راهنمای جامع ثبت نام نهضت ملی مسکن

انتشار 28 مهر 1402
مطالعه 15 دقیقه

افراد متاهل، برخی مجردین و همچنین، افرادی که سرپرست خانوار می باشند، می توانند در زمان و مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402​، با ارائه مدارک لازم از جمله کارت ملی، شناسنامه و همچنین، گواهی، برای اثبات سکونت 5 ساله، در شهر محل تقاضا، از طریق سایت ثمن نهضت مسکن، برای ثبت نام در این طرح، اقدام نمایند. با طوطیا همراه باشید.

راهنمای جامع ثبت نام نهضت ملی مسکن

متاسفانه، در حال حاضر، بسیاری از افراد در سراسر کشور، از داشتن مسکن محروم می باشند. به همین دلیل، در راستای خدماتی که وزارت راه و شهرسازی، برای تهیه مسکن به مردم ارائه کرده است، طرحی به عنوان نهضت ملی مسکن نیز، برای کمک به خانواده های فاقد مسکن ارائه شده است.

خانواده های متقاضی برای تامین مسکن، می توانند به راحتی در زمان و مهلت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن، درخواست خود را با ثبت نام در سامانه saman.mrud.ir، برای تهیه مسکن به وزارت مسکن ارائه دهند. متقاضیان، باید، پیش از شرکت در این طرح، شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن را مطالعه نمایند و مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کنند، تا در صورت داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز، بتوانند در این طرح ثبت نام نمایند. به همین دلیل، لازم است تا این افراد، با شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن آشنا شوند.در ادامه، برای راهنمایی بیشتر متقاضیان استفاده از طرح نهضت ملی مسکن، در رابطه با زمان و مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402​​، نحوه ثبت نام در این طرح و همچنین، شرایط و مدارک لازم برای شرکت در این طرح تسهیلاتی، مطالبی آورده شده است.

مسکن

زمان و مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن​​

جهت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، شرکت کنندگان، می بایست به صورت اینترنتی، از طریق سایت saman.mrud.ir، اطلاعات خود را ثبت نمایند. زمان ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402​​، هنوز توسط وزارت راه و شهرسازی، اعلام نشده و به محض اعلام، متن مقاله، بروزرسانی می گردد.

همچنین، لازم به ذکر است که متقاضیان، پس از پایان مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402، امکان پیگیری نهضت ملی مسکن را به صورت غیر حضوری، از طریق سایت saman.mrud.ir، داشته و به این صورت، می توانند وضعیت تمامی مراحل کار خود را به صورت آنلاین بررسی نمایند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402​​، از سوی وزارت راه و شهر سازی، ارزیابی‌ های کلی و همچنین، ساماندهی افراد شرکت کننده در این طرح، انجام می شود. در عین حال، اگر تقاضایی متعاقب، جهت تمدید ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، در این بازه زمانی وجود داشته باشد، مجدد از طریق سایت saman.mrud.ir، اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است مهلت ثبت نام 1402، هنوز اعلام نشده و به محض اعلام، متن مقاله بروزرسانی می گردد.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، به صورت غیر حضوری انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری، به هیچ یک از مراکز مربوطه نمی باشد. وزارت راه و شهر سازی، برای کمک به مردم، بستری را در فضای مجازی راه اندازی نموده است، که متقاضیان به راحتی، ثبت نام خود در طرح نهضت ملی مسکن و همچنین، پیگیری های بعدی در خصوص نتایج نهضت ملی مسکن را به صورت اینترنتی، انجام دهند. در ادامه، نحوه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن 1402​​​، به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.

  • برای ثبت نام نهضت ملی مسکن، می بایست ابتدا، وارد سایت saman.mrud.ir شوید. سپس، گزینه ثبت نام نهضت ملی مسکن را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402

  • همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، قوانین و مقررات و شرایطی که برای این طرح وضع شده است، نمایش داده خواهد شد. پس از مطالعه، گزینه سبز رنگ (متن بالا را مطالعه کرده و می پذیرم) را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402

  • در این بخش، متقاضی، می بایست کد ملی و شماره موبایل خود را وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی نمایش داده شده، گزینه سبز رنگ مرحله بعد را انتخاب نماید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن 1402

  • در این قسمت، متقاضی، می بایست مشخصات فردی خود را به طور کامل وارد نموده و سپس، گزینه سبز رنگ مرحله بعد را انتخاب نماید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

  • پس از انتخاب گزینه مرحله بعد، یک کادر هشدار، برای متقاضی، باز خواهد شد. متن نمایش داده شده در این کادر، بابت این است که متقاضی، نسبت به درخواستی که دارد، تعهد داشته باشد؛ زیرا، افرادی که در این سامانه ثبت نام می کنند، می بایست واجد شرایط برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن باشند. متقاضی، می بایست متن را کامل، مطالعه و سپس، برای انجام ادامه مراحل، گزینه متوجه شدم را انتخاب نماید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

  • در این مرحله، متقاضی ثبت نام، می بایست اطلاعات محل سکونت خود را وارد نموده و سپس، گزینه سبز رنگ مرحله بعد را انتخاب نماید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

  • در این صفحه، متقاضی می بایست اطلاعات افراد تحت تکفل خود را به طور کامل وارد کرده و سپس، گزینه سبز رنگ مرحله بعد را انتخاب نماید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

  • پس از گذراندن مراحلی که پیش تر بیان شد، در این صفحه، یک پیش نمایش از تمامی اطلاعاتی که شخص متقاضی، تا این مرحله ثبت نموده است، نمایش داده خواهد شد. متقاضی، می بایست پس از بررسی کامل اطلاعات، کادر قسمت پایین صفحه را که در تصویر، به آن، اشاره شده است را تیک دار نموده و گزینه سبز رنگ مرحله بعد را انتخاب نماید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

  • در مرحله آخر، می بایست تایید شماره همراه، انجام شود. در ابتدای ثبت نام، متقاضی پس وارد نمودن شماره موبایل خود، یک کد 4 رقمی، جهت احراز هویت، برای ثبت نام در طرح های حمایتی مسکن دریافت می کند، که می بایست در این قسمت، وارد کرده و پس از وارد نمودن کد امنیتی، گزینه سبز رنگ تایید را انتخاب نماید.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

  • پس از طی نمودن مراحل ثبت نام، برای متقاضی، همانند تصویر زیر، کادر سبز رنگ با مضمون اطلاعات شما با موفقیت ثبت گردید.، نمایش داده خواهد شد.

نحوه ثبت نام نهضت ملی مسکن

  • افراد، پس از مشاهده این پیغام، می توانند به راحتی، با انتخاب گزینه سبز رنگ بازگشت به صفحه اصلی، از این صفحه، خارج شوند.

شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن​​​

جهت شرکت در طرح های حمایتی مسکن، لازم است متقاضیان، واجد شرایط این طرح ها باشند. طرح نهضت ملی مسکن، که جهت تامین مسکن می باشد، برای خانواده هایی است که از داشتن مسکن، محروم هستند. در ادامه، در مورد شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن، جهت اطلاع افرادی که قصد دارند در این طرح شرکت کنند، توضیحات لازم آورده شده است.

  • افرادی که بیش از 18 سال سن دارند و تا به حال خانه ای را خریداری نکرده اند، می توانند جهت دریافت وام خرید مسکن، از طریق سامانه ثبت نام مسکن اولی ها، به نشانی اینترنتی saman.mrud.ir، اقدام نمایند.

  • متقاضی، می بایست در 5 سال گذشته، فاقد زمین های مسکونی و یا حتی واحد های مسکونی باشد. همچنین، از 22 بهمن ماه سال 1357 نیز از امکانات نهاد های عمومی غیر دولتی مربوط به مسکن، که شامل زمین مسکونی، واحد مسکونی، تسهیلاتی که برای خرید و یا ساخت مسکن هستند، استفاده نکرده باشد.

  • متقاضی، می بایست متاهل و یا سرپرست خانوار باشد.

  • زنانی که خود سرپرست هستند و متقاضی، شرکت در طرح نهضت ملی مسکن می باشند، می بایست دارای حداقل سن 35 سال باشند.

  • زنان مطلقه، از شرط تاهل برای ثبت نام نهضت ملی مسکن، معاف بوده و ثبت نام این گروه از افراد، در این طرح، بلامانع می باشد.

  • برخی از شرکت کنندگان در این طرح، که جزو نخبگان مورد تایید بنیاد ملی نخبگان هستند، می توانند بدون داشتن شرایط تاهل و سرپرست خانوار بودن، در این طرح، ثبت نام کنند.

  • افراد معلول جسمی که حداقل 20 سال سن دارند، نیز می توانند بدون داشتن شرایط تاهل و سرپرست خانوار بودن، در این طرح، ثبت نام کنند.

  • متقاضی، می بایست دارای حداقل 5 سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضای خود، در پنج سال اخیر باشد.

  • متقاضی، می بایست شرایط لازم برای دریافت و پرداخت تسهیلات بانکی را داشته باشد.

  • افراد متقاضی ثبت نام در سامانه مسکن اولی ها، به نشانی saman.mrud.ir، می بایست ابتدا، شرایط ثبت نام مسکن اولی ها را مطالعه نمایند.

  • وزارت راه و شهرسازی، در راستای حمایت و تسهیل ازدواج جوانان، امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را برای مردان مجرد نیز فراهم نموده است. مردان مجرد بالای 23 سال، جهت شرکت در طرح نهضت ملی مسکن، می بایست واجد شرایط این طرح باشند. در ادامه، در رابطه با شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن برای مجردین، توضیحات لازم آورده شده است.

  • ثبت نام نهضت ملی مسکن، تنها برای متقاضیان مرد مجرد ( بین 23 سال تمام تا 44 سال تمام ) امکان پذیر می باشد.

  • نداشتن سابقه مالکیت مسکن و یا زمین با کاربری مسکونی، براساس ضوابط ابلاغی وزارت راه و شهر سازی.

  • مجردین، می بایست در زمان ثبت نام نهضت ملی مسکن، نیز مسکن و یا زمین با کاربری مسکونی را در مالکیت خود نداشته باشند.

  • متقاضیان، می بایست دارای فرم ج مسکن ملی باشند.

  • متقاضی، می بایست دارای سابقه سکونت در شهر محل تقاضای خود باشد.

  • همچنین، ارائه تعهد نامه محضری، مبنی بر تحویل عقد نامه ازدواج رسمی، پیش از انعقاد قرارداد واگذاری واحد مسکونی به متقاضی، الزامی می باشد.

  • لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1402، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

  • افرادی که قصد شرکت در طرح تسهیلاتی جهش تولید مسکن را دارند، ابتدا، می بایست شرایط لازم برای ثبت نام در این طرح را داشته باشند.

شرایط ثبت نام خانواده های دارای سه فرزند در سامانه نهضت مسکن

در بخش های قبل، نحوه ثبت نام، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه ثمن نهضت مسکن saman.mrud.ir 1402​​ را توضیح دادیم و به بررسی جزئیات هر یک از این موارد، از جمله فرم ثبت نام وام مسکن پرداختیم. نکته ای که باید به آن توجه شود، این مساله بوده که سامانه نهضت مسکن و سایر سامانه های مشابه دولتی مرتبط با مسکن، با هدف کمک به خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه، راه اندازی شده و لذا، این گروه، برای ثبت نام در طرح های ارائه شده، در اولویت می باشند.

اما در کنار نیاز روزافزون قشر ضعیف جامعه به حمایت های دولتی خرید مسکن، کشور ما در سال های اخیر، با مشکل دیگری نیز مواجه بوده و آن، پیر شدن جمعیت و کاهش نرخ تولد می باشد. جهت حل این مشکل، دولت، تدابیر متعددی را اتخاذ کرده که یکی از مهم ترین آنها، تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال گذشته می باشد. به موجب این قانون، دولت، ملزم شده تا با ارائه مشوق های لازم در زمینه مسکن و سایر زمینه های اقتصادی، جمعیت جوان کشور را تشویق به ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری نماید.

لذا، در جهت عملی ساختن این هدف، وزارت راه و شهرسازی، با هدف واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانواده ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، امکان ثبت نام افراد واجد شرایط را در صورتی که فرزند سوم به بعد آنها، بعد از تاریخ 24 آبان ماه سال هزار و چهارصد، متولد شده باشد را در سامانه نهضت مسکن، فراهم کرده است. بر این اساس، این گروه از متقاضیان، می توانند با مراجعه به سامانه نهضت مسکن1402​​، به آدرس saman.mrud.ir، با تعیین گزینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از قسمت نوع سرپرست، برای ثبت نام در سامانه نهضت مسکن اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات در سامانه نهضت مسکن

یکی از مشکلاتی که ثبت نام کنندگان در سامانه ملی نهضت مسکن1402​​ با آن مواجه بوده، وارد کردن اطلاعات نادرست در هنگام ثبت نام می باشد. انتخاب اشتباه شهر محل درخواست نیز از دیگر مشکلاتی بوده که برخی از ثبت نام کنندگان، با آن مواجه شده اند. به همین دلیل، این سوال برای این اشخاص پیش می آید که آیا امکان ویرایش اطلاعات در سامانه نهضت مسکن وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش اطلاعات در سامانه نهضت مسکن، وجود داشته یا خیر، باید گفت، بر اساس اعلام رسمی وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه ثمن نهضت مسکن saman.mrud.ir 1402 می توانند در زمانی که اعلام می گردد، برای ویرایش اطلاعات در سامانه نهضت مسکن و تغییر شهر انتخابی، اقدام نمایند.

مدارک ثبت نام نهضت ملی مسکن

متقاضیان، می بایست پیش از ورود به سایت saman.mrud.ir، جهت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، مدارک لازم برای ثبت نام در این طرح را آماده نمایند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، می بایست در زمان و مهلت ثبت نام در دسترس باشند. در ادامه، در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نهضت ملی مسکن1402​​​، توضیحات لازم آورده شده است.

  • افراد متقاضی ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، می توانند با توجه به میزان اقساط وام نهضت ملی مسکن و توانایی مالی خود، برای ثبت نام در این طرح، اقدام نمایند.

  • ارائه کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن.

  • ارائه شناسنامه تمامی افراد تحت تکفل فرد متقاضی ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن.

  • ارائه گواهی، جهت اثبات سرپرست بودن متقاضی ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن ( ارائه این گواهی، مخصوص کسانی است که سرپرست خانوار می باشند. )

  • ارائه گواهی، برای اثبات سکونت 5 ساله، در شهر محل تقاضای متقاضی و می بایست از طریق ارائه یکی از مدارک زیر صورت بگیرد :

  • تاییدیه تحصیلی فرزندان متقاضی.

  • مدارک محل تولد متقاضی وام نهضت ملی مسکن، همسر یا فرزندان.

  • جواز کسب شاغلین اصناف، برای متقاضی وام نهضت ملی مسکن یا همسر.

  • سابقه پرداخت بیمه برای متقاضی یا همسر.

  • تاییدیه اشتغال به کار از مراجع دولتی برای متقاضی وام نهضت ملی مسکن یا همسر.

  • تاییدیه پرداخت حقوق بازنشستگی.

  • سند مالکیت، صرفا برای آن گروه از متقاضیان سامانه نهضت ملی مسکن 1402 که خود، دارای زمین می باشند.

  • افرادی که قصد شرکت در طرح جهش تولید مسکن را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه saman.mrud.ir، جهت ثبت نام در این طرح، اقدام نمایند.

اسامی شهرهای کشور برای ثبت نام سامانه ثمن نهضت مسکن​​

مطابق اطلاعیه ای که از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی، در سال گذشته صادر شده، اسامی شهر های کشور برای ثبت نام سامانه ثمن نهضت مسکن اعلام گردید. در ادامه، جدول اسامی شهر های کشور جهت ثبت نام برای دریافت تسهیلات نهضت مسکن، در سامانه saman.mrud.ir، آورده شده است.

استان

شهر محل سکونت

شهر محل تقاضا (دارای ظرفیت ثبت نام در مرحله هفتم طرح نهضت ملی مسکن)

ایلام

دهلران

دهلران

ایلام

مهران

مهران

ایلام

پهله

پهله

ایلام

توحید

توحید

ایلام

مورموری

مورموری

ایلام

موسیان

موسیان

بوشهر

امام حسن

امام حسن

بوشهر

اهرم

اهرم

بوشهر

آبپخش

آبپخش

بوشهر

آبدان

آبدان

بوشهر

بادوله

بادوله

بوشهر

برازجان

برازجان

بوشهر

بردخون

بردخون

بوشهر

بندر دیلم

بندر دیلم

بوشهر

بندر ریگ

بندر ریگ

بوشهر

بندردیر

بندردیر

بوشهر

بندرکنگان

بندرکنگان

بوشهر

بهارستان

بهارستان

بوشهر

تنگ ارم

تنگ ارم

بوشهر

جم

جم

بوشهر

چغادک

چغادک

بوشهر

خورموج

خورموج

بوشهر

دوراهک

دوراهک

بوشهر

سعد آباد

سعد آباد

بوشهر

شنبه

شنبه

بوشهر

بوشهر و شهر جدید عالیشهر

شهر جدید عالیشهر

بوشهر

عسلویه، نخل تقی و چاه مبارک و شهر جدید نایبند

شهر جدید نایبند

تهران

تهران

شهر جدید ایوانکی

خراسان جنوبی

زهان

زهان

خراسان جنوبی

درح

درح

خراسان جنوبی

گزیک

گزیک

خراسان شمالی

اسفراین

اسفراین

خراسان شمالی

ایور

ایور

خراسان شمالی

بجنورد

بجنورد

خراسان شمالی

تیتکانلو

تیتکانلو

خراسان شمالی

جاجرم

جاجرم

خراسان شمالی

درق

درق

خراسان شمالی

سنخواست

سنخواست

خراسان شمالی

شوقان

شوقان

خراسان شمالی

گرمه

گرمه

خراسان شمالی

شیروان

شیروان

خراسان شمالی

فاروج

فاروج

خراسان شمالی

قاضی

قاضی

خراسان شمالی

آشخانه

آشخانه

خراسان شمالی

راز

راز

خراسان شمالی

حصار گرمخان

حصار گرمخان

خوزستان

شهرهای استان خوزستان و شهر جدید رامین

شهر جدید رامین

خوزستان

شهرهای استان خوزستان و شهر جدید شیرین شهر

شهر جدید شیرین شهر

سمنان

سمنان، گرمسار و شهر جدید ایوانکی

شهر جدید ایوانکی

سیستان وبلوچستان

ایرانشهر

ایرانشهر

سیستان وبلوچستان

بمپور

بمپور

سیستان وبلوچستان

پیشین

پیشین

سیستان وبلوچستان

چابهار

چابهار

سیستان وبلوچستان

فنوج

فنوج

سیستان وبلوچستان

قصرقند

قصرقند

سیستان وبلوچستان

کنارک

کنارک

سیستان وبلوچستان

گلمورتی

گلمورتی

سیستان وبلوچستان

محمدان

محمدان

سیستان وبلوچستان

نگور

نگور

سیستان وبلوچستان

دوست محمد، ادیمی، بنجار، محمدآباد و شهرهای شهرستان زابل، هیرمند، نیمروز و هامون زهک و شهر جدید رامشار

شهر جدید رامشار

فارس

اردکان

اردکان

فارس

ارسنجان

ارسنجان

فارس

اشکنان

اشکنان

فارس

اقلید

اقلید

فارس

ایزدخواست

ایزدخواست

فارس

آباده

آباده

فارس

آباده طشک

آباده طشک

فارس

باب انار

باب انار

فارس

بوانات

بوانات

فارس

بهمن

بهمن

فارس

حاجی آباد

حاجی آباد

فارس

حسامی

حسامی

فارس

حسن اباد

حسن اباد

فارس

خاوران

خاوران

فارس

خوزی

خوزی

فارس

داراب

داراب

فارس

دبیران

دبیران

فارس

دژکرد

دژکرد

فارس

رحمت آباد

رحمت آباد

فارس

سده

سده

فارس

سعادت شهر

سعادت شهر

فارس

علامرودشت

علامرودشت

فارس

صغاد

صغاد

فارس

فراشبند

فراشبند

فارس

قیر

قیر

فارس

کازرون

کازرون

فارس

گله دار

گله دار

فارس

کره ای

کره ای

فارس

وراوی

وراوی

فارس

نی ریز

نی ریز

کرمان

باغین

باغین

کرمان

چترود

چترود

کرمان

شهداد

شهداد

کرمان

عنبرآباد

عنبرآباد

کرمان

قلعه گنج

قلعه گنج

کرمان

منوجان

منوجان

کرمان

بافت

بافت

کرمان

بروات

بروات

کرمان

بهرمان

بهرمان

کرمان

جبالبارز

جبالبارز

کرمان

جیرفت

جیرفت

کرمان

درب بهشت

درب بهشت

کرمان

دهج

دهج

کرمان

رودبار

رودبار

کرمان

فاریاب

فاریاب

کرمان

گنبکی

گنبکی

کرمان

کهنوج

کهنوج

کرمان

ریحان شهر

ریحان شهر

کرمان

نظام شهر

نظام شهر

کرمانشاه

قصرشیرین

قصرشیرین

کهگیلویه وبویراحمد

چرام

چرام

کهگیلویه وبویراحمد

دوگنبدان

دوگنبدان

کهگیلویه وبویراحمد

دهدشت

دهدشت

کهگیلویه وبویراحمد

لیکک

لیکک

کهگیلویه وبویراحمد

مارگون

مارگون

گلستان

بندرترکمن

بندرترکمن

گلستان

جلین

جلین

گلستان

کلاله

کلاله

گلستان

گرگان

گرگان

گلستان

گمیش تپه

گمیش تپه

گلستان

سیمین شهر

سیمین شهر

گلستان

قرق

قرق

گیلان

منجیل

منجیل

گیلان

رستم آباد

رستم آباد

لرستان

الیگودرز

الیگودرز

مرکزی

شهرهای شهرستان اراک، دلیجان و محلات و شهر جدید امیرکبیر

شهرجدید امیرکبیر

مرکزی

شهرهای شهرستان اراک، شازند و خمین و شهر جدید مهاجران

شهرجدید مهاجران

هرمزگان

ابوموسی

ابوموسی

هرمزگان

بالاشهر

بالاشهر

هرمزگان

بستک

بستک

هرمزگان

بندرجاسک

بندرجاسک

هرمزگان

بندرعباس

بندرعباس

هرمزگان

بندرلنگه

بندرلنگه

هرمزگان

بندزرک

بندزرک

هرمزگان

بیکاء

بیکاء

هرمزگان

پارسیان

پارسیان

هرمزگان

پل

پل

هرمزگان

تیرور

تیرور

هرمزگان

جناح

جناح

هرمزگان

چارک

چارک

هرمزگان

حاجی اباد

حاجی اباد

هرمزگان

دشتی

دشتی

هرمزگان

رویدر

رویدر

هرمزگان

زهوکی

زهوکی

هرمزگان

زیارت علی

زیارت علی

هرمزگان

سردشت

سردشت

هرمزگان

سرگز

سرگز

هرمزگان

سندرک

سندرک

هرمزگان

سیریک

سیریک

هرمزگان

فین

فین

هرمزگان

قلعه قاضی

قلعه قاضی

هرمزگان

کرگان

کرگان

هرمزگان

کنگ

کنگ

هرمزگان

کوشکنار

کوشکنار

هرمزگان

کوهستک

کوهستک

هرمزگان

کوهیچ

کوهیچ

هرمزگان

گروک

گروک

هرمزگان

لمزان

لمزان

هرمزگان

لیردف

لیردف

هرمزگان

میناب

میناب

هرمزگان

هرمز

هرمز

هرمزگان

هنگوئیه

هنگوئیه

هرمزگان

شهرهای شهرستان بندرعباس و خمیر و شهر جدید علوی

شهر جدید علوی

افرادی که متقاضی دریافت وام نهضت مسکن می باشند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه saman.mrud.ir، جهت پیگیری تسهیلات نهضت مسکن، اقدام نمایند.

پایگاه خبری طوطیانیوز را در تلگرام دنبال کنید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

نظرات و دیدگاه های کاربران
سوال یا دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
سابمیت مقاله چیست؟
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله!
تبدیل پایان نامه به مقاله!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام  مراحل چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه