریانش ارائه می کند. می کارت، مربوط به خدمات کارت هدیه بانک اقتصاد نوین است. مشتریان می‌ توانند با مراجعه به سامانه مربوط به می ‌کارت، کارت هدیه مورد نظر شان را دریافت کنند. برای استفاده از این خدمات مشتریان باید به سایت بانک اقتصاد نوین مراجعه کنند و از قسمت بانکداری الکترونیک گزینه کارت هدیه را انتخاب کنند.

  • خدمات مربوط به فعال سازی رمز دوم پویا از دیگر خدمات سامانه آنلاین این بانک است. مشتریان با مراجعه به وب‌ سایت این بانک و انتخاب فعال ‌سازی رمز دوم پویا از قسمت بانکداری الکترونیک، می‌ توانند از خدمات مربوط به رمز دوم پویا استفاده کنند. فعال سازی اس ام اس حساب از دیگر خدماتی است که مشتریان بانک اقتصاد نوین با مراجعه به سامانه آنلاین این بانک می توانند از آن بهره مند شوند.

  • مشتریان این بانک می‌ توانند از طریق وب‌ سایت این بانک اس ام اس حساب خود را فعال کنند. مشتریان برای بهره ‌مندی از این خدمت ابتدا باید به وب ‌سایت این بانک مراجعه کنند و سپس از قسمت بانکداری الکترونیکی، گزینه مروبط به سامانه های موبایلی را انتخاب کنند و از این قسمت گزینه مربوط به اس ام اس بانک را انتخاب و فعال کنند.

  • اینترنت بانک اقتصاد نوین دارای قسمتی مربوط به کارت های صادره از این بانک است. مشتریان این بانک می توانند از طریق این قسمت برای صدور کارت بانکی درخواست دهند و همچنین اطلاعات مورد نیازشان در مورد این کارت ها را نیز کسب کنند. برای دریافت این خدمت مشتریان باید به قسمت لنکداری الکترونیک بانک اقتصاد نوین مراجعه کنند و از قسمت کارت های بانکی کارت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

  • خدمت جدیدی که این بانک در وب ‌سایت خود فراهم کرده است خدمات مربوط به صدور و مدیریت چک است. مشتریان می‌ توانند با استفاده از این سامانه چک ‌های صادره خود را مدیریت کنند. این سامانه نماچک نام دارد. مشتریان برای ورود به سامانه نماچک ابتدا باید وارد قسمت بانکداری الکترونیک بانک اقتصاد نوین شوند و سپس از این قسمت، گزینه نماچک را انتخاب کنند. مشتریان با استفاده از رمز عبور و شناسه کاربری که از شعب بانک اقتصاد نوین دریافت کرده اند می توانند از این سامانه استفاده کنند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه