راهنمای سایت بانک آینده

انتشار 6 آذر 1402
مطالعه 7 دقیقه

بانک آینده در تیرماه 1391 شکل گرفت و در نهایت در مرداد ماه 1392 به ثبت رسید. این بانک بعد از طی مراحل لازم در تاریخ 26/12/1393 موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ایران شد. در حال حاضر این بانک با کادری مجرب و حرفه ای در قالب یک بانک تجاری خصوصی با راهبردهای کارآمد با 275 شعبه در سراسر ایران در حال فعالیت است. با طوطیا همراه باشید.

راهنمای سایت بانک آینده

معرفی سایت بانک آینده

بانک آینده استراتژی های خاص خود را از همان ابتدای فعالیت خود به کار گرفت و توانست توسط این استراتژی ها موفقیت زیادی کسب کند. استراتژی های این بانک عبارتند از: گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت ‌های بانکداری بین الملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چند ‌منظوره، افزایش مستمر بهره‌ وری سرمایه‌ های انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلق سازمانی آنها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمام ‌شده محصولات و خدمات برای مشتریان، همزمان با افزایش کیفیت آنها، و به‌طور کلی ارزش آفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروه‌ های ذینفع بانک.

  • سایت بانک آینده جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مشتریان راه اندازی شد. مشتریان بعد از راه اندازی این سایت دیگر مجبور نبودند برای انجام هر کدام از امور بانکی هر چند امور بانکی جزئی به یکی از شعب این بانک مراجعه کنند.

  • تنها کاری که مشتریان برای برخورداری از خدمات منحصر به فرد بانک آینده باید انجام بدهند، ورود به سایت این بانک و برخورداری از خدمات ارزشمند است. کادر مجرب این بانک یکی از دغدغه های اصلی شان ارائه خدمات منحصر به فرد به مشتریان وفادار خود است.

بانک رفاه

راهنمای ورود به سایت بانک آینده

سایت بانک آینده ba24.ir یکی از سایت های معتبر است که مشتریان از طریق مراجعه به این سایت امور بانکی خود را در محیطی امن و شخصی سازی شده انجام می دهند. برای ورود به سایت این بانک باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید در مرورگر خود به نشانی ba24.ir مراجعه کنید.

بانک آینده

  • در این مرحله صفحه ای برای شما باز می شود که در آن خدماتی مانند: همراه کارت، سامانه کیلید، کارگزاری بانک آینده، آبانک، سنجش امید آینده و باشگاه مشتریان را مشاهده می کنید.

  • با کلیک بر روی هر گزینه می توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

  • بانکداری الکترونیکی بانک آینده: امروزه بسیاری از مشتریانی که با اینترنت آشنا هستند، به علت صرفه جویی در وقت و انرژی به جای مراجعه به شعب بانک ها از بانکداری الکترونیکی بانک آینده استفاده می کنند. خدمات بانکداری الکترونیکی عبارتند از:

  • پرداخت قسط: با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی می توانید قسط های خود را در سریعترین زمان ممکن پرداخت کنید.

  • پیشخوان مجازی: با استفاده از خدمات پیشخوان مجازی دیگر لازم به مراجعه حضوری به شعب بانک آینده برای دریافت وجه نقد یا ارائه اوراق و سند ندارید.

  • خرید شارژ: خرید شارژ یکی از اموری است که هر روزه به آن نیاز داریم، شما از طریق سامانه بانک آینده می توانید، شارژ بخرید و حتی قبض پرداخت کنید.

  • اینترنت بانک: سامانه بانک آینده، سامانه اینترنتی است که می توانید با مراجعه به آن کارهای بانکی خود را از قبیل، کارت به کارت کردن، پرداخت قبض برق و... ، قسط و ... را انجام دهید.

  • همراه بانک: شما با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک، می توانید تمام انور بانکی خود را در کوتاهترین زمان ممکن در محل کار یا محل سکونت خود انجام دهید.

  • محاسبه شبا: شبا یا شماره حساب بانکی ایران، به منظور تسهیل و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین‌المللی بانک ‌های کشور، توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تعریف و تبیین شده است. با استفاده از شبا حساب بانکی خود می توانید پرداخت های بین بانکی خود را انجام دهید.

  • تلفن بانک: برای استفاده از تلفن بانک باید به یکی از شعب بانک آینده مراجعه کرده و فرم پر کنید. بعد از اینکه فرم درخواست تلفن بانک را پر کردید، رمز ورود به سامانه را دریافت خواهید کرد.

پیشخوان مجازی بانک آینده

با اینکه سایت بانک آینده تمامی خدمات بانکی را در اختیار مشتریان وفادار خود قرار می دهد اما انجام یکسری کارهای بانکی مانند: دریافت وجوه نقد و ارائه اسناد و مدارک از طریق سایت این بانک امکان پذیر نمی باشد. بنابراین اینجاست که اهمیت پیشخوان مجازی آشکار می شود.

پیشخوان مجازی بانک آینده تمام خدماتی را که سایت بانک آینده قادر به ارائه آن نیست، انجام می دهد. این سامانه مشتریان را از مراجعه حضوری به بانک ها بی نیاز کرده است بنابراین اگر می خواهید که اوراق یا سندی به بانک ارائه دهید اما نمی توانید به صورت حضوری به شعب بانک آینده مراجعه کنید در اینصورت می توانید از خدمات این سامانه استفاده کنید.

پیشخوان مجازی تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را در دو دسته: غیر حضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان ارائه می ‌دهد. از مهمترین خدمات پیشخوان می ‌توان به واریز و برداشت نقدی، صدور و تحویل چک رمزدار، صدور و تحویل دسته چک مجدد، صدور و ارسال کارت هدیه (با متن و طرح دلخواه)، واریز و برداشت تلفنی (پیشخوان تلفنی)، مدیریت هزینه و درآمد فردی (هدف) و صدور و تحویل گواهی تمکن مالی و ... اشاره کرد.

هر موقع که در محل کار یا محل سکونت خود نیاز به استفاده از خدمات پیشخوان مجازی داشتید، می توانید از طریق پیشخوان موبایلی (مراجعه به صفحه پیشخوان در سایت گوگل کروم یا فایرفاکس) یا پیشخوان تلفنی( تماس با مامور بانک و دریافت خدمات با یک تلفن)امور بانکی خود را انجام دهید. عضویت در پیشخوان مجازی از دو طریق امکانپذیر است:

  • مراجعه به شعبه و تکمیل فرم ثبت نام.

  • مراجعه به صفحه پیشخوان مجازی به نشانی www.abplus.ir و تکمیل فرم عضویت.

نحوه دریافت شماره شبا بانک آینده

شماره شبا بانک آینده جهت تسهیل پرداخت های بین بانکی و بین‌المللی بانک‌ های کشور راه اندازی شده است. مشتریان بانک آینده می توانند با شماره شبا پرداختی های با سقف بالا را انجام دهند. طبق برنامه ریزی های بانک مرکزی، در آینده تمام سامانه های پرداخت بانکی با شماره شبا کار خواهند کرد.

هر شماره حساب بانکی فرقی نمی کند متعلق به کدام بانک باشد، قابلیت تبدیل شدن به شماره شبا را دارد. بنابراین مشتریان بانک آینده جهت اطلاع از شماره سبا سپرده های بانکی خود در نزد بانک آینده باید وارد سامانه بانک آینده شده و اطلاعات مربوطه را وارد کنند.

بعد از اینکه اطلاعاتی مانند نام کاربری و شماره حساب را وارد کردند، شماره شبای خود را دریافت خواهند کرد. بعد از دریافت شماره شبا شما قادر خواهید بود تا تمام پرداختی های بین بانکی را تا سقف های مجاز پرداخت کنید.

سایر خدمات بانک آینده

چند مورد از خدمات بانک آینده را نام برده برده توضیح دادیم. اکنون در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با سایر خدمات بانک آینده آشنا کنیم.

  • باشگاه مشتریان: مشتریان پس از ثبت نام در اپلیکیشن باشگاه مشتریان، ایران کارتی همرنگ با سطح خود با قابلیت های ویژه دریافت می کنند. مشتریان بعد از دریافت ایران کارت باشگاه مشتریان می ‌توانند از امکانات برگشت نقدی و تخفیف ‌های هیجان انگیز بهره ‌مند شوند.

  • همراه کارت: سامانه همراه کارت بانک آینده، نرم افزاری ساده، کاربردی و رایگان است که مشتریان از طریق تلفن های همراه و تبلت های هوشمند با سیستم عامل های اندروید و iOS می توانند از آن استفاده کنند.

  • این سامانه خدمات زیر را ارائه می دهد: انتقال وجه کارت به کارت از مبدا 32 بانک معتبر کشور، دریافت موجودی، خرید شارژ و خرید بسته اینترنت همراه اول و...، پرداخت قبوض شهری، نیکوکاری، خدمات خودرو، اعتبارسنجی بانکی و پرداخت های اینترنتی.

  • در حال حاضر، همراه کارت بانک آینده با خدمت رسانی به 10 میلیون کاربر، رتبه دوم را در بین نرم افزارهای پرداخت، به خود اختصاص داده است.

  • سامانه کیلید: کیـلید یک سامانه‌ بانکداری اینترنتی و همراه است که برای انجام امور بانکی و مالی مشتریان و شرکت ‌های کوچک و بزرگ توسط بانک آینده طراحی و ارائه شده است.

  • مشتریان بانک آینده با استفاده از کیلید می ‌توانند گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهند. بخش راهبری سامانه کیـلید بانک آینده به مشتریان و مدیران شرکت ‌ها این امکان را می ‌دهد که برای کارمندان حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دار ها، مدیران اجرایی و ... بر اساس نیاز در حساب های بانکی دسترسی‌ های مشخص ایجاد کنند.

  • آبانک: آبانک یک بانک دیجیتال است که امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده را به صورت یکپارچه از طریق اپلیکیشن موبایل برای مشتریان فراهم کرده است. کاریران با استفاده از اپلیکیشن آبانک می توانند از تمامی خدمات سامانه بانک آینده مانند سپرده و کارت بانکی، تسهیلات بانکی، چک، باشگاه مشتریان، ایران کارت و... در کوتاهترین زمان ممکن بهره ببرند.

  • اپلیکیشن آبانک جهت ارائه خدمات دیجیتال بانک آینده محیطی امن، ساده فراهم آورده است تا مشتریان بتوانند به دور از هر پیچیدگی صفحه کاربری خودشان را مدیریت ‌کنند.

  • سامانه هدف: سامانه‌‌ هدف بانک آینده با ثبت اتوماتیک تراکنش‌ های هزینه و درآمد و ارائه گزارش‌ های تحلیلی دقیق به مدیریت دخل و خرج کاربران کمک می ‌‌کند. مشتریان بانک آینده برای استفاده از خدمات سامانه هدف باید با مراجعه به نشانی اینترنتی www.abplus.ir، عضو پیشخوان مجازی بانک آینده شوند؛ سپس با وارد‌ کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه پیشخوان مجازی شده و از سامانه‌ هدف استفاده نمایند.

  • مشتریان باید توجه داشته باشند که اگر قبلا عضو پیشخوان مجازی شده باشند، تنها با ورود به آدرس اینترنتی https://pfm.abplus.ir می توانند به این سامانه‌ دسترسی پیدا کرده و امور بانکی خود را انجام دهند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه